En dan heel bang zijn voor pa en ma.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liesje1611 schreef:Wat ik zou doen.. het openmaken, denken dat het drugs is, eraan ruiken en proeven (doe ik altijd instinctief.. gisteren probeerde ik nog een brandend stukje sigarettenas op te pakken) om het te controleren en vervolgens helemaal van het padje af gevonden worden door de politie naast kilo's cocaïne.
Iris82 schreef:Tuurlijk is het verleidelijk om te zeggen: nou ik verkoop het gewoon door. Zeker wel!!
Maar het idee dat jij als je net een kilo of 25 aan wit poeder in je auto hebt liggen en je rijdt de eerste de beste politiefuik in...
Laat maar. Ik bel de politie wel.
BaileyMix schreef:Ik zou het qua geld wel willen verkopen, maar ten eerste geen idee hebben hoe en waar, en ten tweede zoals iemand hier al zei zou ik geen idee hebben van de waarde en het voor €5000 verkopen
BaileyMix schreef:Sta er ook wel van te kijken dat zoveel mensen het zouden aangeven... Waarom zou je? Zijn mijn zaken toch niet...
Ik zou het qua geld wel willen verkopen, maar ten eerste geen idee hebben hoe en waar, en ten tweede zoals iemand hier al zei zou ik geen idee hebben van de waarde en het voor €5000 verkopen
Aangeven zou ik ten eerste bang zijn dat die gezellige luitjes me op komen zoeken o.i.d. en ten tweede moeten de dealers én gebruikers het lekker zelf weten. Mag dan wel illegaal zijn, ik vind dat iedereen dat lekker zelf moet weten, zolang ze anderen er maar niet te veel mee lastig vallen. Politie kan zich beter richten op belangrijke zaken i.p.v. €900.000 door de pleepot spoelen.
Lekker doen alsof m'n neus bloed dus, en doorlopen.
verootjoo schreef:Amaris schreef:
Nee hoor, helemaal niet naief.
Als je al ziet wat een ellende en geweld er aan een paar ton wiet vast hangt, dan wil je écht niet in het gebiedje 'harddrugs twv een miljoen' terecht komen.
juist niet naief... ik vind iedereen die hier zegt het zullen te gaan verkopen naief. De drugswereld is de meest gevaarlijke wereld en als je graag lang en onbezorgd wil leven moet je je daar zeker niet in gaan mengen
xSlvna schreef:Het is dat ik genoeg dealers ken en dus makkelijk door kan schuiven, eventueel in kleine delen want ze zullen geen €900.000 in hun sok thuis hebben.
Zou het meenemen en verkopen, heb niks aan een 'Dankjewel', aan een €900.000 daarentegen wél, al moet je die ook zien wit te wassen, al is dat ook niet zo lastig.
Amaris schreef:verootjoo schreef:
juist niet naief... ik vind iedereen die hier zegt het zullen te gaan verkopen naief. De drugswereld is de meest gevaarlijke wereld en als je graag lang en onbezorgd wil leven moet je je daar zeker niet in gaan mengen
Euhhh niet om het een of ander hoor.... maar we zeggen toch precies hetzelfde?