Amber Alert: dertienjarige jongen vermist!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 17:06

cheybinky schreef:
hoi allemaal,
ik dacht ik zeg het even.

Ik kom net van anass zijn begravenis vandaan :(

sterkte :(:)

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 17:20

larissa288 schreef:
jeejtje. weer zo heftig iets. maar hoe heeft ie dan zelfmoord gepleegd.?

Over de doodsoorzaak kan de politie nog niks zeggen. Zie de link in mijn post ;)

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 18:17

Jolijnn schreef:
cheybinky schreef:
hoi allemaal,
ik dacht ik zeg het even.

Ik kom net van anass zijn begravenis vandaan :(

sterkte :(:)

Dat is snel

EmmaJdW

Re: Amber Alert: dertienjarige jongen vermist!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 18:30

Ik was ook op de begrafenis net. Vond het erg bijzonder.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 18:43

Yahiz schreef:
Ik was ook op de begrafenis net. Vond het erg bijzonder.

Sterkte, en jij ook cheybinky. :(:)

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 13:25

Laatst bijgewerkt door YvonneV op 12-02-13 13:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 13:27

Een en al speculaties....

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 13:32

Op school heb ik gehoord dat er vingerafdrukken op z'n keel stonden en dat dit binnenkort kenbaar zal worden gemaakt. Ik weet niet of dit waar is.

Wel houden ze dit soort dingen vaak stil als er nog naar daders wordt gezocht. Inderdaad, allemaal speculaties, maar het is dan ook wel erg heftig en ik kan me voorstellen dat mensen willen weten wat er precies is gebeurd :)

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 13:36

maar waarom verder onderzoek als het zelfmoord zou zijn?

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 13:38

Omdat het op z'n zachtsgezegd nogal 'banketstaaf' zou zijn als ze nu naar buiten komen met dat hij zelfmoord heeft gepleegd en er zou later ineens blijken door ander bewijs materiaal dat het toch niet zo is.
Dit is geen kwestie van natte vinger werk en roepen 'Ja dit lijkt wel op een zelfmoord.'.

Edit: eens even die blog gelezen en ik vind het echt walgelijk dat mensen zulke uitspraken gaan doen. Puur sensatie zoekerij. En bovendien moeten ze niet zoveel denken. 'Ik denk als het zelfmoord was zouden ze geen verder onderzoek doen.' 'De imam zei dat het moord was ik denk niet dat hij dat zou zeggen in bijzijn van de familie als dit niet waar was.' Please :=

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 13:46

Maar als je alleen al kijkt naar de Media. Er zijn zoveel dingen gezegd die niet kloppen. In de basis al.
En dan is het de vraag waar de informatie verkeerd geïnterpreteerd is.

Het "natuurgebied" is meer een groenstrook/parkje van een kleine 50 meter breed.
Daarbij is de man in de joggingbroek niet raar om daar tegen te komen. Wel iets om te onderzoeken, maar zeker niet "groot nieuws". Binnekort is de CPC, en dat parkje is de verbinding van het dorp naar het duingebied. Veel hardlopers dus.
Daarbij is dat parkje ook een veel gebruikt honden uitlaat gebied waardoor er ook veel mensen lopen (inclusief de jogging broek bij het uitlaten van de hond)

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 13:55

Mri schreef:
Maar als je alleen al kijkt naar de Media. Er zijn zoveel dingen gezegd die niet kloppen. In de basis al.
En dan is het de vraag waar de informatie verkeerd geïnterpreteerd is.

Het "natuurgebied" is meer een groenstrook/parkje van een kleine 50 meter breed.
Daarbij is de man in de joggingbroek niet raar om daar tegen te komen. Wel iets om te onderzoeken, maar zeker niet "groot nieuws". Binnekort is de CPC, en dat parkje is de verbinding van het dorp naar het duingebied. Veel hardlopers dus.
Daarbij is dat parkje ook een veel gebruikt honden uitlaat gebied waardoor er ook veel mensen lopen (inclusief de jogging broek bij het uitlaten van de hond)

Helemaal met je eens.. en mannen in grijze jogingbroeken kunnen er ook niets aan doen als ze er eng uit zien ;) en vlak ernaast is ook een fietspad die heel veel gebruikt wordt.. Je ziet er altijd mensen...

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:04

Het vreemdste van deze zaak is dat ze in de avond uren hebben gezocht in dit bos. Aangezien ik er tegenover woon, heb ik dit ook met eigen ogen gezien. Ze zijn tot een uur of 20:00 gaan zoeken in dit bos met zeker 3 honden. Niks gevonden.
de volgende ochtend vind een agente op de fiets het lichaam.. En nee, niet onder bladeren en niet aan het einde van het bosje.. Nee, aan de voorkant van het bos geen 3 meter verwijderd van het (drukke) fietspad/autoweg en op het wandelpad van het bosje.

Dus hoe kan dit?

Daarnaast ja hij werd gepest, maar daarnaast was het ook een vrolijke jongen..

Ik blijf er bij, ik geloof niets van zelfmoord.. Ik heb direct contact met één van de verslaggevers en iedereen zegt toch hetzelfde; "Er klopt iets niet".

Overigens heeft hij zijn folder niet gelopen, die zaten namelijk allemaal nog in zijn fiets tas.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:09

Dat het lichaam snachts/smorgens vroeg pas op de vindplaats terecht is gekomen was toch al lang bekend?
maar dan kan het alsnog zelfmoord zijn. Misschien heeft hij zich na de zoekactie van kant gemaakt op een plek waar hij makkelijk te vinden was. Je weet het niet.
Zolang er niks officieel bekend is blijft het gissen en blijft het beide mogelijk ( de derde optie, natuurlijke dood, dat is het in niet ;) )

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:11

toch vind ik t apart dat een 14 jarige zelfmoord pleegt....ik kan er niet goed bij waarom een 14 jarige dit zou doen

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:15

Mri schreef:
Dat het lichaam snachts/smorgens vroeg pas op de vindplaats terecht is gekomen was toch al lang bekend?
maar dan kan het alsnog zelfmoord zijn. Misschien heeft hij zich na de zoekactie van kant gemaakt op een plek waar hij makkelijk te vinden was. Je weet het niet.
Zolang er niks officieel bekend is blijft het gissen en blijft het beide mogelijk ( de derde optie, natuurlijke dood, dat is het in niet ;) )

Ja, maar nergens staat vermeld dat het bos in de avond helemaal is uitgekampt?
Daarnaast mag ik toch zeggen dat ik het allemaal "apart" vind.. Dus dan is die jongen elk geval ná 20;00 naar dat bos gegaan, zonder dat ook maar iemand dat heeft gezien ( en vanaf 21;00 tot 05:00 waren er ontzettend veel helicopters met lichten, zelfs mijn slaapkamer werd verlicht door de gordijnen heen)? Dat opzich is al érg bijzonder..
Daarnaast zou ik als 25- jarige niet in het donker een pikkedonker bos in gaan, maar een 13 jarige wel?

Ik blijf bij mijn mening dat het onmogelijk voor hem is geweest om ongezien door Wassenaar te lopen, terwijl er politie auto's langs mijn huis bleven rijden en helicopters in de lucht ( nogmaals, ik woon er tegenover). Voor degene die niet bekend zijn in de omgeving, voor het "bosje" ( naast duinrell) moet je dus langs het centrum lopen.. En het "bosje" zelf ligt aan een druk kruispunt die uit stroomt naar het centrum)

Daarnaast is de bushalte daarnaast en niemand van mijn collega's heeft iets opgemerkt ( en die zijn om 23:15 klaar met werken bij het Tikibad, Duinrell) en de eerste beginnen weer om 06:00.
Laatst bijgewerkt door Nessah op 12-02-13 14:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:16

Dat zei mijn ma ook NathalietjeB. Wat moet er wel niet gebeuren voordat zo'n jong kind zelfmoord pleegt.. Mijn gevoel zegt ook dat het geen zelfmoord is, maar ja.. Dat is puur mijn gevoel. De tijd zal het uitwijzen en ik hoop dat er bij de politie geen fouten gemaakt worden en dingen over het hoofd gezien worden... Het zal niet de eerste keer zijn dat dat gebeurt dus ik hoop van harte dat er binnenkort duidelijkheid is voor de familie.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-13 14:17

Zelfmoord komt ook wel op veel jongere leeftijd voor, hoor.

Maar goed, vind speculeren hierover verder niet zo netjes. We horen het vanzelf wel.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:18

Dat weet ik ook wel Cayenne ;).

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:19

Ik vertel gewoon wat mijn eigen ogen hebben waargenomen en daar bind ik een mening aan. Ik zeg niet wat ik denk wat het is, ik zeg alleen dat ik denk dat het complexer is dan wat er naar buiten is gebracht en dat het allemaal ongeloofwaardig in mijn oren klinkt.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:23

toen ik in W'naar woonde liep ik rustig in het donker door dat stukje naar duin/richting katwijkseweg om te gaan hardlopen. Maar dat is wellicht een persoonlijk iets.

Als ze echt zo lang en tussen die tijden gezocht hebben dan moet het ook "lastig" zijn geweest om zijn lichaam daar te droppen als het wel moord was geweest.
Want tussen 20.00 en 21.00 zijn er daar nog veel te vele mensen die iets gezien zouden kunnen hebben,.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:27

Mri schreef:
toen ik in W'naar woonde liep ik rustig in het donker door dat stukje naar duin/richting katwijkseweg om te gaan hardlopen. Maar dat is wellicht een persoonlijk iets.

Als ze echt zo lang en tussen die tijden gezocht hebben dan moet het ook "lastig" zijn geweest om zijn lichaam daar te droppen als het wel moord was geweest.
Want tussen 20.00 en 21.00 zijn er daar nog veel te vele mensen die iets gezien zouden kunnen hebben,.

Ongeacht wat er is gebeurd.. Het is sowieso opmerkelijk dat niemand iets gezien/gehoord heeft. ik heb amper geslapen die nacht ( door alle helicopter geluiden) en heb maar enkel glas...

Het zou een ander verhaal zijn als hij in het einde van het pad gevonden was, maar hij is helemaal voorin gevonden.. Dus wat er ook heeft plaats gevonden, het blijft bizar dat niemand iets heeft gezien/gehoord...
En het blijft een raadsel hoe hij daar is gekomen, met alle agenten op straat en helicopters.. Het is een populaire route voor met de honden, dus er lopen regelmatig mensen voor het avond/ochtend rondje..

Het brengt gewoon te veel vraagtekens op. Ik hoop toch snel op duidelijkheid, want mocht er toch een "dader" rond lopen wil ik daar graag van op de hoogte zijn, aangezien het voor mijn huis is geweest en ik met mijn 48 kilo me niet zo heel veilig meer voel hier.

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 19:08

Op nu.nl staat nu het bericht wat zijn vader tegen het persbureau heeft gezegd. Het wordt zo steeds onduidelijker.

ElenaJuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 19:17

Vandaag nog even met de auto langsgereden waar alle bloemen liggen enzo, vond het toch wel weer heel erg heftig om te zien. Het is inderdaad geen natuurgebied maar gewoon een klein bosje. En dan te bedenken dat ik hier heel vaak rij door dat bos en het ruiterpad er naast. Het klopt ook niet dat ze daar hebben gezocht en hem de dag daarna gewoon hebben gevonden, dat bos is zo klein dus dat klopt gewoon niet. Ben het dan ook helemaal met Nessah eens. Het kan gewoon niet, het klopt niet.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 20:07

Ladyson schreef:
Op nu.nl staat nu het bericht wat zijn vader tegen het persbureau heeft gezegd. Het wordt zo steeds onduidelijker.

RABAT (ANP) - De dood van de 13-jarige Anass Aouragh vorige week in Wassenaar was beslist geen zelfmoord. Dit heeft zijn vader, Mohamed Aouragh, bij de begrafenis van de jongen tegen het Marokkaanse persbureau MAP gezegd.

Volgens de vader zijn er afdrukken van vingers op de hals van de jongen te zien geweest en zijn er getuigenissen die erop wijzen dat er geen sprake was van zelfmoord, meldde MAP dinsdag. Een getuige heeft gezien dat drie individuen Anass meenamen kort voor hij verdween, liet de vader weten. Hij wees erop dat de familie nog steeds niets heeft vernomen over de autopsie.

De politie in Den Haag zet het onderzoek voort op de ingeslagen weg en gaat nog steeds uit van zelfmoord, liet een woordvoerder dinsdagavond weten.

.