cheybinky schreef:hoi allemaal,
ik dacht ik zeg het even.
Ik kom net van anass zijn begravenis vandaan
sterkte

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mri schreef:Maar als je alleen al kijkt naar de Media. Er zijn zoveel dingen gezegd die niet kloppen. In de basis al.
En dan is het de vraag waar de informatie verkeerd geïnterpreteerd is.
Het "natuurgebied" is meer een groenstrook/parkje van een kleine 50 meter breed.
Daarbij is de man in de joggingbroek niet raar om daar tegen te komen. Wel iets om te onderzoeken, maar zeker niet "groot nieuws". Binnekort is de CPC, en dat parkje is de verbinding van het dorp naar het duingebied. Veel hardlopers dus.
Daarbij is dat parkje ook een veel gebruikt honden uitlaat gebied waardoor er ook veel mensen lopen (inclusief de jogging broek bij het uitlaten van de hond)
Mri schreef:Dat het lichaam snachts/smorgens vroeg pas op de vindplaats terecht is gekomen was toch al lang bekend?
maar dan kan het alsnog zelfmoord zijn. Misschien heeft hij zich na de zoekactie van kant gemaakt op een plek waar hij makkelijk te vinden was. Je weet het niet.
Zolang er niks officieel bekend is blijft het gissen en blijft het beide mogelijk ( de derde optie, natuurlijke dood, dat is het in niet)
Mri schreef:toen ik in W'naar woonde liep ik rustig in het donker door dat stukje naar duin/richting katwijkseweg om te gaan hardlopen. Maar dat is wellicht een persoonlijk iets.
Als ze echt zo lang en tussen die tijden gezocht hebben dan moet het ook "lastig" zijn geweest om zijn lichaam daar te droppen als het wel moord was geweest.
Want tussen 20.00 en 21.00 zijn er daar nog veel te vele mensen die iets gezien zouden kunnen hebben,.
Ladyson schreef:Op nu.nl staat nu het bericht wat zijn vader tegen het persbureau heeft gezegd. Het wordt zo steeds onduidelijker.