Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
takkie_muis schreef:Ben ik niet eens met de koningin jarig , maar met een Prinses der nederlanden wil ik best een feestje op 17 mei jouden
horseyfries schreef:milou123 schreef:Lieve schat, Beatrix was nooit echt jarig op koninginnedag maar Wilhelmina!
Ik dacht Juliana?
milou123 schreef:Hehe, oeps, jij hebt gelijk.
In ieder geval was het niet Bea, dat wist ik dan wel weer!
Th0mas schreef:Koninginnedag wordt in Amstelveen en Amsterdam. Daarom wist ik al dat dit jaar de troon gaat afstand nemen.
Nayomie schreef:milou123 schreef:Huh?
Zucht weet je dat niet? Het is de A van Aftreden.
(zonder dollen, nee geen idee)
MarlindeRooz schreef:Ik ben ook benieuwd hoe het verder moet, aangezien bea de premier nog wel veel adviseerde en hem veel advies gaf. En ook goed advies want ze heeft meer ervaring. En hoe moet Alex of Willem dat gaan doen? die heeft veeeeeeeeel minder ervaring...
horseyfries schreef:milou123 schreef:Hehe, oeps, jij hebt gelijk.
In ieder geval was het niet Bea, dat wist ik dan wel weer!
Ik was de luiers al uit toen ze de troon overnam van Juliana, en daarbij bekend maakte dat koninginnedag op de verjaardag van haar moeder Juliana zou blijven, vandaar!Was toch een mooi moment!
Denk dat het slim is om het zo te blijven doen, meestal lekker voorjaarsweer, iedereen is erop ingesteld, ik zeg "lekker zo houden"!
MarlindeRooz schreef:Ik ben ook benieuwd hoe het verder moet, aangezien bea de premier nog wel veel adviseerde en hem veel advies gaf. En ook goed advies want ze heeft meer ervaring. En hoe moet Alex of Willem dat gaan doen? die heeft veeeeeeeeel minder ervaring...
NatasjavE schreef:horseyfries schreef:Denk dat het slim is om het zo te blijven doen, meestal lekker voorjaarsweer, iedereen is erop ingesteld, ik zeg "lekker zo houden"!
En laat de naam ook maar Koninginnedag. Die hebben dan tenslotte ook nog,...Koningin Maxima
Nanne schreef:Shiloh schreef:Dat denk ik niet hoor verootje. Elizabeth houd het duidelijk zo lang vol in de hoop dat ze haar zoon kan overslaan en ze rechtstreeks door kunnen maar Harry.
Beatrix daarentegen heeft een hele bekwame opvolger.
Ik gok dat ze rechtstreeks door gaat naar William.