Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSlvna schreef:Bedoelde maar, wij hebben altijd de keuze of we het beest uithangen of niet, andere mensen en dieren verwonden, hun niet, hun zijn altijd het slachtoffer.
Nog iets...
Ben persoonlijk getraumatiseerd door vuurwerk, IK moet met een trauma lopen voor de lol van anderen en ik zal écht niet de enige zijn. Mensen met verwondingen voor het plezier van anderen, nee maar dat moeten we maar accepteren, hier kinderen nog een paar rotjes, steek maar af, gooi maar naar mensen en dieren, is leuk joh vooral als ze bloeden, echt tof.
'Hey laten we die lawinepijlen op een stapel leggen, in het rond, steken we ze af en rennen we naar binnen, hier staan toch maar 20 man in de straat, is niet zo erg.'
Hou toch op, hoe onverantwoord vele zijn, moeten we dat ook maar laten gaan?
xSlvna schreef:Wat een onzin, wat is er mis mee als alleen bedrijven en 'gediplomeerden' vuurwerk afsteken, dan is 't toch alsnog even mooi...? Waarom moet dan iedereen particulier het doen?
xSlvna schreef:Colway schreef:Maak jouw persoonlijke trauma geen graadmeter voor je medemens
Ik ben niet de enige met een trauma aan vuurwerk, door het plezier van anderen. Ja ik vind het te gevaarlijk.
Auto rijden heeft nog voordelen, maar vuurwerk is alleen mooi, leuk.
xSlvna schreef:Colway schreef:Maak jouw persoonlijke trauma geen graadmeter voor je medemens
Ik ben niet de enige met een trauma aan vuurwerk, door het plezier van anderen. Ja ik vind het te gevaarlijk.
Auto rijden heeft nog voordelen, maar vuurwerk is alleen mooi, leuk.
Danseresje schreef:en zag her en der de mensen hun vuurwerktroep opruimen! Echt top
xSlvna schreef:Paardrijden vind ik wederom niet vergelijkbaar, ken niemand die zijn paard op random mensen afstuurt om ze bang te maken, of ze te verwonden.![]()
Heb zelf ook wel genoten van het vuurwerk, daar niet van. Neet niet weg dat het gevaarlijk is in verkeerde handen, en DAT moet (vind ik) tegengegaan worden.