Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy schreef:Brainless schreef:Nu blijkt maar weer dat afspraken maken geen zin heeft.
Daar ken ik nog wel een paar meer voorbeelden van, waar nog veel meer mensen de dupe van zijn. Dus laten we daar aub niet over beginnen zeg.
Wendy schreef:Het wordt verdorie ook wel een keer tijd.
Die "boeren" heb ik totaal geen medelijden mee trouwens. Als je aan zo'n omstreden vak begint, dan weet je dat het risico op een verbod er in zit. Zou ik risico van het vak willen noemen.
En als we dan toch bezig zijn: schaf meteen de landbouwsubsidies af.
eenitraM schreef:Omdat mensen zoals jij op de achterbenen gaan staan bij t woord bont
schoentje schreef:En dat komt dus door het import beleid.
Wanneer onze boeren de dieren niet zo houden word het veel te duur en koopt de Nederlander liever buitenlands vlees dat in de supermarkten ligt.
Wendy schreef:schoentje schreef:En dat komt dus door het import beleid.
Wanneer onze boeren de dieren niet zo houden word het veel te duur en koopt de Nederlander liever buitenlands vlees dat in de supermarkten ligt.
Kom toch op zeg. Nederlandse boeren kunnen niet meer bestaan zonder te bezuinigen op dierenwelzijn? En dat is de schuld van het importbeleid volgens jou?
De boeren kunnen er zelf ook nog voor kiezen om het niet te doen. Niemand dwingt ze.