daffene schreef:Ik vind seks met dieren echt walgelijk en kan me niet aansluiten hoe het hier goedgepraat lijkt te worden.
Ik kopieer even iets over bestialiteit:
De gevolgen voor een dier zijn vaak ernstig tot zeer ernstig . Een dier kan beschadigd raken dan wel pijn ondervinden als gevolg van de geslachtsgemeenschap. Penetraties kunnen bij dieren ernstige ontstekingen veroorzaken en tot zwaar gestoord en gevaarlijk gedrag leiden. Vervolgens is er een mogelijkheid dat dieren door mensen met geslachtsziekten besmet worden en hier zelf weer andere dieren mee besmetten. Dieren kunnen door het geweld of de anatomische incompatibiliteit zelfs overlijden.
Maar dan gaat het alweer gewoon over mishandeling en dat was al strafbaar. Als het je gaat om de seksuele integriteit van het dier zijn de huidige regels echt belachelijk, voor financieel gewin maakt men elke dag inbreuk op de seksuele integriteit van het dier. Niemand kijkt daarvan op. Ik vind het niet terrecht om mensen die niemand pijn of schade berokkenen te straffen puur omdat ze afwijkend zijn. Want het gaat helemaal niet om de uitgevoerde handeling maar om het afwijkend zijn van de motivatie!!