Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lieffiefi schreef:Overigens zijn er ook twee gasten, begin 1900, geweest die studeerden rechten.. 1 heette 'loeb' vanachter die hebben een 14 jarige vermoord. "Om te kijken of ze ermee weg kwamen".
Lieffiefi schreef:Knoffer: geen idee of er toestemminv was. Al was het gezicht van het meisje niet te zien..
Lieffiefi schreef:Overigens zijn er ook twee gasten, begin 1900, geweest die studeerden rechten.. 1 heette 'loeb' vanachter die hebben een 14 jarige vermoord. "Om te kijken of ze ermee weg kwamen".
peacehorses schreef:ik heb laatst saw7 gekeken en al het bloed was roze, was toch een beetje teleurstellend
Bij mij helpt de cast kijken helemaal niet, ik was vroeger altijd bang dat ik wakker zou worden en dat er ook zoiets met mij gedaan zou worden als in saw gebeurt. Maar dan zei ik gewoon tegen mezelf "dat zien we dan wel weer"
En wat kranten enzo betreft, ik had nachtmerries toen ik op een ochtend beneden kwam, en de krant lag midden op tafel met op de voorpagina die voetballer stond met z'n open dubbele beenbreuk. Op een lege maag, ging bijna onderuit daar..
Lieffiefi schreef:Waar gaat Das Experiment over dan?