ElineS schreef:@amyz: Ik denk dat je daar een punt hebt. Een algemene brief zou heel anders zijn over gekomen. Die zou ook sneller worden geaccepteerd. Veel mensen zijn het niet eens met Mariska O haar visies en die zouden dan achter zo'n algemene brief staan, waarin haar mening aan de kaak word gesteld..
Maar omdat Tim word gebruikt schiet het inderdaad zijn doel voorbij en is de brief respectloos, smakeloos en zelfs walgelijk.
@_Naomii_: Je moet even verder kijken dan je neus lang is, dan kom je erachter dat deze vrouw deze brief niet geschreven heeft.
Ik kan me hier soms behoorlijk aan irriteren. Juist doordat mensen niet verder kijken, niet dieper gaan graven, krijg je zulk soort reacties.
Sowieso is de vrouw redacteur van het Katholiek Nieuwsblad en staat het stuk in de Metro. Dat zou toch al vraagtekens moeten oproepen? Dan staan er ook nog eens twee namen bij, die van haar en van Koelman. Ook dat zou mensen toch aan het denken moeten zetten? Helaas volgt het grotendeelse de mensenmassa hierin en kijken ze niet verder..
Niet dat ik dat trouwens niet deed, trouwens. In eerste instantie dacht ik ook dat het van de Haas kwam en was ik behoorlijk kwaad op haar..
[b]EDIT: Ik snap wel waar eenitraM vandaan komt. Niet dat ik het lachwekkend vind, allemaal.. Maar dat er vanmorgen op Twitter, Facebook etc zoveel reacties waren van mensen die kwaad waren op Orban-de Haas, denkende dat zij het had geschreven. Bewijst wel weer hoe het volk klakkeloos van alles overneemt[/b].
En juist daarom is deze hele actie ver beneden peil.