xMarianne schreef:Goed, misschien is m'n eerste reactie een beetje impulsief geweest, maar hij staat er nu toch al.
Ik zeg niet dat ik alles weet, maar er zijn dingen die in de media gezegd zijn die niet kloppen.maras schreef:Marianne; Ik denk dat ik je tekst niet goed begrijp: jij schrijft dat je het ergste vindt dat er zo ontzettend veel media aandacht aan besteed wordt.............is dat erger dan de zelfmoord van die jongen???? Hoe meer aandacht hoe beter zou ik zeggen. Wat in en in triest voor die ouders wat de reden van het pesten ook geweest mag zijn.
Ik had m'n tekst idd nu ik hem terug lees wat beter neer mogen zetten. Dom van me.
Nee tuurlijk vind ik dat niet het ergste, toen ik het hoorde was ik ook geshockt en kon ik het ook niet geloven. En ik vind het verschrikkelijk voor de ouders en andere nabestaanden. Maar de media-aandacht vind ik ook niet gepast op dit moment, niet op zo'n grote schaal in ieder geval. Dat de pers bij de hogeschool op de stoep staat en haast klasgenoten van Tim een microfoon onder de neus zou willen drukken. Dat lijkt me niet gepast.
Wat merkte je als klasgenoot van zijn situatie?