Project X Haren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ilsemarie

Re: Project X Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 13:32

@lieveli: die link staat ook in nicolletje haar onderschrift :)

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 13:32

lieveli schreef:
Zet je nu zo iemands adres op bokt haan?

ze heeft zelf haar huis te koop staan in haar onderschrift en daar kan misbruik van worden gemaakt, snap je nu hoe sneu het allemaal is voor dit meisje ?

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 13:34

lieveli schreef:

Dat kan niet, maar meisje haar adressen en naam ( wat toch ook altijd taboe is op bokt ? ) kan wel?

Mias

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 13:35

Het meisje die het per ongeluk georganiseerd heeft is een vriendin van een collega van mij. En ik kan jullie garanderen dat dit echt per ongeluk gegaan is! Van wat ik er van weet worden alle toegangs wegen naar haren afgesloten (dat zijn er niet zo veel) en ik dacht dat niemand haren in mag. Tenzij je er Woont natuurlijk. Ik weet ook dat de me ingeschakeld is. De treinen zullen waarschijnlijk niet in haren gaan stoppen. Ook weet ik dat er veel kroegen in Groningen afterpartys georganiseerd hebben. Waaronder pand 48.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 13:36

haan schreef:
MarcoBorsato schreef:

ze heeft zelf haar huis te koop staan in haar onderschrift en daar kan misbruik van worden gemaakt, snap je nu hoe sneu het allemaal is voor dit meisje ?

Oh ik snap het heus wel maar 't is een niet zo'n snuggere actie. Bovendien komt het meisje op twitter niet bepaald sneu over :=
Sundral schreef:
MarcoBorsato schreef:

Dat kan niet, maar meisje haar adressen en naam ( wat toch ook altijd taboe is op bokt ? ) kan wel?

Zeg ik dat dan ergens? :)

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 13:38

ik moet zeggen er kan een leuk feestje van komen. In spijkenissen is het ook gebeurt maar daar hebben ze het snel opgepakt andere datum aangehangen en terrein geregeld en dat is netjes afgelopen.

Maar hopelijk is het een strom in een glas en heeft een fijn feestje met haar echte vrienden.

M_aaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 13:38

Wat een stel degelijke mensen zitten hier toch weer. :n

Zie toch de humor van het leven in!
Dit is toch te hilarisch voor woorden dat zoiets gebeurt?

Waarom zou het fout gaan?
Als ik geen weekendje weg ging, ging ik zeker heen!
Zoiets maak je waarschijnlijk maar once in a lifetime mee. *\o/*

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 13:40

Heeft niks met degelijk zijn te maken, misschien ook wel. Ik geniet wel op een andere manier van mijn leven zonder andermans leven te vergallen. Lees eerst alles op die Facebook pagina even door voordat je roept 'waarom zou het uit de hand lopen'.

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 13:40

Als je een meisje van 16 bent kan je een fout maken, een typefout (vergeten prive te zetten op FB) en er komt een hele hoop ellende op haar en haar familie af.
En dan niet alleen voor hun, maar ook voor de omgeving en zelfs het hele dorp.

degelijk ?! ik ?! nee echt niet, maar ik ben veel te bang dat hier echt slachtoffers gaan vallen, de ' feestvierders' komen alleen maar voor de rellen heb ik het idee, maar misschien heb ik het mis (wat ik hoop)
Laatst bijgewerkt door haan op 20-09-12 13:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Mias

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 13:41

butengeweun schreef:
ik moet zeggen er kan een leuk feestje van komen. In spijkenissen is het ook gebeurt maar daar hebben ze het snel opgepakt andere datum aangehangen en terrein geregeld en dat is netjes afgelopen.

Maar hopelijk is het een strom in een glas en heeft een fijn feestje met haar echte vrienden.

Het feestje gaat helemaal niet meer door, ook niet met haar vrienden. Dat mocht niet meer of hebben ze gewoon afgezegd!

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 13:42

Nee goh.. Ik zou mijn feestje voor alle zekerheid ook afblazen.

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 13:42

Het probleem is dat er een hoop mensen zijn die het meisje niet kennen (maar allemaal via-via) die er toch nog heen willen. Hoeveel mensen dat werkelijk doen is altijd de vraag, maar zelfs in Den Haag en Utrecht hoor ik er studenten over die toch echt wel naar dat feest gaan, ondanks al het nieuws en dat het feest is afgezegd.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 13:44

In Amsterdam gebeurde eind augustus hetzelfde, is ook niets van terecht gekomen. Hoe meer drama mensen maken, hoe groter de kans dat er iets gebeurt.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 13:49

Sundral schreef:
Nicolletje volgens mij heb jij niet door hoe dit is ontstaan? En dat er mensen zijn die foto's van haar huis maken en op Facebook posten met een afgebrand huis eronder geplaatst. Deze mensen willen de boel terroriseren en dit is compleet uit de hand gelopen, meisje wilde gewoon een verjaardagsfeestje houden. Geen dorpsfeest voor 20.000 man.

Ja ik heb het wel gevolgd hoor.
Ik bedoel 2 dingen.

1. Alles is overgecontroleerd in NL. Er zijn mensen die hebben zin in een ('spontaan') feestje
2. Helaas kunnen 'wij' hier blijkbaar niet mee omgaan (om welke reden dan ook??) en komen er relschoppers op af en is er grote kans dat het uit de hand loopt.
Laatst bijgewerkt door Hilli op 21-09-12 12:32, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Adres verwijderd

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 13:55

Nicolletje schreef:
Oja, op Funda staan tienduizenden adressen, te koop én verkocht, inclusief interieurfoto's, misschien ook wel de mijne.

Je hoeft mij niet te vertellen hoe gevaarlijk internet is.

Ik heb alleen geen zin dat mensen die mijn berichtjes op Bokt nogal serieus nemen, andere mensen in problemen gaan brengen om het feit dat hun huis op Funda staat en ik ze wilde helpen.

Er valt voor mij niets 'anders te piepen' want ik als Nederlander baal (ook) van het feit dat wij ons niet normaal kunnen gedragen zodra we buiten losgelaten worden op zaterdagavond met of zonder drank en pillen, we lijken af en toe wel een stel losgeslagen gekken in dit land.

Ik vraag me dan af waarom, en ik denk omdat de spontaniteit (en tolerantie) weg is.

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 14:38

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 14:41

Nou, daar ben ik blij mee!!!!!!!!!! NOT!!!!!!!! Als die gekken aan de wandel gaan dan staat mijn paard toch net te dichtbij. Laat staan als er een file ontstaat op de A28. Want zo te zien is het daar dicht bij.........

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 14:42

Ik kan me ook niet voorstellen dat ze zomaar op een weiland feest kunnen gaan vieren.

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 14:44

Lijkt me ook een vreemde lokatie trouwens....... Daar kunnen ze helemaal niets als het fout gaat. WEl de toegangsweg makkelijker afzetten. Maar men verplaatst het nu. (als we het al serieus moeten nemen deze lokatie.)

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 14:44

Hoe officieel is die locatie haan? want het is wel een .tk site die elke idioot kan aanmaken...
Als het echt zo is ben ik daar níet blij mee want dat is heerlijk nog dichter bij huis... bah! En inderdaad direct aan de A28 afrit! Kunnen ze mooi allemaal met de citybus heen, dan hoeven ze nog geen 5 minuten te lopen.
Maar daar is toch ook gewoon allemala afrastering/prikkeldraad? dat is toch ook niet handig in het pikkedonker!

Ik zal blij zijn als het zaterdag is...

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 14:46

Ik weet het allemaal ook niet meer, wat is wel officieel? hoeveel man komen er en hoeveel ellende maakt dit allemaal los ?
Kunnen we de vrijdag niet overslaan -O-

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 14:51

Mias schreef:
Het meisje die het per ongeluk georganiseerd heeft is een vriendin van een collega van mij. En ik kan jullie garanderen dat dit echt per ongeluk gegaan is! Van wat ik er van weet worden alle toegangs wegen naar haren afgesloten (dat zijn er niet zo veel) en ik dacht dat niemand haren in mag. Tenzij je er Woont natuurlijk. Ik weet ook dat de me ingeschakeld is. De treinen zullen waarschijnlijk niet in haren gaan stoppen. Ook weet ik dat er veel kroegen in Groningen afterpartys georganiseerd hebben. Waaronder pand 48.

Die hebben er wel weer baat bij, extra klandizie! *D
Maar verder is het waardeloos, moeten die mensen dan straks ook gaan betalen als er dingen misgaan?
Die passen voortaan wel op met social media.

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 14:52

Ilsemarie schreef:
Hoe officieel is die locatie haan? want het is wel een .tk site die elke idioot kan aanmaken...
Als het echt zo is ben ik daar níet blij mee want dat is heerlijk nog dichter bij huis... bah! En inderdaad direct aan de A28 afrit! Kunnen ze mooi allemaal met de citybus heen, dan hoeven ze nog geen 5 minuten te lopen.
Maar daar is toch ook gewoon allemala afrastering/prikkeldraad? dat is toch ook niet handig in het pikkedonker!

Ik zal blij zijn als het zaterdag is...

Ik denk dat allemaal wel gecontroleerd zal zijn, dus dranghekken en politie, net als bij voetbalwedstrijden.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 14:55

Nou, heel eerlijk, noem me een ramptoerist, maar ik vind 't wel hilarisch. :')
Tuurlijk sneu als 't wél uit de hand loopt, daar zeg ik ook verder niks over, maar kom op... _O-

Yaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 14:58

Ik ben heel benieuwd hoeveel mensen er gaan komen, in Duitsland is dit jaar ook zoiets gebeurt kwamen 1600 mensen op af. En als je op de FB site kijkt, lijkt het aan de berichten alsof toch wel heel veel mensen van plan zijn om te komen. Stiekem wil ik ook wel even om het hoekje kijken Haren is vlakbij, maar ik doe het niet. Straks nog gezeur ook. Vind het ook wel sneu voor dat meisje! Een foutje en zoveel comotie! Wat zal zij zich banketstaaf voelen!

Maar ergens vindt ik het wel weer allemaal heel hilarisch, en moet ik er ook wel om lachen. En ach dat meisje zal er over 10 jaar ook wel om kunnen lachen zal het niet? :+