Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
haan schreef:MarcoBorsato schreef:Zet je nu zo iemands adres op bokt haan?
ze heeft zelf haar huis te koop staan in haar onderschrift en daar kan misbruik van worden gemaakt, snap je nu hoe sneu het allemaal is voor dit meisje ?
Sundral schreef:MarcoBorsato schreef:Zet je nu zo iemands adres op bokt haan?
Dat kan niet, maar meisje haar adressen en naam ( wat toch ook altijd taboe is op bokt ? ) kan wel?
butengeweun schreef:ik moet zeggen er kan een leuk feestje van komen. In spijkenissen is het ook gebeurt maar daar hebben ze het snel opgepakt andere datum aangehangen en terrein geregeld en dat is netjes afgelopen.
Maar hopelijk is het een strom in een glas en heeft een fijn feestje met haar echte vrienden.
Sundral schreef:Nicolletje volgens mij heb jij niet door hoe dit is ontstaan? En dat er mensen zijn die foto's van haar huis maken en op Facebook posten met een afgebrand huis eronder geplaatst. Deze mensen willen de boel terroriseren en dit is compleet uit de hand gelopen, meisje wilde gewoon een verjaardagsfeestje houden. Geen dorpsfeest voor 20.000 man.
Nicolletje schreef:Oja, op Funda staan tienduizenden adressen, te koop én verkocht, inclusief interieurfoto's, misschien ook wel de mijne.
Mias schreef:Het meisje die het per ongeluk georganiseerd heeft is een vriendin van een collega van mij. En ik kan jullie garanderen dat dit echt per ongeluk gegaan is! Van wat ik er van weet worden alle toegangs wegen naar haren afgesloten (dat zijn er niet zo veel) en ik dacht dat niemand haren in mag. Tenzij je er Woont natuurlijk. Ik weet ook dat de me ingeschakeld is. De treinen zullen waarschijnlijk niet in haren gaan stoppen. Ook weet ik dat er veel kroegen in Groningen afterpartys georganiseerd hebben. Waaronder pand 48.
Ilsemarie schreef:Hoe officieel is die locatie haan? want het is wel een .tk site die elke idioot kan aanmaken...
Als het echt zo is ben ik daar níet blij mee want dat is heerlijk nog dichter bij huis... bah! En inderdaad direct aan de A28 afrit! Kunnen ze mooi allemaal met de citybus heen, dan hoeven ze nog geen 5 minuten te lopen.
Maar daar is toch ook gewoon allemala afrastering/prikkeldraad? dat is toch ook niet handig in het pikkedonker!
Ik zal blij zijn als het zaterdag is...