Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
YouthReiner schreef:Als een vriend op 'vind ik leuk' klikt of een reactie plaatst bij deze foto, krijg ik hem automatisch te zien. En dát vind ik verkeerd. Als ik nu reageer op deze foto, krijgt mijn stiefzusje van 11 (die ook op facebook zit) deze foto ook te zien.
Dat iemand anders er een reactie bij zet of op vind ik leuk klikt, moet deze persoon zelf weten. Maar ik vind niet dat alle vrienden van deze persoon dat dan moeten kunnen zien. Ik vind dat facebook dat moet aanpassen..
YouthReiner schreef:Zeg ik dat de rest van de wereld daar rekening mee moet houden dan?
Volgens mij niet. Denk dat jij beter moet lezen.
Maar ik zie vaak foto's en dingen voorbij komen waarbij iemand anders dan op vind ik leuk heeft geklikt en die ik echt niet hoef te zien.
En dan zul jij wel weer zeggen: dan moet je niet op social media zitten.
Maar ik plaats ook niet vaak reacties enzo omdat ik weet dat iedereen die kan lezen en daar ben ik niet echt blij mee.
Colway schreef:YouthReiner schreef:Zeg ik dat de rest van de wereld daar rekening mee moet houden dan?
Volgens mij niet. Denk dat jij beter moet lezen.
Maar ik zie vaak foto's en dingen voorbij komen waarbij iemand anders dan op vind ik leuk heeft geklikt en die ik echt niet hoef te zien.
En dan zul jij wel weer zeggen: dan moet je niet op social media zitten.
Maar ik plaats ook niet vaak reacties enzo omdat ik weet dat iedereen die kan lezen en daar ben ik niet echt blij mee.
Maar ja, dan toch de vraag, wat doe je dan op FB?
Dan kan je toch beter je contacten onderhouden via de e-mail? Gewoon zonder poespas?
Knoffer schreef:Dat is een hoax.
Amaris schreef:Knoffer schreef:Dat is een hoax.
Hoezo een hoax?
Je kunt precies die instellingen wijzigen zoals staat aangegeven, en ik heb dit een tijdje terug inderdaad voor heel wat vrienden zitten doen.
En het werkt gewoon![]()
@YouthReiner:
Ik denk inderdaad dat je dat bericht niet kent, want anders had ik het niet neergezet
YouthReiner schreef:Ik heb een stuk over 40 van die berichten voorbij zien komen op mijn facebook, dus dat bericht ken ik echt wel.
Maar 9 op de 10 mensen wijzigen die instellingen gewoon niet, dus je hebt er helemaal niks aan.
Knoffer schreef:Is dat trouwens, bedenk ik me nu, juist ook niet iets dat kinderen juist wel mooi en interessant vinden? Dan bedoel ik niet zozeer het bloedige gedeelte, maar wel botten. Ik vond het vroeger als kind prachtig om botten en vooral schedeltjes te vinden. Als een kind zo blij, alsof ik een schat had gevonden, en dan samen met m'n vader uitkoken en zorgvuldig op een plankje plaatsen bij de rest.