Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RedPassion schreef:Best schrikken, die polluitslag tot nu toe met de PVV aan kop.Ik vind het echt een naar idee dat zoveel mensen die partij en zulke standpunten een warm hart toedragen. Hopen maar dat Bokt niet representatief is voor de landelijke uitslag...
Rinske schreef:De Quote wordt wel heel bang.
Electra63 schreef:Wat betreft het gedogen door de PVV, zelfs de SGP had (een beetje) macht, de coalitie moet maar net een paar zetels tekort komen om een meerderheid te hebben, kwestie van onderhandelen.![]()
Lovely,
Jij doet de macht van de PVV tijdens het "gedoogkabinet" echt tekort. Rutte liep echt aan de halsband van Geert en het CDA was inmiddels zo klein, die mocht alleen maar ja-knikken.
stef schreef:Nouja, ik redeneer altijd vrij simpel...
Ik ben niet gelovig, dus cda, ChristenUnie en sgp vallen af
Ik ben niet rijk, dus vvd valt af
Wilders vind ik een eikel die in zijn uppie al ontzettend veel geld kost, dus die valt af...., om over de rest van zijn partij nog maar te zwijgen...
dus tja, dan blijft er met name links over
pmarena schreef:[***], daarom ook D66, die kunnen dat denk ik eerder dan de idd. door jou genoemde partijen
Vala schreef:Zowel de stemwijzer als de stembreker komt bij onomstotelijk op de PVV uit! Ben ik dan direct een aanhanger van Wilders? Dacht het niet maar kennelijk sluit mijn mening aan op zijn partijprogramma!
Shadow0 schreef:Vala schreef:Zowel de stemwijzer als de stembreker komt bij onomstotelijk op de PVV uit! Ben ik dan direct een aanhanger van Wilders? Dacht het niet maar kennelijk sluit mijn mening aan op zijn partijprogramma!
Waarschijnlijk is het andersom: dat Wilders in zijn programma heeft gezet wat bij een groot deel van de mensen goed ligt, om stemmen te trekken.