Zoals gezegd: ik sta niet achter zijn standpunten verder, ik vind de SGP veel te strikt en streng, maar ik denk wel dat dit wat wordt opgeblazen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue_Eyes schreef:Zoals gezegd: ik sta niet achter zijn standpunten verder, ik vind de SGP veel te strikt en streng, maar ik denk wel dat dit wat wordt opgeblazen.
tamary schreef:2 zetels = 1.3% van de bevolking. Democratie gaat over wat de meerderheid wil. Daarnaast heeft dit land een scheiding tussen kerk en staat. Dat staat haaks op het doorvoeren van wetten met een religieuze basis.
tamary schreef:Voor mij is religie een prive aangelegenheid die dus niet in de regering thuis hoort en in het verlengde daarvan partijen met een religieuze achtergrond ook niet (CU, CDA, SGP, maar ook een misschien toekomstige islamitische partij). Het opleggen van de religieuze regels van 1 geloof aan de gehele bevolking staat nl weer haaks op de vrijheid van religie in dit land.
purny schreef:Maflinger_S schreef:Tuurlijk joh. Mijn baarmoeder weet precies welke zwemmertjes er gewenst en welke er ongewenst zijn ...
Of er staan 2 bordjes: Ongewenst links afslaan en gewenst gaarne hard rechtdoor zwemmen s.v.p
Lovely schreef:VdStaaij gaat het in KvdB recht praten.
Appelmoes_11 schreef:![]()
Van wiens Facebook zou je die nou hebben?
Blue_Eyes schreef:De SGP regeert dan ook niet echt mee, maar mag hier en daar ook eens wat over zeggen. Dat lijkt me niet zo vreemd. Samen spelen, samen delen
Kwanyin schreef:NatasjavE schreef:Het ging over al een tijdje over de straf van Justine Martin.
Michel Martin