Sonja_vR schreef:het zelf betalen van thuiszorg en door familie laten doen is volstrekt onhaalbaar, ouderen hebben tweeverdieners als nakomelingen en het overgrote deel ouderen van nu (het gros van de mensen die ik tegenkom tijdens mijn werk in de thuiszorg) zou het geld niet hebben om dit zelf te betalen, waardoor er dus heel veel oudjes gaan zitten vervuilen en vereenzamen, zaken als geestelijk gesteldheid niet meer in de gaten gehouden kan worden en we dus eigenlijk beter de eskimo manier kunnen aannemen...kun je je eten niet meer kauwen en je kont niet meer afvegen? ijsschots en afduwen maar.
gevolg van thuiszorg op deze manier uit een vergoedingssysteem halen zal uiteindelijk leiden tot weer veel eerder het verzorgingshuis in moeten welke veel duurder zijn dan thuiszorg, waardoor de zorgkosten weer stijgen en ...iets met vicieuze cirkel anyone?
ik had tijdens de regeerperiode al besloten dat de VVD drie hoog de boom in mocht van me en ze maken het met dergelijke uitspraken niet echt beter op.
met wat de VVD wil word de samenleving steeds egoistischer, killer en leger.... algehele uitholling van ons sociale stelsel, naar amerikaans model...
Ja, dat klopt. Ik zag net Frits Huffnagel bij WNL op TV, ik griezel al jaren van die vent. Het ergste is, dat ik een aangetrouwd familielid heb, die 2 druppels water op hem lijkt.