Een of andere Youtube-gast schreef:the ottomans did not enter morocco , they were stopped but the riffian warriors at the borders of algeria .just saying
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Een of andere Youtube-gast schreef:the ottomans did not enter morocco , they were stopped but the riffian warriors at the borders of algeria .just saying
Nicolletje schreef:Ik ben ooit, heel lang geleden, eens naar zoiets gegaan, de setting was ook bijna hetzelfde (oud theater, glimjurken, gillende vrouwen)
http://www.youtube.com/watch?v=pf3F1ACD ... re=related
In Marokko zelf, ergens in een klein plaatsje, wij waren de enige buitenlanders.
Nicolletje schreef:Berbers zijn het originele volk van Marokko en de Arabieren kwamen later en die voelen zich beter (ze zijn wat stadser en de Berbers wonen voornamelijk in de bergen).
Nicolletje schreef:Soms vind ik het wel jammer hoor, dat wij (op carnaval na) echt niéts traditioneels meer hebben hier.
Iets wat iedereen kent en kan, ofzo. Zoiets als Frans Bauer, maar dan leuk
Nicolletje schreef:Jaja wrijf het er maar weer in, dat weer
Huertecilla schreef:Vanavond een live band moderne pop in het Plaza Ochavada.
quera schreef:Misschien wel HC. Maar ik denk toch dat je er een beetje naast zit. Aangezien er ook mensen zijn die niet drinken en geen geestverruimende middelen gebruiken. Hoe verklaar je dat dan?