Nogmaals een partij die dat wel beloofd heeft een streepje voor bij mij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Wel veel te veel. Chronisch zieken en ouderen zijn zoals gewoonlijk de sjaak om het te betalen. Ik ben ook chronisch ziek en kan het never nooit betalen. En dan spreken we nog maar niet over de verhoging van het ziekenfonds per maand!
Babsiej schreef:De maatschappij moet zelf meer betalen voor het eigen levensonderhoud..
Dat vind ik balen maar het is nu eenmaal zo.. Alleen om 1000 euro per jaar kwijt te zijn om naar je werk te mogen dat euh slaat nergens meer op
Evelli schreef:Babsiej schreef:De maatschappij moet zelf meer betalen voor het eigen levensonderhoud..
Dat vind ik balen maar het is nu eenmaal zo.. Alleen om 1000 euro per jaar kwijt te zijn om naar je werk te mogen dat euh slaat nergens meer op
3000 euro per jaar aan zorgverzekering betalen en nog niets vergoed krijgen vind ik ook nergens meer op slaan
Ffortuna schreef:Germie, hoezo dan? Je paard kost toch meer dan die 100 euro ofzo die het scheelt met het OV of rij je in een leaseauto? Enneh, zit je dan zo in de marge met je paard qua inkomsten dat het dan al niet meer gaat?
Paddenpad schreef:Nou ik hoorde van de week iets op de tv dat 4 van de 5 partijen de maatregel willen terugdraaien,kan het ook nergens meer terugvinden,en anders is het misschien een verkiezingstruc??!
Hoopte dat iemand anders hier ook misschien zoiets opgevangen hadden.