De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wat is er gebeurd met Madeleine McCann?

Madeleine leeft nog
58 (3%)
Madeleine is als gevolg van een ongeluk overleden
136 (9%)
Madeleine is ontvoerd
137 (9%)
Madeleine's ouders zijn betrokken bij het verbergen van haar lichaam
468 (32%)
De verdwijning van Madeleine wordt opgelost
111 (7%)
De verdwijning van Madeleine blijft voor altijd een mysterie
545 (37%)

Totaal aantal stemmen: 1455

my_precious

Re: De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 23:13

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 23:41

Als de ouders de daders zijn, hoe kan je dan ooit leven met dit geheim?! :n

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 23:43

Liezja schreef:

dat vraag ik mij ook wel eens af, maar geld doet rare dingen met bepaalde mensen, en ze hebben natuurlijk liever hun vrijheid dan op hun geweten hebben dat ouders en vrienden levenslang achter de tralies verdwijnen.

fluffyfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 23:47

Ik heb maddy en haar ouders leren kennen toen zij voor werk naar Nederland kwamen. (Arts in VU ziekenhuis)
Maddy kwam bij mij op de crèche als klein baby'tje.
Vanaf dag 1 was er iets met haar ouders waar ons hele team de kriebels van kreeg.
Vlak na de geboorte van de tweeling zijn ze vrij onverwachts vertrokken.
Toen de vermissing in het nieuws kwam schrok ik me rot.
Ik ben ervan overtuigd dat de ouders absoluut niet onschuldig zijn en gezien hun achtergrond is een ongeluk bij/tijdens drogeren zeker niet uitgesloten. Hoeveel fouten worden er niet gemaakt door ervaren mensen.....
Ik hoop dat er ooit duidelijkheid komt en het recht zal zegevieren voor die kleine meid.

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 23:55

fluffyfox schreef:
Ik heb maddy en haar ouders leren kennen toen zij voor werk naar Nederland kwamen. (Arts in VU ziekenhuis)
Vanaf dag 1 was er iets met haar ouders waar ons hele team de kriebels van kreeg.
Ik ben ervan overtuigd dat de ouders absoluut niet onschuldig zijn en gezien hun achtergrond is een ongeluk bij/tijdens drogeren zeker niet uitgesloten. Hoeveel fouten worden er niet gemaakt door ervaren mensen.....
Ik hoop dat er ooit duidelijkheid komt en het recht zal zegevieren voor die kleine meid.

jeetje dat moet echt schrikken geweest zijn voor je, zie je dat knappe kleine meisje eerst in levende lijve en dan ineens boem weg en groot nieuws.
ben je nooit ondervraagd o.i.d. geweest?

fluffyfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 00:00

my_precious schreef:
jeetje dat moet echt schrikken geweest zijn voor je, zie je dat knappe kleine meisje eerst in levende lijve en dan ineens boem weg en groot nieuws.

Nee, want er zit tussen het vertrek uit NL. en de verdwijning zoveel tijd dat dat niet van toepassing kan zijn. Denk dat ze eerder oud collega's zouden nagaan.

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 00:02

fluffyfox schreef:
my_precious schreef:

Nee, want er zit tussen het vertrek uit NL. en de verdwijning zoveel tijd dat dat niet van toepassing kan zijn. Denk dat ze eerder oud collega's zouden nagaan.

oke dat wist ik niet, dacht misschien vlak na elkaar..vraag me af hoe het nu met die 2ling zit, of ze die ook misbruiken of weet ik veelw at voor leven die zullen hebben.

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 00:12

Citaat:

Citaat:
oke dat wist ik niet, dacht misschien vlak na elkaar..vraag me af hoe het nu met die 2ling zit, of ze die ook misbruiken of weet ik veelw at voor leven die zullen hebben.

Zal ook wel raar voor de tweeling zijn, inderdaad. Zusje is zomaar opeens verdwenen en wordt misschien nooit meer levend terug gevonden. :n

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-12 09:03

fluffyfox schreef:

Nou ze zijn echt dol op creches he. Vraag me af waarom Maddie al zo jong naar de creche moest, want volgens mij werkte Kate niet toen ze in NL waren.
Kun je omschrijven wat het was met de ouders waar jullie de kriebels van kregen?
Had gehoord (volgens mij in een interview met de moeder van Kate) zijn ze weer naar Engeland vertrokken omdat Kate het te zwaar kreeg met de zorg van voor Maddie en de tweeling. (Vraag me af waarmee, als die de hele dag op de creche was) Maddie was in die tijd vrij moeilijk, een dramaqueen zo omschreef Kate haar zelf.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 13:14

Tja........... Bah zeg.

fluffyfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 00:25

Babootje schreef:
Nou ze zijn echt dol op creches he. Vraag me af waarom Maddie al zo jong naar de creche moest, want volgens mij werkte Kate niet toen ze in NL waren.
Kun je omschrijven wat het was met de ouders waar jullie de kriebels van kregen?
Had gehoord (volgens mij in een interview met de moeder van Kate) zijn ze weer naar Engeland vertrokken omdat Kate het te zwaar kreeg met de zorg van voor Maddie en de tweeling. (Vraag me af waarmee, als die de hele dag op de creche was) Maddie was in die tijd vrij moeilijk, een dramaqueen zo omschreef Kate haar zelf.

Geloof idd dat zij geen werk had hier nee. Maar weet dat niet helemaal zeker meer. Het is alweer zoveel jaar geleden.
Wat betreft maddy herinner ik me haar als rustig meisje wat wel af en toe verdriet had, maar dat is niet gek op die leeftijd. Opzich was ze altijd zo weer op haar gemakje als je haar even bij je nam of samen ging zitten met wat speelgoed of een boekje. Maar ik ken genoeg kids die op de crèche zich prima vermaken en thuis de boel terroriseren.
Kate kwam op mij wel altijd heel gestressed over en ik vermoede toen al dat ze een PN depressie had oid.
Ze kon met een ijzige blik binnenkomen en amper reageren op de groep, andere ouders of ons.
Alsof ze er niet helemaal bij was ofzo. (Vandaar vermoeden tot depressie)
Soms was haar interactie met maddy ook gewoon opvallend. Zij heeft de uitdrukking "je kind dumpen op de crèche" echt levend gemaakt. Kwestie van hallo en doei....

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-12 11:25

Het verhaal is ook dat Gerry nogal de gewoonte had om Kate idd voor de kinderen te laten opdraaien. Niet alleen thuis als hij werkte maar ook met de vakantie. Hij ging tennissen en Kate deed de kinderen in bad en in bed. Voor wat betreft de aan- en afwezigheid op de creche in PdL is er ook heel wat verwarring. Verschillende handschriften van ondertekeningen wie de kinderen ophaalden. De ene keer ondertekend met Kate McCann de andere keer met Kate Healy (haar meisjesnaam). Opvallend was ook dat de dag voor dat Maddie verdween ze 1 uurtje aan het einde van de dag op de creche zou zijn geweest.
Was Maddie doorsnee of opvallend. Zou zo'n leidster zich kunnen vergissen als een ander op Maddie lijkend kind op de creche zou zijn geweest?

Manon262

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 11:40

Ik blijf het hele verhaal van Kate en Gerry en de andere heel louche vinden, het klopt gewoon echt niet, hoe die "vrij" kunnen blijven rondlopen al die tijd...raar, er zijn zoveel tegenstrijdigheden, arm klein meisje, of we Maddie nog weerzien...denk t toch niet...wie weet wàt is er daar gebeurd in PdL

annewill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 11:47

Liezja schreef:

Hier ben ik het helemaal mee eens. Daar is toch niet mee te leven?

Manon262

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 11:49

dàt snap ik toch ook niet...

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 12:57

Zoals wat ik al zei. Bah naar dit. Ik vind kate ook maar een engerd maar ja..................

annewill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 13:03

Babootje schreef:
Het verhaal is ook dat Gerry nogal de gewoonte had om Kate idd voor de kinderen te laten opdraaien. Niet alleen thuis als hij werkte maar ook met de vakantie. Hij ging tennissen en Kate deed de kinderen in bad en in bed. Voor wat betreft de aan- en afwezigheid op de creche in PdL is er ook heel wat verwarring. Verschillende handschriften van ondertekeningen wie de kinderen ophaalden. De ene keer ondertekend met Kate McCann de andere keer met Kate Healy (haar meisjesnaam). Opvallend was ook dat de dag voor dat Maddie verdween ze 1 uurtje aan het einde van de dag op de creche zou zijn geweest.
Was Maddie doorsnee of opvallend. Zou zo'n leidster zich kunnen vergissen als een ander op Maddie lijkend kind op de creche zou zijn geweest?

Ik denk niet dat Maddie een doorsnee kind is/was. Vooral met haar aparte oog. Het blijft een vreemd verhaal. Ik hoop van harte dat er ooit aan het licht komt wat er nou werkelijk is gebeurd die bewuste avond.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 13:04

Liezja schreef:

Als je als ouders tot zoiets in staat zou zijn, geloof ik ook niet dat ze er echt mee kunnen zitten.......
Hoop zó dat we er allemaal naast zitten en dat ze heel snel weer gevonden wordt!!

annewill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 13:09

Daar heb je een punt idd. Ik vraag me af of ze ooit nog gevonden word.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 13:14

Het zijn artsen he en ze zullen wel een of ander middelen gebruikt hebben waardoor het lijk helemaal opgelost wordt.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 13:29

Babootje schreef:

En heel vaak in de chreche, maar s'avonds oppas in huis als ze gingen dineren deden ze dan weer niet...
Wat te verbergen? >;)

uniekhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 13:38

Interessant topic, ik hoop dat ooit de waarheid aan het licht komt wat betreft maddie.
Ik ben er ook van overtuigd dat de ouders precies weten wat er gebeurd is, het is wachten tot één van de twee uiteindelijk een keer breekt.

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 21:20

jeetje. intressant. ik blijf het maar vaag vinden. het hele verhaal. er moet toch iets gezien zijn?

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 21:22

maar leeft ze uberhaupt nog wel ? na zo lange tijd?

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 11:04

Ik ben er van overtuigd dat de waarheid wel aan het licht komt. Het zal misschien nog 30 jaar duren, maar als de ouders schuldig zijn aan de dood van Maddy, dan moeten die vrienden IETS weten. En ik geloof niet dat je je hele leven met een zo'n leugen om andermans bestwil kunt leven. Als de ouders schuldig zijn denk ik dat dat hoe dan ook ooit aan het licht komt, al is het pas op hun sterfbed.