Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liezja schreef:Als de ouders de daders zijn, hoe kan je dan ooit leven met dit geheim?!
fluffyfox schreef:Ik heb maddy en haar ouders leren kennen toen zij voor werk naar Nederland kwamen. (Arts in VU ziekenhuis)
Maddy kwam bij mij op de crèche als klein baby'tje.
Vanaf dag 1 was er iets met haar ouders waar ons hele team de kriebels van kreeg.
Vlak na de geboorte van de tweeling zijn ze vrij onverwachts vertrokken.
Toen de vermissing in het nieuws kwam schrok ik me rot.
Ik ben ervan overtuigd dat de ouders absoluut niet onschuldig zijn en gezien hun achtergrond is een ongeluk bij/tijdens drogeren zeker niet uitgesloten. Hoeveel fouten worden er niet gemaakt door ervaren mensen.....
Ik hoop dat er ooit duidelijkheid komt en het recht zal zegevieren voor die kleine meid.
my_precious schreef:jeetje dat moet echt schrikken geweest zijn voor je, zie je dat knappe kleine meisje eerst in levende lijve en dan ineens boem weg en groot nieuws.
ben je nooit ondervraagd o.i.d. geweest?
fluffyfox schreef:my_precious schreef:jeetje dat moet echt schrikken geweest zijn voor je, zie je dat knappe kleine meisje eerst in levende lijve en dan ineens boem weg en groot nieuws.
ben je nooit ondervraagd o.i.d. geweest?
Nee, want er zit tussen het vertrek uit NL. en de verdwijning zoveel tijd dat dat niet van toepassing kan zijn. Denk dat ze eerder oud collega's zouden nagaan.
Citaat:Nee, want er zit tussen het vertrek uit NL. en de verdwijning zoveel tijd dat dat niet van toepassing kan zijn. Denk dat ze eerder oud collega's zouden nagaan.
Citaat:oke dat wist ik niet, dacht misschien vlak na elkaar..vraag me af hoe het nu met die 2ling zit, of ze die ook misbruiken of weet ik veelw at voor leven die zullen hebben.
fluffyfox schreef:Ik heb maddy en haar ouders leren kennen toen zij voor werk naar Nederland kwamen. (Arts in VU ziekenhuis)
Maddy kwam bij mij op de crèche als klein baby'tje.
Vanaf dag 1 was er iets met haar ouders waar ons hele team de kriebels van kreeg.
Vlak na de geboorte van de tweeling zijn ze vrij onverwachts vertrokken.
Toen de vermissing in het nieuws kwam schrok ik me rot.
Ik ben ervan overtuigd dat de ouders absoluut niet onschuldig zijn en gezien hun achtergrond is een ongeluk bij/tijdens drogeren zeker niet uitgesloten. Hoeveel fouten worden er niet gemaakt door ervaren mensen.....
Ik hoop dat er ooit duidelijkheid komt en het recht zal zegevieren voor die kleine meid.
Babootje schreef:Nou ze zijn echt dol op creches he. Vraag me af waarom Maddie al zo jong naar de creche moest, want volgens mij werkte Kate niet toen ze in NL waren.
Kun je omschrijven wat het was met de ouders waar jullie de kriebels van kregen?
Had gehoord (volgens mij in een interview met de moeder van Kate) zijn ze weer naar Engeland vertrokken omdat Kate het te zwaar kreeg met de zorg van voor Maddie en de tweeling. (Vraag me af waarmee, als die de hele dag op de creche was) Maddie was in die tijd vrij moeilijk, een dramaqueen zo omschreef Kate haar zelf.
Babootje schreef:Het verhaal is ook dat Gerry nogal de gewoonte had om Kate idd voor de kinderen te laten opdraaien. Niet alleen thuis als hij werkte maar ook met de vakantie. Hij ging tennissen en Kate deed de kinderen in bad en in bed. Voor wat betreft de aan- en afwezigheid op de creche in PdL is er ook heel wat verwarring. Verschillende handschriften van ondertekeningen wie de kinderen ophaalden. De ene keer ondertekend met Kate McCann de andere keer met Kate Healy (haar meisjesnaam). Opvallend was ook dat de dag voor dat Maddie verdween ze 1 uurtje aan het einde van de dag op de creche zou zijn geweest.
Was Maddie doorsnee of opvallend. Zou zo'n leidster zich kunnen vergissen als een ander op Maddie lijkend kind op de creche zou zijn geweest?
Babootje schreef:Het verhaal is ook dat Gerry nogal de gewoonte had om Kate idd voor de kinderen te laten opdraaien. Niet alleen thuis als hij werkte maar ook met de vakantie. Hij ging tennissen en Kate deed de kinderen in bad en in bed. Voor wat betreft de aan- en afwezigheid op de creche in PdL is er ook heel wat verwarring. Verschillende handschriften van ondertekeningen wie de kinderen ophaalden. De ene keer ondertekend met Kate McCann de andere keer met Kate Healy (haar meisjesnaam). Opvallend was ook dat de dag voor dat Maddie verdween ze 1 uurtje aan het einde van de dag op de creche zou zijn geweest.
Was Maddie doorsnee of opvallend. Zou zo'n leidster zich kunnen vergissen als een ander op Maddie lijkend kind op de creche zou zijn geweest?