XoNo schreef:en is alleen ons salaris met 2.20371 vermenigvuldigd.
Was dat maar waar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Redneck1 schreef:ze verder wel een sociaal partijprogramma hebben
sarabande schreef:Redneck1 schreef:ze verder wel een sociaal partijprogramma hebben
Waar ze zich dus helemaal niet aan houden.
Hoe verklaar je dat ze voor afschaffing van PGB, voor verlaging in de zorg en het onderwijs en voor vermindering van geld voor de politie.
Ja ik weet wel door dingen als de dierenpolitie flink uit te vergoten lijkt het net dat ze meer veiligheid creëren, daar is Wilders een meester in, onzin onderwerpen vergroten en de aandacht van zijn werkelijke daden weghalen.
Wilders is niet sociaal, nooit geweest ook verdiep je er maar eens in wat er echt gebeurt.
Citaat:kijk maar achterom als er links in het kabinet gezeten heeft moet de jaren daarop weer de broekriem aangetrokken worden
randalinpony schreef:Over onderwijs: Nederland is een land zonder veel grondstoffen, we hebben wat gas en in Zeeland schijnt wat uranium in de bodem te zitten maar dat is geloof ik niet zulk best spul.
En van onze goedkope arbeid moeten we het ook al niet hebben.
Redneck1 schreef:maar dat gebeurt ook bij al die andere partijen,dat is politiek
bij de vorige regering stemde de mensen op de PvdA mede omdat die een referendum wilde bij de besluitneming van de europese grondwet en toen ze het binnen hadden hebben dat maar ingeruild voor een generaal pardon
Redneck1 schreef:het probleem blijft dat als links en rechts samen in een kabinet zitten ze alles van elkaar afzwakken.
heb je een rechts kabinet dan gaat het altijd ten koste van de onderlaag en de rijken komen overal mee weg.
Redneck1 schreef:nou ik vind de PVV geen verkeerde partij,het is geen partij die alle macht moet hebben maar om in een kabinet sommige zaken naar rechts te trekken (migratiebeleid,ontwikkelingshulp en veiligheid)en op andere punten in het midden te blijven zie ik niet als slecht