papagroom schreef:Hoe zoSGPstand punt......ik bedoel hier mee te zeggen dat in mijn oogpunt het belang van het kind ,ten aller tijde voor op dient te staan,en niet het financieele.
of paps of mams thuis is maakt geen biet uit
Nu nuanceer je je eerdere post. Eerder had je het erover dat moeder thuis moet blijven
En ik denk dan heb jij niet al mijn posts (goed) hebt doorgelezen. Daaruit blijkt juist het belang van de kinderen dat de moeder niet financieel afhankelijk is van de vader.
. Maar ik ben wel een paar jaar eruit geweest, toen de kinderen klein waren (ik deed wel de administratie van mijn vaders bedrijf). Dat was een keuze van ons samen en ik vond het heerlijk. En nu werk ik al weer jaren met plezier.

Ik vind het wel relaxed weer
Daardoor zou ik bijna denken dat jij een vooroordeel hebt over werkende moeders?
(echt bizar als je zelf startklaar bent om in je auto te springen en naar je werk te rijden). En voor een kwartier kletsen op het schoolplein met andere moeders heb ik ook nooit tijd gehad. Je leert als werkende moeder heel goed met je tijd om te gaan.
Een goed gesprek met mijn man zou er dan niet meer inzitten, laat staan dat ik nog energie zou hebben voor andere echtelijke activiteiten