Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Christiene schreef:spullen laten liggen levende dieren mee.. de meeste spullen zijn meestal wel te vervangen.
Citaat:Vandaag om 5.00 uur uit bed gebeld voor een inzet in Ten Boer om de evacuees op te vangen vanuit de regio. Veel overleg, collega`s aansturen en een praatje maken met de evacuees. De militairen en evacuees een slaapplaats aangeboden, de bedden staan klaar. Rode Kruis collega`s bedankt voor de goede samenwerking! Het stokje is overgedragen voor de avond en de nacht, morgenvroeg ben ik weer present! @ Ten Boer
Barbabientje schreef:oh nee das waarDom van mezelf
![]()
Is het nu nog wel droog bij jullie? Ze hadden regen aangegeven toch?
saskiaojan schreef:Froukje1993 schreef:Saskia, wat lief aangeboden!
Dat is normaal toch? Heb zelf bedden over en op de manege waar ik werk staan er 45 leeg en heb een aantal vrienden met boerderijen....dus tja, normaalste zaak van de wereld om hulp aan te beiden.
hilly200 schreef:Wat lief om slaapplek en stalling ed. aan te bieden. Begreep dat iedereen nu onderdak heeft. Wel zijn er nog een aantal boeren die nog wachten tot hun vee opgehaald wordt. Zit nu op twitter te kijken naar alle Woltersum tweets, het gerucht over het omhoogkomende asfalt doet nog steeds te ronde ben benieuwd of dat klopt.
Edit: inderdaad al het vee is veilig lees ik net.
saskiaojan schreef:hilly200 schreef:Wat lief om slaapplek en stalling ed. aan te bieden. Begreep dat iedereen nu onderdak heeft. Wel zijn er nog een aantal boeren die nog wachten tot hun vee opgehaald wordt. Zit nu op twitter te kijken naar alle Woltersum tweets, het gerucht over het omhoogkomende asfalt doet nog steeds te ronde ben benieuwd of dat klopt.
Edit: inderdaad al het vee is veilig lees ik net.
wie volg je dan via twitter?