maura schreef:Je hoeft je voor het openen van dit topic wat mij betreft niet te verdedigen hoor. Maar je hoeft me ook niet te vertellen hoe ik wel of niet moet reageren op een topic dat ik een beetje dom vind (voor alle duidelijkheid, dat ik het een dom topic vind hoef je ook niet persoonlijk op te vatten, je bent je topic niet). Volgens mij ben jij helemaal vrij om een topic te plaatsen (zolang je je aan de bokt-regels houdt) en ben ik helemaal vrij om zelf te bepalen of ik ongezien wil temmen of gewoon open op wil schrijven wat ik van een dergelijk topic vind. Dat kun je nutteloos of humorloos vinden, maar niemand verplicht je toch om elke reactie te lezen of het met elke reactie eens te zijn? Blijkbaar vind je mijn reacties klagerig, ik vind het flauw om te roepen dat een reactie die niet in je straatje past hetzelfde is als klagen. Allemaal prima toch?
als jij diegene bent die sprak over dat het niet volgens de regels was dan ben jij de klager ja, zoniet dan voel je je zelf blijkbaar toch erg aangesproken.......is vaak niet zonder reden