TurtleLove4 schreef:Dit is belachelijk, 'niet zo erg'??? Die maand slaat het schaap gewoon helemaal verrot op z'n kop! Hoe erg moet het dan wel niet zijn voor jou?![]()
En dat het schaap een suf voorkomen heeft, kan onder andere te wijten zijn aan dingen die voor de opnamen zijn gebeurd, hij is misschien al geschopt/geslaan of iets anders aangedaan, het beest is gewoon compleet in shock!
Niet zo erg als er wordt gesuggereerd.
Als dit het ergste is wat die dierenrechtenorganisatie's hebben gezien dan vraag ik me serieus af waar ze zich mee bezig houden, zelfs ik heb ergere dingen gezien en ik zoek het niet op.
De vele kinderen blijken irl één of 2 te zijn en al die volwassenen die lachen en in de handen klappen zijn ook twee man die een keer roepen woehoe en kill it.
Wat ik probeer te zeggen is dat wij het verhaal niet kennen, wat als dit schaap al erg ziek of zwaar gewond was en ze hem uit zijn lijden willen verlossen? Ik zie van de 'mepper' zelf ook totaal geen enthousiasme, geen vrolijkheid of 'kijk nou wat ik heb gedaan'.
Ik weet het niet hoor, van die persoon zie ik meer 'laten we het maar even snel doen' dan 'joepie ik mag een schaap doodslaan'.
NatassJa schreef:http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/ ... ail/307380
'Voor dierenrechtenactivisten het verschrikkelijkste wat ze ooit al gezien hebben', wordt er in Amerikaanse media gesteld.
Op 24 november werd de video zowel op YouTube als Live Leaks gepost. We zien een groepje Amerikaanse soldaten een schaap in een zaaltje met daarin ook vele Afghaanse kinderen sleuren, om het vervolgens op genadeloze wijze met een basebalknuppel af te maken. Terwijl het schaap zware slagen op de kop krijgt, springen de kinderen op en neer van opwinding terwijl de volwassen mannen lachen en in de handen klappen. Niet veel later wordt het levenloze schaap weggesleurd.