Zal ik toch maar eens doen dan, maar jullie kregen toch ook bricht in je gewone mailbox?
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 09-12-11 23:02
Jahoor, gewoon op het adres waarmee je je hebt aangemeld. Maar nadat ik een keer had ingelogd...geen idee of het er wat mee te maken heeft hoor maar je kan het proberen.
Ik heb mij gewoon in het kort voorgesteld. Hobby's enzo. En dan maar kijken of ze het wat vind om te schrijven.
Spirit
Geplaatst: 10-12-11 15:50
Heb ook een soldaat toegewezen gekregen, een man! Heb 'm even opgezocht op Facebook en hij ziet er iig uit als een aardige jongen. Hij heeft ook een mailadres, nu maar eens verzinnen wat ik zou kunnen schrijven.
Zo, mijn eerste mail is de deur uit.. Ben zooo benieuwd.. Als iemand geen idee heeft wat te mailen, dan wil ik de mijne wel PB'en, dan heb je een idee..
liesjecryos
Geplaatst: 10-12-11 16:09
Bellatrix schreef:
Mijn soldaat zit niet op FB, jammer nu weet ik niet hoe ze eruit ziet.
Ik ben nog steeds aan het wachten tot ik een soldaat toegewezen krijg..
Spirit
Geplaatst: 10-12-11 16:52
nine1987 schreef:
Zo, mijn eerste mail is de deur uit.. Ben zooo benieuwd.. Als iemand geen idee heeft wat te mailen, dan wil ik de mijne wel PB'en, dan heb je een idee..
Ben wel benieuwd naar wat je gestuurd hebt! Kan ik idd beetje inspiratie opdoen voor mijn mail. Enige wat er bij mijn soldaat bij stond, is dat hij van muziek luisteren houdt. Nu hou ik daar ook wel van, maar ik gok eigenlijk dat onze muzieksmaken totaal niet overeen zullen komen.
Ik vind het een goeie e-mail! Heb er iig al een aantal ideeën uit opgedaan.
jamiroquai
Geplaatst: 10-12-11 17:02
Bliksem, wanneer heb jij je ingescheven, ik heb ook nog geen soldaat.....
Of zou die van mij analfabeet zijn.......................?
Nine, hun je niet gewoon wat steekwoorden plaatsen? Hebben we er allemaal wat aan.
Ik doe vast een voorzetje:
. introductie van jezelf . iets over je familie . hobbies . mensen die je bewondert . muziek: concertbezoek, festivals, theater, films . stad waar je woont, nederland, europa . vakanties en stedentrips . je (familie) geschiedenis . huisdieren . een songtekst of gedicht dat je aanspreekt (met uitleg) . dingen die in Nederland heel triviaal zijn, zijn voor hun misschien heel apart of speciaal. Denk dan aan sporten - om korfbal zullen ze zich helemaal slaplachen!
nog meer? Spitit, ik wil je PB wel als je het niet in het topic wil zetten.
Ik ga toch eens even mailen waarom ik er nog geen heb. Mensen die na mij ingeschreven hebben, zijn al wel voorzien....
Ik wil ook graag een soldaat adopteren, lijkt mij wel gezellig en goed voor mijn schrijf vaardigheid. Ik spreek wel dagelijks Engels, maar schrijven doe ik zelden. Maar even goed de info doorlezen, ik zet hier even een stipje!
nine1987
Geplaatst: 10-12-11 17:06
heb idd wel wat steekwoorden van jou gebruikt jamiroquai en er zitten nog dingen bij die ik in de volgende mail kan gebruiken, thnx
purny
Geplaatst: 10-12-11 17:07
Zit nu nog te wachten op mijn soldaat, ben benieuwd!