Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KLfan schreef:Ik kan het me niet voorstellen dat een meisje het lekker vind om tegen een stijf kleinduimpje aan te schuren die vervolgens tegen je bil klaarkomt!!Sorry maar ik moest nou net weer om jou reactie lachen. Het is en blijft de normaalste zaak van de wereld!
Poiuytrewq schreef:KLfan schreef:Ik kan het me niet voorstellen dat een meisje het lekker vind om tegen een stijf kleinduimpje aan te schuren die vervolgens tegen je bil klaarkomt!!Sorry maar ik moest nou net weer om jou reactie lachen. Het is en blijft de normaalste zaak van de wereld!
(Maargoed ik kan me aan de andere kant wel voorstellen dat je misschien niets voelt -al dan niet door de hoeveelheid drank- )
HahahaJongens waar gaat het heen....
Poiuytrewq schreef:KLfan schreef:Ik kan het me niet voorstellen dat een meisje het lekker vind om tegen een stijf kleinduimpje aan te schuren die vervolgens tegen je bil klaarkomt!!Sorry maar ik moest nou net weer om jou reactie lachen. Het is en blijft de normaalste zaak van de wereld!
(Maargoed ik kan me aan de andere kant wel voorstellen dat je misschien niets voelt -al dan niet door de hoeveelheid drank- )
HahahaJongens waar gaat het heen....