Voor de rest heb ik me in het begin wel aan geergerd, maar ben er inmiddels wel aan gewend
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:liedje89 schreef:Ik vind het vooral heel irritant dat je je saldo niet makkelijk kan controleren. Ik reis meestal gratis (student) maar heel af en toe moet ik buiten de gratis uren een keer met de bus (lees echt eens in de 3 maanden ofzo) en dan weet ik echt niet meer of ik 3 maanden terug mijn kaart had opgeladen??
Hier doen die kastjes in de bus het trouwens ook vrij vaak niet en dat is ook heel onhandig.
Hier staan gewoon saldo-leesautomaten bijv op het perron van de tram. Hou je je kaart voor en dan leest hij je saldo.
Zoiets kan volgens mij ook gewoon bij de kaartjesautomaten van de NS
Oh enne, verschil kaartje in de bus vs OV chipkaart is hier 2 euro. In het voordeel van de OV chipkaart. Dus het is niet waar dat de prijzen overal verdubbeld zouden zijn...
mick75 schreef:Ik liep er steeds tegenaan dat je bij veel poortjes alleen maar kan inchecken, en bij andere alleen maar kan uitchecken. En stond dus met ingecheckete kaart steeds voor een poortje "inchecken". Heb me rotgezocht naar een poort waar ik kon uitchecken! En ik wilde perse uitchecken, had geen zin in betalen voor een rit die ik niet ging maken. Had inmiddels wel ontdekt dat er inderdaad ook poortjes open stonden dus dat ik helemaal niet had hoeven inchecken om een broodje te halen.