Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yessy schreef:Sowieso heeft een gebruiksaanwijzing ontzettend weinig zin als ieder dorp een ander dialect heeft en 99% van de bevolking niet kan lezenIk heb collega's die aan dergelijke projecten hebben meegewerkt en die hebben de meest geweldige verhalen, helaas dus wel allemaal mislukte projecten..
MarcoBorsato schreef:Waar is de like knop![]()
Mijn zus zit in Namibie, knuffelen met cheeta's. Maar internet is te slecht voor leuke verhalen :/
Sammie schreef:Het is natuurlijk wel zeer interessant voor de mensen die dit belachelijk vinden om zich eens af te vragen waarom deze kinderen zich wel netjes kunnen gedragen bij het uit eten gaan, onderling contact of noem maar op en het gemiddelde gezin met zijn 1,7 kind draken van kind(eren) hebben die gillen, stampen, knijpen, slaan en schoppen als ze hun zin niet krijgen. Liever 20 van het eerst genoemde dan 1 onhandelbaar pokkejong.
Orchid schreef:Je bent alleen in staat om zoveel kinderen te hebben als je ze kan opvoeden, ja. )
Citaat:"Gaat heen en vermenigvuldigt u is bij hun niet van toepassing, wel: gaat heen en kwadrateer u tot de 10de macht"
Orchid schreef:Je bent alleen in staat om zoveel kinderen te hebben als je ze kan opvoeden, ja. Dat wil niet zeggen dat een groot aantal kinderen dus altijd beter is omdat ze zich net gedragenAlleen na 2 draken heb je vast geen zin in nog eens 18
Imo staat opvoeding en de gezinsgrootte los van elkaar, tuurlijk heb je liever de een dan de ander maar ik snap de relevantie niet zo.
Zertab schreef:Wow ik vind dit best overdreven...
En dan te bedenken dat er zoveel mensen zijn die graag kinderen willen,maar ze niet kunnen krijgen,en dan komen hun er ineens met 20 aanzetten...
Sammie schreef:Het is natuurlijk wel zeer interessant voor de mensen die dit belachelijk vinden om zich eens af te vragen waarom deze kinderen zich wel netjes kunnen gedragen bij het uit eten gaan, onderling contact of noem maar op en het gemiddelde gezin met zijn 1,7 kind draken van kind(eren) hebben die gillen, stampen, knijpen, slaan en schoppen als ze hun zin niet krijgen. Liever 20 van het eerst genoemde dan 1 onhandelbaar pokkejong.