Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bagheera_206 schreef:Dit was letterlijk de tekst van de mail van ABN-AMRO. Hebben ze nog 5 dagen om mijn centjes over te boeken.
Geachte mevrouw, heer,
Hartelijk dank voor uw aanvraag om uw saldo van uw spaarloonrekening op te nemen. U ontvangt uw spaartegoed in de eerste week van januari op uw tegenrekening. U ontvangt de rente waar u nog recht op hebt als losse boeking.
Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Bank N.V.
Mootje schreef:Zo, net DL aan de telefoon gehad. De gebruikersnaam zou per post moeten komen, maar die had ik niet gehad: Emailadres opgegeven en 2 minuten later had ik mijn gebruikersnaam. Top service!
Bagheera_206 schreef:Ik heb vandaag 65 euro aan rente ontvangen en 613 euro van de ABN AMRO mbt mijn spaarloonrekening.Zou er dan toch iets verkeerd zijn gegaan? Ik dacht dat ik had aangegeven dat ze alles in de 1e week van januari zouden storten. Zijn er mensen die ook hun spaarloonregeling bij ABN AMRO hebben?
--- edit
Of zou dit soms het 1e termijn zijn van 5 jaar sparen wat vrij komt en dus al automatisch overgemaakt wordt?
annastasia schreef:Bagheera_206 schreef:Ik heb vandaag 65 euro aan rente ontvangen en 613 euro van de ABN AMRO mbt mijn spaarloonrekening.Zou er dan toch iets verkeerd zijn gegaan? Ik dacht dat ik had aangegeven dat ze alles in de 1e week van januari zouden storten. Zijn er mensen die ook hun spaarloonregeling bij ABN AMRO hebben?
--- edit
Of zou dit soms het 1e termijn zijn van 5 jaar sparen wat vrij komt en dus al automatisch overgemaakt wordt?
Het spaarloon van 2007 is vrijgekomen en darom is dat bedrag zowiezo al op je rekening gestort.
De rest komt dus later als je hebt opgegeven dat je je rekening wilt opheffen.