Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ik vind het wel grappig om te lezen, dat de media altijd beschuldigd wordt van links/sociaal/partijdig enz., maar als ik jullie moet geloven klopt dit beeld van de media niet.
randalinpony schreef:Verarmd uranium in raketten? Whaaaht? Burgerslachtoffers in die vuile oorlogen in het middenoosten?
Hoor jij ze daar ooit over?
Electra63 schreef:Toekie schreef:De betogers in Nederland worden in ieder geval door de media niet belangrijk of interessant genoeg bevonden. Een onderzoek zal vanuit eigen initiatief moeten komen...
Ik zag net wel een stukje op het nieuws: lege tentjes en vooral studenten. Van de week hoorde ik ook dat er 's avonds vooral feestjes zijn. Daarom vraag ik mij af, in hoeverre de beweging hier in Nederland serieus genomen moet worden. Nederland is niet echt het land van de demonstraties.
Arabesk schreef:Er stond een handjevol demonstranten met twee stukjes karton en een belachelijke overkill aan agenten kwam ze wegvegen daar![]()
Toen heb ik gevraagd aan de politie waarom dat zo ging; van hogerhand is dat hun opdracht om dat de boodschap van occupy politiek heeeeel erg gevoelig ligt.
![]()
![]()
![]()
Huertecilla schreef:Recht op vrije meningsuiting mits deze politiek niet gevoelig is
Citaat:Je moet zelfs oppassen met opnames maken...
Dit al onder het motto ´geen slapende loonslaven wakker maken´.
Democratie R.I.P.
Citaat:Het is identiek aan de Buffett wet.
Citaat:Verder krijgen ex-politii zeer goed betaalde banen bij groot-corporate. Voor bewezen ´diensten´
Huertecilla schreef:randalinpony schreef:HC occupies the top of the mountain.
Met dagelijks versgebakken brood van versgemalen mail op het huismolentje. Plakje worst van het eigen varken erop en![]()
Occupy WS is hier in Spanje een beetje ´oud nieuws´. We hebben hier 15M.
Electra63 schreef:Ach, het was in Spanje geen succes?
En wat geef jou dan het recht om mensen te veroordelen die niet in staat zijn om deel te nemen aan deze beweging als je zelf verder er ook niets aan doet?
Nicolletje schreef:Ik ga d'r ook niet zittenben niet echt een demonstrant.
Electra63 schreef:Maar goed, ik heb de indruk (maar ik weet het dus niet) dat de beweging in Nederland een beetje doodbloedt.