Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gabjj8 schreef:Iemand vroeg hoe ik het wist of ik het vanaf m'n geboorte heb..
Dat wist ik ook niet, maar zover ik het me kan herinneren (vanaf m'n 3e) kon ik deze dingen al zien.
En als baby zei ik ook vaak tegen mama; 'nana, daa sta ies' (mama, daar staat iets)
gabjj8 schreef:Iemand vroeg hoe ik het wist of ik het vanaf m'n geboorte heb..
Dat wist ik ook niet, maar zover ik het me kan herinneren (vanaf m'n 3e) kon ik deze dingen al zien.
En als baby zei ik ook vaak tegen mama; 'nana, daa sta ies' (mama, daar staat iets)
verootjoo schreef:gabjj8 schreef:Iemand vroeg hoe ik het wist of ik het vanaf m'n geboorte heb..
Je kon ook al praten toen je een baby was?
gabjj8 schreef:5) Het ziet er ook niet uit als een mens, het is onbeschrijfbaar hoe het eruit ziet.
Rinske schreef:Bron: ad.nl
linkCitaat:Volgens de uploader van het filmpje zijn de beelden echt. Hij beweert de video aan diverse experts voorgelegd te hebben , maar ook zij konden geen logische verklaring geven. Kijk naar bovenstaand filmpje en oordeel zelf.
(Redactie)
29/09/11 11u34
gabjj8 schreef:Achja, zoals Cath_16 zegt, ik ga m'n mond hier verder houden, want dat gezeik met bokt ben ik nu zo kots en kots zat, iedereen kraakt elkaar af en het is nooit is goed.
Niemand gelooft iets, iedereen mishandelt zijn paard.
Nee, echt serieus, ik ben en blijf boktverslaafd, maar mijn verslaving begin ik steeds minder leuk te vinden