Manou schreef:Ik vraag me af of een schooluniform echt zo duur is. Als ik zie voor wat voor prijzen hier de studievereniging truien en polo's drukt met het logo verkoopt, dan valt dat best mee. En dat komt wel overeen met de meeste van wat ik een paar jaar geleden in Engeland zag, kinderen die een nette donkere broek droegen met trui of polo met het schoollogo er op gedrukt.
Naja het hangt er vanaf wat je persoonlijk duur vind natuurlijk. Wij hadden voor truien 23 euro en tshirts voor 16 euro (1 kleur trui/1 kleur bedrukt) en voor de trui vond ik nog een redelijke prijs maar 16 euro voor een tshirt vond ik duur. Maarja iemand die altijd merkkleding koopt, die vind dat waarschijnlijk niet duur, terwijl iemand die altijd (om nu even het uiterste te pakken) wibra koopt, dat echt heeeeel duur vind.
En het hangt er natuurlijk helemaal vanaf wat de school wil he. Kiest deze voor een basic outfit zoals jij omschrijft borek/trui/polo of net zoals wij hadden in Engeland een jurk(zomer/winter)/blousjes/vestjes/jas/hoedje(zomer/winter).