Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wuis schreef:Ergens in het topic hier zegt iemand dat de springers niet in één keer dood waren, maar eerlijk gezegd kan ik me dat niet voorstellen. Als je hoofd op de grond komt, lijkt het me niet dat je schedel dit aan kan. Denk dat je gewoon kapot knapt. *gruwel*
Ik mag hopen dat ze wel degelijk in één klap dood waren.
moi22 schreef:Wuis schreef:Ergens in het topic hier zegt iemand dat de springers niet in één keer dood waren, maar eerlijk gezegd kan ik me dat niet voorstellen. Als je hoofd op de grond komt, lijkt het me niet dat je schedel dit aan kan. Denk dat je gewoon kapot knapt. *gruwel*
Geloof niets van die onzin dat je na zo'n sprong niet meteen dood bent. De vader van een toenmalig lesgenootje op de manege is jaren geleden uit een kraan gevallen op de maasvlakte en was op slag dood. Zijn val is alsof hij van een drempel gevallen is vergeleken bij de val van de mensen die uit het wtc gesprongen zijn.
Bovendien zijn er nog altijd mensen die in het kader van zelfmoord van een flat springen en dat lukt ook vaak genoeg. Deze nederlandse flats halen het ook bij lange na niet vergeleken bij het wtc.
Wuis schreef:Ergens in het topic hier zegt iemand dat de springers niet in één keer dood waren, maar eerlijk gezegd kan ik me dat niet voorstellen. Als je hoofd op de grond komt, lijkt het me niet dat je schedel dit aan kan. Denk dat je gewoon kapot knapt. *gruwel*
Menino schreef:Maar ik geloof idd niet dat je de klap, als je de grond raakt, kan overleven.... Wat het naar mijn inziens alleen maar vreselijker maakt