Amerikaanse vrouw wil zwaarste ter wereld worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ariebren

Re: Amerikaanse vrouw wil zwaarste ter wereld worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 21:07

En de maandelijkse problemen wilde ik nog geeneens aangeven.

Je ziet op een foto of TV programma zo'n walvis liggen.
Ook mannen dus.
Maar wie zorgt ervoor dat alles schoon blijft ??

Fristi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 21:07

Poeeeeh..

Volgens mij ben je dan ook niet helemaal goed wijs hoor. Dat lijkt wel het omgedraaide van anorexia oid.

@Ariebren: Volgens mij moeten idd die kinderen daarvoor zorgen.. denk niet dat het haar lukt.

Ariebren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 21:10

Arme kinderen.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 21:11

Citaat:
'Waarom zou ik niet kijken hoe ver ik kan gaan met dikker worden terwijl ik toch gezond blijf?'
>;)Ik verbaas me erover dat ze dit in 1 zin kan zeggen. We hoeven er in ieder geval niet bang voor te zijn dat ze paardrijd :+

Ariebren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 21:15

Die soort kwallen kunnen geeneens meer lopen, dus paard rijden is wel het laatste waar ze aan denken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 21:33

Ik vraag me af waarom er zo respectloos over haar gesproken wordt door sommige van jullie.
Nee, ze ziet er niet zo uit als iemand met maatje 36, maar het is nog steeds een mens.
Die opmerkingen over de Rendac, het gebruik van denigrerende woorden als vetkwal/walvis en die andere idiote opmerkingen, schieten mij echt in het verkeerde keelgat. :r

Als ik naar de foto in de OP kijk, zie ik een vrouw die zowiezo niet meer te redden is.
Een vrouw die zowiezo binnen korte tijd zal overlijden.
Als zij zonder dit doel (zwaarste worden) nog 2 jaar leeft door gezond te eten en met doel 1 jaar, met alle dingen die ze lekker vindt, kan ik dat echt wel een beetje begrijpen.

Wij weten niet wat erachter zit, het is maar een stukje van internet!
Waar alles altijd compleet uit zijn verband wordt getrokken en gedramatiseerd of juist lollig over gedaan wordt.
Het waarheids gehalte is vaak 0.1%.

Toch wil ik jullie vragen om met wat meer respect over deze vrouw te praten, aangezien zij nog altijd, net als ons, een mens is.

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 21:40

Omdat dit "mens" doelbewust zichzelf in gevaar brengt, en haar kinderen, familie en de maatschappij kunnen er voor opdraaien.

Iemand die zonder het zelf te willen zo dik is zul je mij niet over horen, maar zij doet dit zelf.
En daar heb ik 0,0% respect voor. Ze heeft zichzelf in deze situatie gevreten, ze probéért niet eens af te vallen, dan kan ze wat mij betreft alle respectloze opmerkingen krijgen die men kan verzinnen.

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 21:42

Traiectum: Iemand die heel zwaar is als negatief bestempelen is niet iets feitelijks, dat is puur jouw eigen interpretatie van een bepaalde omstandigheid. Je doet net alsof het vanzelfsprekend is, maar dat is het niet (ja hooguit voor jezelf).

(Opmerkingen tov haar gezin vind ik wat anders, maar puur over haar zwaarlijvigheid.)

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 21:47

Respect voor zo'n vrouw? Een moeder van twee kinderen, die bewust met haar leven speelt en op zo'n manier er voor zorgt dat haar kinderen vroegtijdig wees worden en die zij min of meer behandelt alsof het wegwerpartikelen zijn (want als zij vroegtijdig doodgaat, gaan de kinderen naar haar zus)?
Nee, daar kan ik geen respect voor opbrengen!
Als zij straks doodgaat, denk jij werkelijk dat haar bloedeigen kinderen respect voor hun moeder hebben?
Zij zullen wel veel van hun moeder houden, maar respect? Nee!!!!

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 21:47

Die vrouw spoort gewoon niet, nog even en dan wordt ze liggend geholpen om van haar ontlasting te verlossen, dan kan ik niet geloven dat ze dat leuk gaat vinden. Al die kwabben en aanhangsels daar gaan ze ook van zweren en stinken.

Hoe moet ze dat dan in hemelsnaam doen om zich goed schoon te houden. Nee zij spoort gewoon niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 21:49

Traiectum & Cryssie; Nogmaals, heb je dit aan haar zelf gevraagd?
Komt het niet in je op dat dit gewoon enorm overtrokken is?
Als dit nou iemand uit Nederland was die een tv-interview heeft gegeven met deze informatie, snap ik de opmerkingen nog, maar kom op, dit is Amerika en nog voordat dingen recht gezet kunnen worden, is het al 1000 keer over heel WWW geweest.

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 21:52

Overtrokken?? Met dit lijf en een donut in haar hand? :roll:
Dit is toch een bewijs, hoe zij met haar leven speelt?
Straks ga je mij nog vertellen over haar "oh zo slechte jeugd".

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 21:54

Maar zijn opmerkingen als deze nou nodig??
Cryssie schreef:
Als je een stretch Hummer gebruikt, misschien wel.
En misschien kunnen ze met de opgevangen vet tijdens de crematie de oven brandend houden voor de volgende crematies.

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 21:56

Wat mij betreft wel ja.
Het spijt mij, koudbloedkim, ik kan hierover goed pissed over worden.

Mijn hart gaat uit naar haar familie en voornamelijk naar haar kinderen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 21:56

Volgens mij weegt mijn pony niet eens zo veel.... :=
Tja, ik heb er ook geen respect voor. Spijt me, jezelf opzettelijk in gevaar brengen als je twee kinderen hebt. Nee, van mij moet ze geen "goed joh ga zo door" verwachten. En over x aantal jaar zeker liposuctie? Dan hoop ik dat ze geen zorgverzekering heeft.

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 21:57

JuliaMaria schreef:
Traiectum: Iemand die heel zwaar is als negatief bestempelen is niet iets feitelijks, dat is puur jouw eigen interpretatie van een bepaalde omstandigheid. Je doet net alsof het vanzelfsprekend is, maar dat is het niet (ja hooguit voor jezelf).

(Opmerkingen tov haar gezin vind ik wat anders, maar puur over haar zwaarlijvigheid.)

Geloof me, ik weet dat een normaal BMI absoluut niet vanzelfsprekend is - ik ben door een hormoonafwijking zo'n 10 kilo te zwaar (en het is een hel om die eraf te krijgen), en als ik eet waar ik zin in heb zit er heel snel nog eens 10-20 kilo bij. Ik ben bijna permanent op dieet om m'n eigen lijf onder controle te houden. En zoals ik al eerder schreef, ik zou zulke opmerking nóóit plaatsen over iemand met dit gewicht die probeert af te vallen. Daar zou ik alleen maar heel veel respect voor hebben.

Maar deze vrouw heeft willens en wetens zichzelf zo zwaar gegeten, en ze doet er helemaal niets aan om af te vallen. Ze wil zelfs nog zwaarder worden, ook al kan ze nauwelijks meer lopen, niet werken, zichzelf niet meer verzorgen .... Alles komt op haar kinderen, haar familie en de maatschappij terecht - allemaal mensen die hier niet voor gekozen hebben en zich maar te schikken hebben naar wat deze vrouw wil. Haar kinderen zullen vroegtijdig hun moeder verliezen - omdat zij zonodig dik wil zijn. Haar zus zal de zorg over twee tieners op zich krijgen - omdat zij zonodig dik wil zijn. De maatschappij mag haar uitkering, ziektekosten etc betalen - omdat zij zonodig dik wil zijn.

Waarom zou ik voor zo iemand respect hebben? Ik heb altijd geleerd dat je respect niet krijgt, dat moet je verdienen. Hoe heeft deze vrouw respect verdient?

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 22:00

Ik kan enorm respect hebben voor zwaarlijvige mensen die er alles aan doen om af te vallen. Echt ook alles.
Zelfs als het door ziekte o.i.d. niet lukt.
Maar niet voor haar (en haar donut in haar hand).

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 22:00

Ze verdient misschien geen respect, maar verdient ze dan wel "alle respectloze opmerkingen die je maar kunt verzinnen?"

Even voor de duidelijkheid: Ik ben het helemaal met je eens, echt, en ik heb ook geen respect voor haar streven. Maar om haar compleet voor rotte vis uit te maken... Mwah.. In plaats van dergelijke termen komt het bij mij eerder op dat die vrouw hulp nodig heeft, want je gezondheid opgeven voor je uiterlijk is natuurlijk niet gezond.
Laatst bijgewerkt door JuliaMaria op 20-08-11 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 22:02

Er is een verschil tussen geen respect hebben voor iemand en haar dood te bespreken inclusief allerlei bizarre opmerkingen over de manier waarop ze begraven of gecremeerd moet worden.

Ik heb geen probleem met mensen die zeggen dat ze geen respect hebben voor iemand die zichzelf dit aan doet, en dat zijn er nogal wat.
Dan kun je inderdaad praten over de dingen die op internet staan en meerdere mensen praten daar dan ook gewoon op een nette manier over.
Maar om nou over de rendac, doodskisten en begraafplaatsen te spreken, nee, dat gaat echt te ver. :n

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 22:02

JuliaMaria schreef:
Ze verdient misschien geen respect, maar verdient ze dan wel "alle respectloze opmerkingen die je maar kunt verzinnen?"

Geef mij 1 reden waarom zij respect zou moeten krijgen?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 22:04

Traiectum schreef:
Geloof me, ik weet dat een normaal BMI absoluut niet vanzelfsprekend is - ik ben door een hormoonafwijking zo'n 10 kilo te zwaar (en het is een hel om die eraf te krijgen), en als ik eet waar ik zin in heb zit er heel snel nog eens 10-20 kilo bij. Ik ben bijna permanent op dieet om m'n eigen lijf onder controle te houden. En zoals ik al eerder schreef, ik zou zulke opmerking nóóit plaatsen over iemand met dit gewicht die probeert af te vallen. Daar zou ik alleen maar heel veel respect voor hebben.

Maar deze vrouw heeft willens en wetens zichzelf zo zwaar gegeten, en ze doet er helemaal niets aan om af te vallen. Ze wil zelfs nog zwaarder worden, ook al kan ze nauwelijks meer lopen, niet werken, zichzelf niet meer verzorgen .... Alles komt op haar kinderen, haar familie en de maatschappij terecht - allemaal mensen die hier niet voor gekozen hebben en zich maar te schikken hebben naar wat deze vrouw wil. Haar kinderen zullen vroegtijdig hun moeder verliezen - omdat zij zonodig dik wil zijn. Haar zus zal de zorg over twee tieners op zich krijgen - omdat zij zonodig dik wil zijn. De maatschappij mag haar uitkering, ziektekosten etc betalen - omdat zij zonodig dik wil zijn.

Waarom zou ik voor zo iemand respect hebben? Ik heb altijd geleerd dat je respect niet krijgt, dat moet je verdienen. Hoe heeft deze vrouw respect verdient?

Maak je geen zorgen, in Amerika zijn ze niet zo knuffelig, tenzij ze echt verzekerd is, mag ze zelf dokken.

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 22:08

KoudbloedKim schreef:
Er is een verschil tussen geen respect hebben voor iemand en haar dood te bespreken inclusief allerlei bizarre opmerkingen over de manier waarop ze begraven of gecremeerd moet worden.

Ik heb geen probleem met mensen die zeggen dat ze geen respect hebben voor iemand die zichzelf dit aan doet, en dat zijn er nogal wat.
Dan kun je inderdaad praten over de dingen die op internet staan en meerdere mensen praten daar dan ook gewoon op een nette manier over.
Maar om nou over de rendac, doodskisten en begraafplaatsen te spreken, nee, dat gaat echt te ver. :n

Toont zij zelf respect voor het leven? Nee!
Zij vreet zich moedwillig vol, terwijl er zoveel hongersnoden zijn. Omdat zij wilt uitproberen hoe zwaar zij kan worden?
Zij speelt met haar leven ten koste van haar familie.
Zij zorgt er zelf voor dat het leven (haar leven en de toekomst van haar kinderen) één grote grap is. En dan mogen wij geen grapjes maken over haar toekomstige uitvaart? Kom nou!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 22:15

Jij vreet jezelf ook moedwillig vol, terwijl er hongersnood is.
Vol is namelijk een ruim begrip, aangezien ze in Afrika al blij zouden zijn met 1 boterham.
Wij spelen allemaal met ons leven, door de straat op te gaan en op ons paard te stappen of auto of fiets of benenwagen.
Grapjes snap ik, maar bepaalde dingen die hier worden genoemt, vallen niet meer onder 'grapjes'.

Maar goed, ik heb hier genoeg gezegd.
Hopelijk blijft er iets hangen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-08-11 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 22:16

Cryssie schreef:
JuliaMaria schreef:

Geef mij 1 reden waarom zij respect zou moeten krijgen?

Lees je ook voordat je quote? Dat helpt. :)

Wat betreft geen respect hebben voor het leven: Mensen die hun dromen niet waar proberen te maken halen na mijn idee niet alles uit het leven, en dat zou ik binnen dit kader dus respectloos tov hun eigen leven kunnen noemen, maar dat is MIJN interpretatie. Wie ben ik om daar een negatief oordeel over te geven... (Zal me uberhaupt een rotzorg zijn trouwens.)

Het is dus puur relatief wat jij zegt, het is niet aan ons om een oordeel te vellen over haar levensinvulling. De invloed die dit heeft op haar taak als moeder is wel veroordeelbaar omdat ze er haar eigen kinderen (waar zij voor moet zorgen) mee belast. Maar los daarvan is het niet aan jou om haar voor rotte vis uit te maken.

Maar goed als jij je er lekker door voelt om andere mensen belachelijk te maken: be my guest. Maar ik zou me dan wel eens afvragen waarom precies.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 22:17

KoudbloedKim schreef:
Jij vreet jezelf ook moedwillig vol, terwijl er hongersnood is.
Vol is namelijk een ruim begrip, aangezien ze in Afrika al blij zouden zijn met 1 boterham.
Wij spelen allemaal met ons leven, door de straat op te gaan en op ons paard te stappen of auto of fiets of benenwagen.
Grapjes snap ik, maar bepaalde dingen die hier worden genoemt, vallen niet meer onder 'grapjes'.

Maar goed, ik heb hier genoeg gezegd.
Hopelijk blijft er iets hangen.

Uhu om te gaan werken, ome maatschappij te dienen, om te sporten om ons lichaam gezond te houden. Niet door je dood te eten. Als je serieus geloofd dat dat te vergelijken is.... :n