Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tendance schreef:Tenzij die ook schizofreen is... Misschien kan z'n alterego dan bellen???
Tendance schreef:Een overdosis/zelfmoordpoging heeft te maken met geestelijk niet in orde zijn, dat is heel iets anders.
Deze comazuipertjes doen het vaak voor de kik, niet omdat ze door problemen of toedoen van anderen het niet meer zien zitten.
Yonker schreef:Dat ben ik niet met je eens. Als je het doe wil je erbij horen, dus dat is ook iets geestelijks.
Drugs doe je ook voor de kik. Komt dan ook op hetzelfde neer toch?? Het heeft allemaal wel achterliggende gedachtens vaak, dus alles zwart/wit zien gaat gewoon niet.
Rebeccaa schreef:Ja en dan moeten mensen die een overdosis nemen ook maar alle medische kosten zelf betalen en mensen die van hun paard afvallen zonder cap en daardoor iets aan hun hoofd hebben ook maar alles zelf betalen.
ninajojo schreef:Ik heb nog eens na zitten denken...
Misschien zou er een regel kunnen komen dat wanneer je 3 keer door eigen toedoen een ambulance nodig hebt, dat je dan een boete moet betalen?
Dus bijvoorbeeld je hebt zoveel gedronken dat er een ambulance moet komen, maar daarna doe je het nooit meer, dat je dan vrijuit gaat. Maar wanneer je vaker een ambulance nodig hebt hiervoor dat je dan wel zou moeten betalen.
Zou dat een haalbaar iets zijn?
ninajojo schreef:Ik heb nog eens na zitten denken...
Misschien zou er een regel kunnen komen dat wanneer je 3 keer door eigen toedoen een ambulance nodig hebt, dat je dan een boete moet betalen?
Dus bijvoorbeeld je hebt zoveel gedronken dat er een ambulance moet komen, maar daarna doe je het nooit meer, dat je dan vrijuit gaat. Maar wanneer je vaker een ambulance nodig hebt hiervoor dat je dan wel zou moeten betalen.
Zou dat een haalbaar iets zijn?
Rebeccaa schreef:Ja en dan moeten mensen die een overdosis nemen ook maar alle medische kosten zelf betalen en mensen die van hun paard afvallen zonder cap en daardoor iets aan hun hoofd hebben ook maar alles zelf betalen.