Osama Bin Laden is dood!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RoodZonnetje

Re: Osama Bin Laden is dood!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 11:28

En grote kans dat Nederland dan aan de beurt is. Omdat bepaalde politici nu niet bepaald respectvol over Islam problematiek praten.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-11 11:29

nvm, verkeerd gelezen :D
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 02-05-11 11:31, in het totaal 1 keer bewerkt

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 11:30

alex66 schreef:
beter hadden ze hem geen vissevoer gemaakt maar meegenomen als bewijs

Ze hebben hem gehad als bewijs en dat lijkt mij wel genoeg. Heel netjes dat ze de tradities gerespecteerd hebben en hem het overlijdensritueel gegeven hebben en daarna 'begraven'.

Dat hij dood is, staat voor mij wel vast. Anders komt Obama echt niet met dat nieuws naar buiten. Dat zou pas een flater zijn :+

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 11:30

Ik vind het een mooi statement van de US, ze hebben aangegeven dat ze er alles aan zouden doen om Bin Laden te vinden, en nu is dat dan eindelijk gelukt...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 11:31

Een kans dat Nederland aan de beurt zal zijn is er altijd al geweest, we zijn ook voor de PVV e.d. genoeg gewaarschuwd uit die hoek.

Furious, ik denk dat er sowieso wel weer aanslagen gepleegd zouden worden, maar ik ben een beetje bang voor de omvang die de aanslagen nu misschien zullen gaan hebben ;)

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 11:33

Heino schreef:
En grote kans dat Nederland dan aan de beurt is. Omdat bepaalde politici nu niet bepaald respectvol over Islam problematiek praten.

extremisten grijpen alles aan dus daar voegt een uitspraak van Wilders niets extra's aan toe, misschien een smoes om het te vergoeilijken, maar denk dat ze nu echt iets Amerikaans zullen uitzoeken

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 11:34

Hmm kan mij nu plots herinneren dat ik een enge droom had gehad vorige week.. Was ook een aanslag binnen NL door terroristen inderdaad.
Maar hopen dat dromen bedrog zijn #)

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 11:35

Nou, ik denk dat de komst van de PVV en de ongenuanceerde uitspraken van Wilders nu niet bepaald meehelpen om in speaking terms te blijven met de moslimlanden hoor... :+

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 11:36

Ik denk dat Nederland in het politieke wereldwezen nou net niet belangrijk genoeg is om echt een goed doelwit te zijn.... In andere landen zijn ook genoeg politici die niet zo aardig over de Islam praten hoor.

Maar als we op StillAngels dromen af moeten gaan kunnen we maar beter de komende weken thuis blijven.

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 11:36

Als tradities gerespecteerd waren hadden ze hem niet in zee 'begraven', dat mag namelijk niet volgens moslimtraditie is mij net door een islamiet uitgelegd...........
En het bewijs gehad hebben is in een rechtzaak niet toereikend hoor.
(Ja, ik kon het bewijzen maar heb het weggegooid)

LuvdaTossa schreef:
Ze hebben hem gehad als bewijs en dat lijkt mij wel genoeg. Heel netjes dat ze de tradities gerespecteerd hebben en hem het overlijdensritueel gegeven hebben en daarna 'begraven'.

Dat hij dood is, staat voor mij wel vast. Anders komt Obama echt niet met dat nieuws naar buiten. Dat zou pas een flater zijn :+

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 11:37

manic schreef:
Ik denk dat Nederland in het politieke wereldwezen nou net niet belangrijk genoeg is om echt een goed doelwit te zijn.... In andere landen zijn ook genoeg politici die niet zo aardig over de Islam praten hoor.

Maar als we op StillAngels dromen af moeten gaan kunnen we maar beter de komende weken thuis blijven.

Naja maar hopen dat het allemaal dikke onzin is :Y)

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 11:40

Ha ha, ja sorry... was een beetje flauw :D

Verder zal het me eerlijk gezegd aan me reet roesten waar Osama begraven is en of dat volgens de Islamitische tradities is of niet.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 11:42

manic schreef:
Verder zal het me eerlijk gezegd aan me reet roesten waar Osama begraven is en of dat volgens de Islamitische tradities is of niet.

Inschalah (zoals god het wil) zullen we maar zeggen. :+

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 11:44

Ik vind eigenlijk beetje vies om op de tv in de voormiddag heel de tijd die vieze lijkfoto's te laten zien. Ik wil ze niet zien en laat staan kinderen die tv aan het kijken zijn.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-11 11:46

lesilla schreef:
Ik vind eigenlijk beetje vies om op de tv in de voormiddag heel de tijd die vieze lijkfoto's te laten zien. Ik wil ze niet zien en laat staan kinderen die tv aan het kijken zijn.

Volgens mij zijn er nog helemaal geen lijkfoto's? :?
De enige foto die ze hebben laten zien was gemaakt met photoshop en dus nep.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 11:47

Ik heb ook nog geen lijk foto's op tv gezien, maar er is volgens mij al een tijdje geen journaal meer geweest.

lesilla

Cayenne schreef:
lesilla schreef:

Ow ok, dat zeggen ze hier dus niet. Op het special nieuws laten ze die foto zien als de foto van de dode osama geschoten in het gezicht.
Belgen zijn altijd een beetje achter

corina21

ben echt benieuwd wat dit voor gevolgen gaat hebben.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-11 11:48

lesilla schreef:
Cayenne schreef:
lesilla schreef:

Ow ok, dat zeggen ze hier dus niet. Op het special nieuws laten ze die foto zien als de foto van de dode osama geschoten in het gezicht.
Belgen zijn altijd een beetje achter

:D

Citaat:
Van nu.nl bij de fotoreportage:
Op de Pakistaanse televisie werd de dood van Osama bin Laden getoond met de linkerfoto van Bin Laden. Deze foto is echter niet echt, zo is ook te zien aan de hand van ouder beeldmateriaal.

Die foto is ook wel heel nep trouwens.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 02-05-11 11:48, in het totaal 1 keer bewerkt

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 11:48

Eindelijk. op nu.nl staat een filmpje van Obama

apincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 11:49

vraag me toch af waarom hij in de zee is gegooit vind erg vreemd mischien was het hem toch niet :+

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 11:51

apincy schreef:
vraag me toch af waarom hij in de zee is gegooit vind erg vreemd mischien was het hem toch niet :+

Zoals hiervoor al geschreven is: om te voorkomen dat zijn graf een bedevaartsoord wordt voor extremisten.

ju1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 11:53

Tja zolang er geen ECHTE GOEDE beelden zijn, blijf ik vraagtekens houden of het allemaal wel echt zo is.
Daarnaast als hij echt dood is, is daar van alles al geregeld en heeft hij vast genoeg opvolgers die door gaan!

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 11:55

ju1982 schreef:
Tja zolang er geen ECHTE GOEDE beelden zijn, blijf ik vraagtekens houden of het allemaal wel echt zo is.
Daarnaast als hij echt dood is, is daar van alles al geregeld en heeft hij vast genoeg opvolgers die door gaan!

Tuurlijk is het nu niet over het extremisme, maar hij was wel het brein achter aanslagen. En heeft dus velen doden op zijn geweten.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 11:56

furious schreef:
ju1982 schreef:

Tuurlijk is het nu niet over het extremisme, maar hij was wel het brein achter aanslagen. En heeft dus velen doden op zijn geweten.

Ja maar ik geloof ook niet dat hij dat allemaal in zijn eentje heeft zitten bekokstoven :n deze man was enkel de leider en het gezicht van deze organisatie. Ben er van overtuigd dat er nog veel grotere honden rondlopen :o