Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
alex66 schreef:beter hadden ze hem geen vissevoer gemaakt maar meegenomen als bewijs
Heino schreef:En grote kans dat Nederland dan aan de beurt is. Omdat bepaalde politici nu niet bepaald respectvol over Islam problematiek praten.
LuvdaTossa schreef:Ze hebben hem gehad als bewijs en dat lijkt mij wel genoeg. Heel netjes dat ze de tradities gerespecteerd hebben en hem het overlijdensritueel gegeven hebben en daarna 'begraven'.
Dat hij dood is, staat voor mij wel vast. Anders komt Obama echt niet met dat nieuws naar buiten. Dat zou pas een flater zijn
manic schreef:Ik denk dat Nederland in het politieke wereldwezen nou net niet belangrijk genoeg is om echt een goed doelwit te zijn.... In andere landen zijn ook genoeg politici die niet zo aardig over de Islam praten hoor.
Maar als we op StillAngels dromen af moeten gaan kunnen we maar beter de komende weken thuis blijven.
lesilla schreef:Ik vind eigenlijk beetje vies om op de tv in de voormiddag heel de tijd die vieze lijkfoto's te laten zien. Ik wil ze niet zien en laat staan kinderen die tv aan het kijken zijn.
Cayenne schreef:lesilla schreef:Ik vind eigenlijk beetje vies om op de tv in de voormiddag heel de tijd die vieze lijkfoto's te laten zien. Ik wil ze niet zien en laat staan kinderen die tv aan het kijken zijn.
Volgens mij zijn er nog helemaal geen lijkfoto's?
De enige foto die ze hebben laten zien was gemaakt met photoshop en dus nep.
lesilla schreef:Cayenne schreef:lesilla schreef:Ik vind eigenlijk beetje vies om op de tv in de voormiddag heel de tijd die vieze lijkfoto's te laten zien. Ik wil ze niet zien en laat staan kinderen die tv aan het kijken zijn.
Volgens mij zijn er nog helemaal geen lijkfoto's?
De enige foto die ze hebben laten zien was gemaakt met photoshop en dus nep.
Ow ok, dat zeggen ze hier dus niet. Op het special nieuws laten ze die foto zien als de foto van de dode osama geschoten in het gezicht.
Belgen zijn altijd een beetje achter
Citaat:Van nu.nl bij de fotoreportage:
Op de Pakistaanse televisie werd de dood van Osama bin Laden getoond met de linkerfoto van Bin Laden. Deze foto is echter niet echt, zo is ook te zien aan de hand van ouder beeldmateriaal.
ju1982 schreef:Tja zolang er geen ECHTE GOEDE beelden zijn, blijf ik vraagtekens houden of het allemaal wel echt zo is.
Daarnaast als hij echt dood is, is daar van alles al geregeld en heeft hij vast genoeg opvolgers die door gaan!
furious schreef:ju1982 schreef:Tja zolang er geen ECHTE GOEDE beelden zijn, blijf ik vraagtekens houden of het allemaal wel echt zo is.
Daarnaast als hij echt dood is, is daar van alles al geregeld en heeft hij vast genoeg opvolgers die door gaan!
Tuurlijk is het nu niet over het extremisme, maar hij was wel het brein achter aanslagen. En heeft dus velen doden op zijn geweten.