Betteke schreef:Wat een slap excuus zeg.
Ik heb het aan den lijve ondervonden en ik kan je vertellen dat het echt heel erg is als mensen naar jouw leed staan te kijken, wat hun motieven ook zijn, voor de slachtoffers is het echt vreselijk dat geloer en die zogenaamde interesse.
Heeft niks met zogenaamde interesse te maken (let wel, ik kan wederom enkel voor mezelf praten) maar met oprechte intreresses
Betteke schreef:En wil je je verlekkeren aan de ellende of doodstrijd van een ander zoek dan op Youtube ranzige filmpjes, val je ook niemand lastig.
Met verlekkeren heeft het ook al niks te maken.
Toch jammer dat een dergelijke discussie over een gevoelig onderwerp nooit eens normaal en respectvol kan verlopen.
Ik ben wellicht niet overal even handig in mijn bewoordingen geweest waardoor het nu misschien lijkt alsof ik alles afspeur en weet ik veel, wat dus absoluut niet het geval is.
Wat als ik zelf in zo'n sitiuatie kom? Ik dénk dat ik dan enkel blij ben als ze me eruit kunnen krijgen, denk dat ik op dat moment echt geen seconde bezig ben met wat er staat te kijken. Kijkers heb je volgens mij altijd, en zolang die het werk van de hulpverleners niet belemmeren.....