Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elma_ schreef:Ik snap het wel hooren jullie denkwijze ook, maar dat neemt niet weg dat ik absoluut gewoon geen respect kan opbrengen voor mensen die -wat er ook is gebeurd- zoveel omstanders een trauma bezorgen
daar kun je je heeeel druk om maken, maar je kunt ook accepteren dat niet iedereen hetzelfde denkt
eempiej schreef:Hoe ironisch.. de naam van die fotograaf..Afschuwelijk wat hier gebeurt is, voor die man (om wat voor rede hij dit dan ook gedaan heeft) maar tevens ook voor de omstanders die 'machteloos' toe hebben moeten kijken. Ik denk dat deze man (aan de hand van het filmpje en de foto's) wel voor 80% verbrand is over zijn lichaam en ben bang dat hij het niet gaat halen.
Verschrikkelijk knap van omstanders dat ze direct te hulp zijn geschoten!
Hier nog wat foto's van de hulpverlening erna (politie, ambulance/trauma personeel en brandweer)
Ook deze foto's kunnen als schokkend worden ervaren, de man is duidelijk zichtbaar!
http://maartenbrante.com/maartenbrante. ... dam.html#0
KoudbloedKim schreef:eempiej schreef:Hoe ironisch.. de naam van die fotograaf..Afschuwelijk wat hier gebeurt is, voor die man (om wat voor rede hij dit dan ook gedaan heeft) maar tevens ook voor de omstanders die 'machteloos' toe hebben moeten kijken. Ik denk dat deze man (aan de hand van het filmpje en de foto's) wel voor 80% verbrand is over zijn lichaam en ben bang dat hij het niet gaat halen.
Verschrikkelijk knap van omstanders dat ze direct te hulp zijn geschoten!
Hier nog wat foto's van de hulpverlening erna (politie, ambulance/trauma personeel en brandweer)
Ook deze foto's kunnen als schokkend worden ervaren, de man is duidelijk zichtbaar!
http://maartenbrante.com/maartenbrante. ... dam.html#0
Ik zit er een beetje raar tegenaan te kijken..
Lijkt met of die man geen brandwonden heeft, of is dat witte juist de wonden?
eempiej schreef:Dat is waar..Dat witte kan betekenen dat iemand 3e graads brandwonden heeft, dan slaat de huid gewoon wit uit. Dat is de ergste graad van verbranding. En dit heeft deze man over zo'n beetje heel zijn lichaam......
Jolliegirl schreef:Ik denk niet dat deze man het gaat halen...
Het grootste gevaar aan brandwonden is uitdroging...
80% +- verbrand... daar kan je wel infuusen tegenaan gooien, maar ben bang dat dit niet zal werken...
Triest.....