Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Germatje schreef:Ik moest wel lachen om het stukje in de telegraaf, daar zei dr vader iets van; ze zoekt nog liever zelf een bijbaantje dan dat ze de reis moet afbreken. Nou dat schiet lekker op met je loontje van 2 e per uur op je 15jarige leeftijd!
Voor de rest vind ik die reis al klinkklare onzin, ze moet het lekker zelf bekostigen, nemen ze maar een lening, kan ze later (als ze uberhaubt dr school af maakt) dit zelf afbetalen!
djuulsie schreef:Er was vorige zomer een Engels meisje die solo de wereld om ging zeilen. Ook 14 of 15 jaar geloof ik. Die is de 2e nacht al bovenop een olietanker gevaren, toen kon ze de rest van haar tocht wel vergeten...
Vind het gewoon onverantwoord om zo'n jong iemand zulke dingen te laten doen... maar goed, dat zal wel aan mij liggen ;)
Dressuurgek schreef:Hoe lang is ze nu eigenlijk weg, sinds september ofzo? En de reis zou 2 jaar duren.... dan heb je flink wat geld nodig en de Bokt-mensen geven al niets dus daar moet ze t niet van hebben. Nou dat gaat niet zo lang meer duren (dan kan ze ook gewoon weer naar school)
dejavu schreef:Dressuurgek schreef:Hoe lang is ze nu eigenlijk weg, sinds september ofzo? En de reis zou 2 jaar duren.... dan heb je flink wat geld nodig en de Bokt-mensen geven al niets dus daar moet ze t niet van hebben. Nou dat gaat niet zo lang meer duren (dan kan ze ook gewoon weer naar school)
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar welk bedrag Laura tekortkomt na enkele weken op zee vertoeven. Als het nu al op is, kun je je afvragen of de prijs die je wilt betalen de droom wel waard is.