randalinpony schreef:En hoelang blijven die groeperingen dan buitenlands? Tot in de eeuwigheid amen?
Zie je mij hier ergens een uitspraak over doen?
randalinpony schreef:Wat is er mis met moskeeen? Je struikelt in dit land toch ook over de kerken, koninkrijkszalen, synagoges en zelfs boeddistische tempels?
Zie mijn vorige post.
randalinpony schreef:En gelukkig, Adil, zijn we niet afhankelijk van hoeveel jij of anderen vinden dat we ons aan moeten passen en aan wie. We hebben immers de Nederlandse wet waarin precies staat wat er wel en niet mag, als 'die buitenlanders' zich daar - net als ons - aan houden, dan is het verder in orde lijkt me.
Natuurlijk moet iedereen zich aan dezelfde wetten houden, daar praat ik helemaal niet over. Echter kun je bijv. van Nederlanders niet gaan verwachten dat zij zich in een geloof of cultuur gaan verdiepen wat niet die van hen is. Andersom mag je dat imo wel verwachten, in ieder geval wat betreft cultuur, immers komen "zij" naar Nederland en niet andersom....
En gelukkig, Randalinpony, mag ik daar mijn eigen mening over hebben. Nog zo'n mooi voorbeeld aan Nederland
randalinpony schreef:Overigens was er ook al eens een rel rondom zwemmen in burka omdat een bepaald zwembad dat helemaal wilde verbieden.
Ik mag trouwens ook vaker niet dan wel het zwembad in, namelijk niet bij het sportzwemmen, het schoolzwemmen, het oudevrouwenbadderen, het aquarobicsen, het zwemleszwemmen en het waterpoloën.
Ik geloof niet dat een uurtje burkazwemmen nou zoveel uitmaakt...
En ik vind dus van wel. Daar verschillen we dus qua mening. Mag ook, toch?