Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rinske schreef:Maar als het een groep Lucassen is, dan is dat weer hetzelfde als een groep Marokanen, want dat zeg je bovenaan de pagina.
"Het is het aantal en hun agressiviteit".
Dus een groep Marokanen is wel slecht, maar een groep Lucassen niet.
Ik snap er nu echt helemaaaaaaal niks meer van.
Maar goed, dat zal wel omdat ik geen PVV stemmer ben?
gohya schreef:Is het dan: eens een boef,altijd een boef?
Eens een crimineel,altijd een crimineel?
sarabande schreef:gohya schreef:Is het dan: eens een boef,altijd een boef?
Eens een crimineel,altijd een crimineel?
O nee maar dat verzwijgen om kamerlid te worden en vervolgens weigeren op te stappen voor de poen is nogal verwerpelijk
sjonnie48 ik ken erg veel mensen en niemand die ik ken is bang voor mensen met een Marokkaanse achtergrond
sjonnie48 schreef:Dan wonen hier veel meer bange mensen dan bij jou , hier zijn heel veel mensen hun straat uit gevlucht naar omliggende dorpen .
esmee_stip schreef:Met een slok op breng je andere weggebruikers in gevaar.. Dit vind ik zeer onverantwoordelijk.
Een fout van Lucassen, hij heeft grote schulden(dat hebben geloof ik wel meer mensen..) brengt anderen niet in gevaar.
Ik denk niet dat je deze 2 situaties kunt vergelijken:)
Edit: trouwens ook wel vreemd dat hij een uitkering ontvangt terwijl hij in de 2e kamer zit, niet alleen fout van hem, nog een veel grotere fout van het uwv. Als een 'bekend' kamerlid een uitkering kan ontvangen, hoeveel andere werkenden zullen dit dan ook niet ontvangen?... Maargoed dat is niet on-topic..
sarabande schreef:sjonnie48 schreef:Dan wonen hier veel meer bange mensen dan bij jou , hier zijn heel veel mensen hun straat uit gevlucht naar omliggende dorpen .
Mijn zoon woont in Rotterdam Zuid, heerlijk eten in die kleine Turkse en Marokkaanse zaakjes en veel hoofddoekjes op straat, maar niemand bang hoor.
Waar is die straat waar jij het steeds over hebt????
sjonnie48 schreef:ijselsteinlaan [ hoograven ] en stanleylaan ;[ kanaaleiland ]
ach ik overdrijf maar wat hoor , maar de busschauffeurs stopten voor de zekerheid niet meer bij de bushalte daar , te gevaarlijk , de politie kwam ook niet meer in de ijselsteinlaan want dan werden hun auto's kort geslagen , maar ws vinden jullie dit ook een gezellig cultureel spelletje
CtjeLief schreef:Als pvv'ers worden beledigd (of als je dat zo ervaart) is dat heel vervelend, maar daar heb ik niets mee te maken.. En daarbij: daar kun je ook boven staan.. Dus het voorkomen van die nare toon in je posts zou wel zo prettig zijn voor de discussie!
Rinske schreef:sjonnie48 schreef:Vind je dit beledigend ?
Pvvers worden voortdurend beledigd , het went wel hoor !
En de Marokanen worden niet constant beledigd? Want 'alle Marokanen zijn crimineel' slaat ook nergens op.
Citaat:maar ik denk eigenlijk dat jij niet kan lezen
en weer een pvv er wil beledigen hahahaaa geeft niet ik kan ertegen
CtjeLief schreef:Sjonnie.. Waarom heb je die persoonlijk aanvallende -nare- toon nodig om te discussieren?
Je kan er kennelijk niet boven staan, jammer!
Anoeska schreef:@sarabande: ik ken wel mensen die ineens bang zijn voor marokanen. Meestal zijn dit mensen die ergens in Limburg ofzo wonen, en nog nooit een moskee, een moslim of een hoofddoekje tegenkomen in het dagelijks leven.
De meeste van mijn vrienden wonen midden in de stad, tussen mensen van allerlei herkomst. En daar hoor ik maar zelden klachten van.
... Toch raar
gohya schreef:Heb je geen Bewijs van Goed gedrag nodig als je bij een partij wil komen?
Ik dacht van wel toch?Hoe komen hun dan aan dat bewijs van goed gedrag?
sjonnie48 schreef:Rinske schreef:En de Marokanen worden niet constant beledigd? Want 'alle Marokanen zijn crimineel' slaat ook nergens op.
Waar zeg ik dat ? wil je dat ff quoten aub ?
dan heb ik me vergist , maar ik denk eigenlijk dat jij niet kan lezen
en weer een pvv er wil beledigen hahahaaa geeft niet ik kan ertegen