Op de website van de TNT staat dat het morgen een drukke bezorgdag gaat worden. Nou, ik ben benieuwd
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Zal wel een lange rit worden vandaag.

Twee x hah, en echt enorme bundels! Volgens mij heb ik nu echt zo'n mega spierbal aan de linkerkant! 
Vond het echt super komisch vooral dat hele depot die vol stond.. ik had een foto moeten maken!
) vroeg: Zoooo ben je niet meer aan het staken?

Heel grappig, ik zei alleen hallo tegen de man en dit was als tegenantwoord.
Ik zou en moest alles in 1x meenemen dus dat was echt propwerk, maar het is gelukt. Nog een lekkere sneeuwbui over me heen gekregen..
Echt geen drol aanwezig. Postbussen waren om 6.45 klaar ipv 7;30 en de gehele voorbereiding was ooki echt veelte vroeg klaar, en toen waren er een hoop collegas weer naar huis gegaan.
Flosje446 schreef:Ik liep 2 wijken in de binnenstad van Gouda, dus dan kom je veel mensen tegen en kreeg dus veel opmerkingen. Één vrouw was erg boos over dat er zoveel postbodes ontslagen worden. Die had van de week met een postbode staan praten die er al meer dan 25 jaar werkt en dus nu ontslagen dreigt te worden.
Ik had 4 wijken voor te bereiden en 2 te lopen. Ik kon iedere wijk gelukkig in 1x meenemen. Ik vind het altijd zo irritant als je met een wijk bezig bent en dan weer naar een depot moet om de rest van je wijk op te halen.
)
Bij mij is het zo dat ik als de tassen leeg zijn terug moet naar het depot en dat is zo'n 5 minuten fietsen.. maar 't scheelt wel als je in een keer door kunt..
Op de maandag ben ik wel afhankelijk van de fiets en moet ik de post halen bij het hoofddepot hier in het stadsdeel. Dan fiets ik er aanzienlijk langer over. Ik hoop dus niet dat ze alles vandaag erbij hebben gedaan, maar dat hopelijk een beetje hebben verdeeld over afgelopen zaterdag en de aankomende dagen. Ik loop op de maandag namelijk 4 wijken waaronder ook een gezondheidscentrum die dicht is op de zaterdag. Ik ben er nogal huiverig voor over hoeveel post zij zullen hebben straks...