Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ilse86 schreef:pff wat een sukkel. voor t leven schorsen, zo'n eikel. sorry hoor, heb er echt geen goed woord voor over. als je een tweede kans krijgt, een halfjaar door de NOS wordt gevolgd over hoe je je leven weer wilt oppakken en vervolgens weer in dat ritme vervalt, ben je gewoon zielig.
Rienn schreef:ilse86 schreef:pff wat een sukkel. voor t leven schorsen, zo'n eikel. sorry hoor, heb er echt geen goed woord voor over. als je een tweede kans krijgt, een halfjaar door de NOS wordt gevolgd over hoe je je leven weer wilt oppakken en vervolgens weer in dat ritme vervalt, ben je gewoon zielig.
Zo zo! Weet jij hoe het is om verslaafd te zijn? Zo makkelijk kom je er niet af, en de kans dat je weer in het oude ritme vervalt is zo groot!
GaitMonster schreef:Het valt me wel een beetje tegen van hem. Had gedacht (en gehoopt misschien) dat hij ertegen zou vechten voor zijn sport. En ik snap dat een verslaving moeilijk is, maar als je echt leeft voor je sport is het je veel waard.. Jammer, nu kan hij zijn sportcarriere vergeten..
fokfanaat schreef:ja maar ga dan thuis snuiven, je weet toch dat het niet samen gaat met topsport
Rienn schreef:Heeft hij eigenlijk wel hulp gehad om er vanaf te komen? Want als je alleen een 2e kans krijgt en verder niet wordt geholpen om van de drugs af te komen heeft het weinig nut.
En toch vind ik het een sukkel dat hij zijn sport zo verkloot heeft.
Lovely schreef:Wat een rund. Hij heeft het tussen de oortjes duidelijk niet goed voor elkaar en dat heb je wel nodig als ware topsporter. Maar goed, hij kan nu lekker recreatief gaan gebruiken en over zijn toekomst na gaan denken.