Antonie Kamerling overleden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 10:55

CtjeLief schreef:
blauw00gje schreef:
Ik zeg niet dat ik het niet erg vind of wat dan ook. Ik vind het alleen nogal makkelijk. Het zal echt niet van het ene op het andere moment zijn, maar als je zelfmoord pleegt ben je zelf overal vanaf. De nabestaanden zadel je er mee op.

Zoiets is ALLES BEHALVE makkelijk.. Ik heb het ook van dichtbij meegemaakt, en voordat iemand zo'n stap zet...... Daar gaat HEEL veel aan vooraf. En ik stoor me dus serieus aan zulke reacties. Ik vind het respectloos, sorry.

Ik heb het ook meegemaakt. Vorige week.

Dat je mij respectloos vindt, jouw mening ;)

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 10:55

Eddy_Rocks schreef:
Albert Verlinde (zwager) heeft net zelfmoord bevestigd op het ANP...

Bronnen?
Ik geloof er niet zo veel van.[/quote]

Staat erboven he ;) op nu.nl[/quote]

Ik las even dat Albert nu ook zelfmoord gepleegd had. :Y)
Blijkbaar ben ik nog niet wakker.

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 10:56

Ik schrik er ook echt van, vreselijk nieuws.... Ik vond het altijd een sympathieke vent. Zijn arme kindjes en vrouw ;(

Anoniem

Sander_ schreef:
Zelfmoord vind ik per definitie niet egoïstisch, het is van zo veel zaken afhankelijk. Hoe dat in deze situatie is zullen wij niet weten, en ik denk ook niet dat het gepast is om daar over na te gaan denken.
Sowieso kent dit alleen maar verliezers, Kamerling zou het zelf ook niet gewild hebben maar als dit de voor hem beste oplossing was, moet het alternatief er voor hem nog afgrijselijker hebben uitgezien...

Goed gezegd Sander!

Ik vind het pas egoistisch om te denken dat hij geen zelfmoord had mogen plegen vanwege zijn fans ed.

Dees1980

CtjeLief schreef:
Ik stoor me aan reacties over dat zelfmoord gemeen, laf, egoistisch enzo zijn. Jullie kunnen niet in iemands ziel kijken, niet de pijn, het verdriet voelen wat iemand voelt. Dus let alsjeblieft op met zulke uitspraken. Hou zulke oordelen liever voor je, juist uit respect voor degene die overleden is..!

Sluit ik me bij aan !

Hopelijk heeft Antonie zijn rust nu gevonden !
Laatst bijgewerkt door Dees1980 op 07-10-10 10:58, in het totaal 1 keer bewerkt

detour

dat las ik dus ook, ik dacht al: Waar gaat het hene met alle bekende NL?!?

Janine1990

Laat iedereen even z'n eigen mening hebben over zelfmoord zeg...

Met het respecteren van elkaars mening kom je het verst, iedereen staat weer anders in het leven.

Horseware

nelis schreef:
Puchje schreef:
Bah.. wat egoïstisch...
Hij laat twee kinderen, een vrouw, familie achter... en miljoenen fans. Iedereen voelt zich klote omdat hij besluit een einde aan zijn leven te maken. Nee... ik kan er geen respect voor opbrengen.

Vind het heel erg dat hij dood is... Jemig.

Ik sluit me hierbij aan.

Vindt het wel heel laf....

wens de nabestaande heel veel sterkte

Schandalig om het laf te noemen :( Zelf wel eens een depressie gehad?

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 10:57

Nou zeg :\ Ik had een heel groot zwak voor 'm.

_Reneee

moonfish13 schreef:
Eddy_Rocks schreef:
Albert Verlinde (zwager) heeft net zelfmoord bevestigd op het ANP...

Bronnen?
Ik geloof er niet zo veel van.

Staat erboven he ;) op nu.nl[/quote]

Ik las even dat Albert nu ook zelfmoord gepleegd had. :Y)
Blijkbaar ben ik nog niet wakker.[/quote]

Net of hij zijn eigen zelfmoord bevestigd :Y) _O-

Lolacabana

Re: Antonie Kamerling overleden (zelfmoord)

Wat vreselijk. Arme Isa en kinderen. Ik wens ze veel sterkte toe!

Redseven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 10:58

Puchje schreef:
Bah.. wat egoïstisch...
Hij laat twee kinderen, een vrouw, familie achter... en miljoenen fans. Iedereen voelt zich klote omdat hij besluit een einde aan zijn leven te maken. Nee... ik kan er geen respect voor opbrengen.

Vind het heel erg dat hij dood is... Jemig.

Hoezo egoïst, jij weet denk ik niet waar je over praat. Als iemand een beslissing neemt zal dat niet voor niets zijn.

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 10:58

vind het ook schandalig om overigens beetje oftopic reacties als laf te noemen!! Dat soort mensen weten kennelijk niet hoe een mens met een depressie zich van binnen kan voelen, zeg dan gewoon lekker niets.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 10:59

Sander_ schreef:
Zelfmoord vind ik per definitie niet egoïstisch, het is van zo veel zaken afhankelijk. Hoe dat in deze situatie is zullen wij niet weten, en ik denk ook niet dat het gepast is om daar over na te gaan denken.
Sowieso kent dit alleen maar verliezers, Kamerling zou het zelf ook niet gewild hebben maar als dit de voor hem beste oplossing was, moet het alternatief er voor hem nog afgrijselijker hebben uitgezien...

En zo is het....

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 11:00

Moderatoropmerking:
Een bericht als dit roept bij veel mensen, zeker gezien het feit dat het een bekende Nederlander betreft en de omstandigheden, veel reacties op. Maar laten we, juist omdat het zo'n zwaar onderwerp is, proberen om dit topic op een respectvolle manier te laten verlopen. Niet alleen uit respect voor de overledene, maar ook uit respect voor elkaars mening en voor mensen die dit helaas ook in hun omgeving hebben meegemaakt.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 11:00

Zou toch beetje jammer zijn als dit topic straks op slot moet, vanwege de discussie hier over zelfmoord..

_Gabrielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 11:01

Het is nu ook op het journaal. En word bevestigd dat het zelfmoord is. En dat ie al lange tijd aan depressie leed.

Tallie1979

Zeg mensen, kunnen jullie de discussie zelfmoord laf ja of nee niet lekker ergens anders uitvechten?

Beetje respectloos om dit te doen in een topic als deze denk je niet?

Voor zijn nabestaanden heel veel sterkte met het verlies..

window

ik las het net
toen ik me msn op starte
schrok er van
echt erg

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 11:02

Jeeeetje ik las het op twitter, wat heftig zeg..

Ik vind het mooi om te zien hoe veel andere BN'ers hun steun betuigen op twitter aan de nabestaanden enzo.. Jeetje ik schrok er echt van!

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 11:03

Vreselijk!

Iemand die zelfmoord pleegt is er zo diep van overtuigd dat alle nabestaanden beter af zijn zonder hem, dat het echt niet egoïstisch te noemen is..

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 11:03

Sander_ schreef:

Wat ontzettend mooi gezegd!!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 11:04

Ik zit echt nog steeds met een schok het bericht te herlezen. Onbegrijpelijk hoe moet die man hebben geleden met zijn depressie terwijl je naar de buitenwereld een blij gezicht moet trekken. Hopelijk kunnen zijn nabestaanden dit een goed plekje geven.

Helaas is dit voor ons de 2e keer in erg korte tijd om van een zelfmoord te horen. Een paar weken geleden kwamen we terug van vakantie toen bleek dat een vorig verzorgmeisje van onze tinker een einde aan haar veel te jonge leven had gemaakt.

Dat maakt mij in ieder geval weer eens duidelijk hoe zwaar en ellendig het leven voor sommige mensen is.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 11:05

nina88 schreef:
Vreselijk!

Iemand die zelfmoord pleegt is er zo diep van overtuigd dat alle nabestaanden beter af zijn zonder hem, dat het echt niet egoïstisch te noemen is..

Dat is een mogelijkheid, niet iedereen die depressief is heeft dit als reden om zelfmoord te plegen. Maar ik ben het er mee eens dat zelfmoord vrijwel nooit egoïstisch te noemen is, dat doe je niet zomaar..

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 11:05

Ik vind het echt verschrikkelijk nieuws. Ik was bestwel een soort fan van hem. In Gtst heb ik hem nooit gezien, maar ik ben gek van all stars en de kleine blonde dood vind ik een prachtige film. Ik ben echt wel even van slag van dit nieuws. Ik moet vooral ook veel aan Isa Hoes en haar kinderen denken..