Homobos?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 14:22

Wat dacht je van het Haagsche bos? Daar heb je al 15 jaar een homogedeelte en ook een ruiterpad. Nou, ik kan je zeggen dat die levende hindernissen op je ruiterpad toch niet zo heel fijn zijn om over heen te springen _O-
Plaats dan om een stukje bos een groot hek waar je bijv. als kind niet in kan als zo;n ontmoetingsplek perse moet.

blackpegasus

Re: Homobos?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 14:43

Ja ik heb toch al een paar keer boze kerels gehad omdat we in volle draf aan kwamen rennen (dravers onder de man trainen van Duindigt) en ze dus nog net opzij konden rollen :=

Ik blijf erbij....willen ze echt openbare sexgebieden in nederland??? Doe er dan een hek om die hoog genoeg is om kleine kinderen buiten te laten.

paardjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 17:04

Geweldig hoor zo'n homo bos!
De vzpaarden van mij stonden wel eens in zon homo bos, stond een mooi bankje voor dat bos en daar lagen er echt wat op te vrijen..
Heb ze echt aangekeken (compleet in shock) En gezegd dat ze weg moesten gaan want ze verpeste het uitzicht voor het paard(had maar 1 oog)

Ook waren we vaak aan het buitenrijden en wouden we over een boomstam heen springen en stond er dus een fiets tegen aan..
Komen er 2 kerels de bosjes uit gerend die ondertussen hun ritsen nog aan het dicht doen waren.. Wij zo GAdverdamme en zijn er overheen gesprongen en in volle galop weg gereden..

Ook reden we wel is aan andere kant van het bos waar ze elkaar ontmoeten, stonden altijd autos met mannen er in te wachten tot een andere auto kwam, zaten ze naar elkaar te knipperen.. Snapte er nooit wat van,,, :P tot het me later werd uitgelegd..
Vaak stonden er autos met kinderstoeltjes..
Me zwager is ook homo geworden (was die al, maar ging tijdens zijn huwelijk met mijn schoonzus vreemd met mannen als zij niet thuis was) Ze hebben wel samen een zoon.

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 17:13

Ik weet niet of het al gezegd is, maar hier in zuid is al een homo bos.
Rijden we regelmatig doorheen overdag maar ik denk niet dat je er savonds moet zijn.
Ik heb 1x wat gezien, toen kwamen we een smal paadje uitrijden wat uitliep op een kleine autoweg waar je maar 20 mag rijden oid, en toen stond er een auto met een man erin, dus me oud stalgenootje zij gewoon niet in die auto kijken en doorrijden, maar die vent zat echt dus naakt in ze auto :Y) ik maar snel door gereden want ik hou echt niet van zulke dingen.
Verder heeft mn oude stalgenootje wel eens wat naakt plaatjes en condoom verpakkingen gezien maar gelukkig nog nooit dat ze je opzochten of dat ze bezig waren oid.
Ik zou dan echt heel bang zijn, ookal vallen ze dan niet op meisjes ik voel me dan wel echt eng worden gewoon.

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 17:20

Er bestaat ook nog zoiets als een hotel huren. En anders neem je een dicht bestel busje ofzo.

Als het nou een sex park was waar iedereen (homo hetro bi) zijn ding mocht doen oke. Verboden voor iedereen onder de 16. Groot hek eromheen en klaar.

Maar goed, zolang het goed afgesloten is en niemand er per ongeluk mee geconfronteerd wordt gaan ze hun gang maar.

Edit; En laat ze alle smerige condooms a.u.b in afvalbakjes dumpen Bah!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 17:25

Moderatoropmerking:
Zojuist heb ik een flink aantal off topic berichten verwijderd. NM is niet bedoelt voor slowchatten of off topic reacties, daarvoor kun je terecht in de huiskamer. Vanaf hier weer on topic.

Lisette03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 17:29

ik had geen zin om 7 blz over dit onderwerp door te lezen, maar dit deel van het kralingsebos is al heeeeel lang in gebruik als zgn homobos, al toen ik er als kind nog weleens kwam. Dit is vooral op plaatsen in het 'bos' (meer groot park :Y) ) waar al jaren weinig mensen komen. Het is wel een vrij groot gebied en dus is een verbod ook niet te handhaven, dan kun je het toch beter beperken en op deze manier mensen die er niet willen komen waarschuwen.

Daarbij vind ik discriminatie roepen in deze wel heel ver gaan, zeker aangezien een groot deel van deze mannen getrouwd is (nog nooit een docu gezien over zulke bos/parkeerplaatshomo's). Het gaat hier niet om hetero/homo, ik denk dat de meeste homo's namelijk net zo walgen van deze plaatsen als de doorsnee hetero. Het gaat hier meer om mensen die in een bepaalde subcultuur leven, voor hen is het meer een fetish, sex in het openbaar met een vreemde. Kunnen ze je beter van te voren waarschuwen dat je daar beter niet kunt komen toch?

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 18:13

Lisette03 schreef:
ik denk dat de meeste homo's namelijk net zo walgen van deze plaatsen als de doorsnee hetero.

En daar sla je de spijker op z'n kop. :)

DeHP

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 19:10

Ik denk dat er aan 1 belangrijk ding voorbij gegaan wordt als mensen zeggen dat ze maar een kamer moeten zoeken. Dit zijn geen stelletjes die al weet ik hoe lang bij elkaar zijn en steeds met dezelfde man sex hebben. Dit zijn mannen die op zoek zijn naar snelle bevredeging met een onbekende. Hoe moeten ze elkaar dan ontmoeten als ze in een hotel moeten. Dat zou alleen werken als de regelgeving verandert wordt en je een kamer voor een paar uur kunt huren in een hotel met een grote ontmoetings ruimte. Of als je units bij de homo ontmoetingsplek neer gaat zetten.
Al denk ik dat zoiets meer weerstand oproept bij omwonenden en parkgebruikers dan een afgeschermd stuk in het bos.

En over de discriminatie, als er zou blijken dat er behoefte was voor een hetero ontmoetingsplek en die behoefte niet weggaat door het ontmoedigingsbeleid wat al jarenlang bezig is tegen deze homo ontmoetings plekken, dan denk ik dat een gemeente vanzelf een keer besluit om hiervoor ook een ontmoetigsplek te maken met bijbehorende paaltjes.
(waarschijnlijk bestaat deze behoefte niet en is het dus niet nodig om daar ook een stuk voor af te zetten)

Zoals iedereen hier al zegt bestaan HOP al heel lang en ze zijn niet uit te roeien door strenge controles en parkeerverboden op bepaalde tijden en weet ik wat voor ander ontmoedigingsbeleid er is. Dan is het toch bijna logisch dat er naar een geschikte oplossing gezocht gaat worden om de "gewone" recreant te beschermen. Zo maak je het ook makkelijker om op andere plekken harder op te treden en die gebieden dus vrij te houden van dit soort activiteiten.

Een kind en toerist kun je heel goed uitleggen dat ie niet voorbij de paaltjes in het bos mag komen. Dus hoeven ze niet perongeluk een homo stel tegen te komen. Nu moet je maar net weten waar je wel en niet het bos in kunt zonder homo's tegen te komen.

Ik ben ook niet blij als ik zo'n stel tegenkom in het bos en vind het ook jamer dat het nodig is. Maar als totaal verbieden niet te handhaven is, vind ik dit wel een geschikt alternatief.

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 22:42

DeHP schreef:
Ik denk dat er aan 1 belangrijk ding voorbij gegaan wordt als mensen zeggen dat ze maar een kamer moeten zoeken. Dit zijn geen stelletjes die al weet ik hoe lang bij elkaar zijn en steeds met dezelfde man sex hebben. Dit zijn mannen die op zoek zijn naar snelle bevredeging met een onbekende. Hoe moeten ze elkaar dan ontmoeten als ze in een hotel moeten. Dat zou alleen werken als de regelgeving verandert wordt en je een kamer voor een paar uur kunt huren in een hotel met een grote ontmoetings ruimte. Of als je units bij de homo ontmoetingsplek neer gaat zetten.
Al denk ik dat zoiets meer weerstand oproept bij omwonenden en parkgebruikers dan een afgeschermd stuk in het bos.

En over de discriminatie, als er zou blijken dat er behoefte was voor een hetero ontmoetingsplek en die behoefte niet weggaat door het ontmoedigingsbeleid wat al jarenlang bezig is tegen deze homo ontmoetings plekken, dan denk ik dat een gemeente vanzelf een keer besluit om hiervoor ook een ontmoetigsplek te maken met bijbehorende paaltjes.
(waarschijnlijk bestaat deze behoefte niet en is het dus niet nodig om daar ook een stuk voor af te zetten)

Zoals iedereen hier al zegt bestaan HOP al heel lang en ze zijn niet uit te roeien door strenge controles en parkeerverboden op bepaalde tijden en weet ik wat voor ander ontmoedigingsbeleid er is. Dan is het toch bijna logisch dat er naar een geschikte oplossing gezocht gaat worden om de "gewone" recreant te beschermen. Zo maak je het ook makkelijker om op andere plekken harder op te treden en die gebieden dus vrij te houden van dit soort activiteiten.

Een kind en toerist kun je heel goed uitleggen dat ie niet voorbij de paaltjes in het bos mag komen. Dus hoeven ze niet perongeluk een homo stel tegen te komen. Nu moet je maar net weten waar je wel en niet het bos in kunt zonder homo's tegen te komen.

Ik ben ook niet blij als ik zo'n stel tegenkom in het bos en vind het ook jamer dat het nodig is. Maar als totaal verbieden niet te handhaven is, vind ik dit wel een geschikt alternatief.

er is misschien dan wel geen behoefte aan een ontmoetings plek voor hetero's maar wat mij tegen staat is dat een ander stel op de bon word geslingerd en een HOP in het bos wél kan en dat we dat allemaal maar goed vinden...
er zijn ook genoeg hetero's die via internet afspreken hoor, dan moet je als homo maar wat meer moeite doen of er gewoon voor uit komen, klinkt hard maar zo denk ik erover
Laatst bijgewerkt door wonderworst_ op 20-08-10 22:45, in het totaal 1 keer bewerkt

nelefleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 22:44

wonderworst_ schreef:
DeHP schreef:

er is misschien dan wel geen behoefte aan een ontmoetings plek voor hetero's maar wat mij tegen staat is dat een hetero stel op de bon word geslingerd en een hop in het bos wél kan en dat we dat allemaal maar goed vinden...

een homokoppel kan ook op de bon worden geslingerd als het niet binnen de paaltjes blijft

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 22:48

ja ik had het al veranderd in een 'ander' stel, tis indd niet alleen een hetero koppel, maar ik vind het raar dat het wel mag op een HOP... ík vind het gewoon totaal niet kunnen... dat had ik er dus ook bij gezet, er zijn mensen die dus ook gewoon via internet of andere diensten afspreken.. waarom kan dat niet??

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 22:53

In het gebied in het Kralingse Bos mogen ook hetero's sex hebben, maar die zijn er niet ;), alleen de homo's komen daar.
Dat zal te maken hebben, dat de meeste homo's daar komen voor snelle anonieme sex.

Ik heb er geen problemen mee, alleen als je vroeger (want het bestaat al heel lang) wel eens afdwaalde, struikelde je over de gebruikte condooms.
En voor hetero mannen, die met hun hond wandelen is het vervelend, want iedere alleen lopende man wordt daar schuin aangekeken.

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 22:54

bij ons in de buurt zit ook een HOP plek.. en toevallig ging een aantal jaar geleden de hardloop wedstrijd van mijn school ook langs die plek... ik zat een hele tijd bij de "kopgroep" alleen later was ik kapot dus viel ik daaraf en liep ik een heel stuk in mijn eentje, dus ook in mijn eentje langs de HOP, de homo's die daar kwamen vielen mij als meisje daar dus ook lastig(je wil niet weten hoeveel energie ik ineens had om keihard weg te rennen :') ( doen ze natuurlijk niet allemaal voordat er gezegd wordt dat ik alle homo's over een kam scheer) ) maar er zijn dus wel mensen die daar op kicken en je dit soort situatie dus krijgt... dat stoort mij ook..

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 23:07

Homo of hetero maakt niet uit: Get a room!

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 23:17

Stom dat ze daarvoor een regenboog symbool "mis"bruiken. Alsof vunzen in de bosjes gelijk staat aan het gay zijn.. verder vind ik dit ook een vorm van discriminatie.

Wat ik me wel afvraag, is waarom iedereen zo benauwd is voor deze homo's. Als je het mij vraagt is een stel homo's in de bosjes wel het laatste waarvoor je op de loop hoeft te gaan als vrouw, maar misschien zie ik dat wel helemaal verkeerd.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 23:18

Lara_Silver schreef:
Homo of hetero maakt niet uit: Get a room!

Dat klopt, maar sommigen in dit topic vinden het discriminatie, wel homo's sex in het bos en hetero's niet. Dat is dus niet juist. Het gebied is beschikbaar voor iedereen die sex wil in de buitenlucht.
In de praktijk blijkt echter, dat er vrijwel alleen homo's komen, omdat het vooral gaat om anonieme snelle sex.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 23:27

Tja mensen kunnen het natuurlijk interpreteren hoe ze willen. Ik houd me uit deze discussies weg. Mijn oom is homo en samen met zijn vriend de liefste kerel die je je kunt voorstellen. Ik heb geen meerwaarde aan dergelijke discussies. Men is gewoon nog altijd gelijk.

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 23:31

Voor mij zijn de mensen die daar komen de naam 'homo' niet waard. Het zijn gewoon een stelletje viespeuken die daar ziektes oplopen en thuis hun vrouw weer komen besmetten.

Ik ben ook homo, heb 1 keer een keer een telefoontje moeten plegen toen ik onderweg was, waardoor ik van de snelweg afging de parkeerplaats van een tankstation op. Gelijk een stel mannen om de auto. En nee, niet zomaar, ze gingen gewoon echt door m'n auto gluren. Ik wist niet wat me overkwam. Gádver! Wist niet hoe snel ik moest weg komen.

Verder vind ik het dan ook belachelijk dat dit wordt gedaan door de gemeente. Ze maken het er wel héél makkelijk vanaf. De politie moet 'gewoon' plekken opzoeken waar deze ontmoetingen plaats vinden en fikse boetes uitdelen. Ik zie het echt als overlast.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 23:33

Mij maakt het ook helemaal niets uit.
Iedere Rotterdam weet dat van het Kralings Bos, dus als je niets wilt zien, dat weet je waar je niet moet komen.
En is ook niet zo, dat als je daar loopt, dat je er continu mee geconfronteerd wordt, je moet het echt wel opzoeken.

Al begrijp ik wel, dat ouders met kinderen, liever aan de andere kant van het bos blijven.

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 23:34

Electra63 schreef:
Mij maakt het ook helemaal niets uit.
Iedere Rotterdam weet dat van het Kralings Bos, dus als je niets wilt zien, dat weet je waar je niet moet komen.
En is ook niet zo, dat als je daar loopt, dat je er continu mee geconfronteerd wordt, je moet het echt wel opzoeken.

Al begrijp ik wel, dat ouders met kinderen, liever aan de andere kant van het bos blijven.

Heb je helemaal gelijk in. Maar wat heeft het voor zin? Als je behoefte aan seks hebt kun je naar een red light district. Maar zulke ontmoetingsplaatsen..Bah, wat ontzettend goedkoop vind ik het...

Momo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 23:36

Wij hebben vlakbij ons woonplaats ook een homo onmoetingsplek...
Is bij een tankstation nou ook niet echt lekker want dan zijn er mensen die het niet weten van ver en denken nou daar even op de pakeerplaats staan en dan komen er van die mannen ineens de bosjes uitgelopen toen ik er een keer in de ochten er langs reed toen zagen we al 2mannen de bosjes uit aan het lopen en hun rits aan het dicht doen...ik vind het niet zo heel leuk dat ze die openbaar maken..ik denk dan ga naar een huis of naar een hotel/motel ofzoo...

Momo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 23:37

Klaasje schreef:
Voor mij zijn de mensen die daar komen de naam 'homo' niet waard. Het zijn gewoon een stelletje viespeuken die daar ziektes oplopen en thuis hun vrouw weer komen besmetten.

Ik ben ook homo, heb 1 keer een keer een telefoontje moeten plegen toen ik onderweg was, waardoor ik van de snelweg afging de parkeerplaats van een tankstation op. Gelijk een stel mannen om de auto. En nee, niet zomaar, ze gingen gewoon echt door m'n auto gluren. Ik wist niet wat me overkwam. Gádver! Wist niet hoe snel ik moest weg komen.

Verder vind ik het dan ook belachelijk dat dit wordt gedaan door de gemeente. Ze maken het er wel héél makkelijk vanaf. De politie moet 'gewoon' plekken opzoeken waar deze ontmoetingen plaats vinden en fikse boetes uitdelen. Ik zie het echt als overlast.

was die tankstation pakeerplaats misschien in de buurt van emmen?

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 23:38

Dat was niet die, maar ik weet dat we daar 'uit gein' een keer langs zijn gereden. Maar naar ons idee was dat ook drugshandel?? Maakt ook niet uit verder, laten we ontopic blijven :)
Laatst bijgewerkt door Klaasje op 20-08-10 23:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 23:38

Red Light District, moet je voor betalen.
In het Kralingse Bos is het gratis.
Snelle anonieme sex, en er zijn veel homo's die er niet voor uit kunnen of willen komen.
Maar ik ben niet homosexueel, dus ik weet het verder ook niet, waarom zij daar heen gaan. Het zal ook wel voor de kick zijn, sex in de buitenlucht met een onbekende met de kans om betrapt te worden ;)