moskee op WTC??!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-10 00:31

FaberSmid schreef:
Betreft de natives is ook on topic, het is namelijk niet zo simpel als u schrijven over alleen moslim en yankees american? Het gaat over mensen, niet over alleen maar moslim?

idd het gaat over mensen, en over het respect jegens nabestaanden en slachtoffers.
of wenst u er de volledige geschiedenis op na te gaan?
en waar heb ik geschreven over "yankees american?"

StableEnable

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 00:32

Ja sorry, offtopic... D..en P...

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 00:36

FaberSmid schreef:
StableEnable schreef:
Jullie weten toch hopelijk wel wie FaberSmid is heh.... Net zo vaak geband als weer tevoorschijn gekomen van NL naar DLD..

En wat u nu zeggen met deze wijze van "inhoudelijk" schrijven?

Waarschijnlijk dat uw houding het bloed onder de nagels vandaan kan krijgen van vele mensen. Dat uw beeldspraak vaak met messen onder het wateroppervlak doorsnijd. En vergeeft u mij mijn verwarrende taal. Ik begeef mij veel in Duits en Engels talige kringen.

Ik heb mijn mening gegeven en daar laat ik het bij.

StableEnable

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 00:38

Adriana schreef:
FaberSmid schreef:
[

Waarschijnlijk dat uw houding het bloed onder de nagels vandaan kan krijgen van vele mensen. Dat uw beeldspraak vaak met messen onder het wateroppervlak doorsnijd. En vergeeft u mij mijn verwarrende taal. Ik begeef mij veel in Duits en Engels talige kringen.

_O-

Cyn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 00:38

Het heeft verschillende kanten.

Ik las dat Wilders is dus uitgenodigd om daar te komen. Waarom??
Om flink herrie te schoppen? De sfeer na 9-11 nog even na te trappen??
Wat een mooie herdenking zal dat worden. :=

Ik vind het heel erg wat daar is gebeurd, maar laten we niet vergeten dat het door een stel idioten extremisten is gedaan. Moeten moslims nu de straf daarvan krijgen?
Wat ik veel belachelijker vind is dat er wordt gesproken over ern mega moskee op ground zero en iedereen meteen met die negatieve sfeer meegaat. 
Het is een cultureel centrum met gebedsruimte, maak het niet groter dan het is. 

Ik bedoel, kom op zeg, overstromingen in pakistan, china, india, duitsland, branden in rusland, mege olieramp.
Ja tuurlijk, laten we protesteren tegen een gebedsruimte en vechten tegen 'de islamatisering' in plaats van met zijn allen samenwerken om de echte problemen aan te pakken. :D

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-10 00:40

FaberSmid schreef:
StableEnable schreef:
Jullie weten toch hopelijk wel wie FaberSmid is heh.... Net zo vaak geband als weer tevoorschijn gekomen van NL naar DLD..

rachel_j de amrican haten de moslim, door die ramp. Conclusie dat natives the amrican moeten haten. Dat is toch een te zotte onnozele verkeerde wijze van denken, veroordelen en doen? Gaat het niet om de mens(en)? Mag men ieder veroordelen wat een of meer mens(en) aanrichten en veroorzaken? Alsof alle moslim terroristen zijn? En alle american, natives moordenaars? Dat gaat toch te ver?

ik zal niet zeggen dat men een ieder mag aanrekenen wat een of meerderen doen, wat ik wel wil zeggen is dat de op dit moment en in deze zaak betrokken moslims op deze wijze imo onrespectvol handelen jegens de slachtoffers en nabestaanden.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 00:40

Adriana leest u maar eens terug, u bent degene die persoonlijk tegen mij schrijft? Ik schrijf in het algemeen, zonder nog mijn mening te geven. U bent degene die echter uw conclusie doet trekken en mij veroordelen?
Met uw schrijven:
En vergeeft u mij mijn verwarrende taal. Ik begeef mij veel in Duits en Engels talige kringen.
Heb ik persoonlijk niet zo een moeite, maar dat had u kunnen weten gezien mijn onderschrift en profiel.
Verwonderlijk hoe men persoonlijk kan worden, tegen die niet negatief over moslim schrijven?

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 00:41

StableEnable"
[quote="Adriana schreef:
FaberSmid schreef:
[

_O-[/quote]

Weer zo een "inhoudelijke" reactie.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 00:43

rachel_j schreef:
ik zal niet zeggen dat men een ieder mag aanrekenen wat een of meerderen doen, wat ik wel wil zeggen is dat de op dit moment en in deze zaak betrokken moslims op deze wijze imo onrespectvol handelen jegens de slachtoffers en nabestaanden.

Maar zijn de american dan niet tegenover de natives respectloos?

StableEnable

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 00:43

rachel_j schreef:
rachel_j de amrican haten de moslim, door die ramp. Conclusie dat natives the amrican moeten haten. Dat is toch een te zotte onnozele verkeerde wijze van denken, veroordelen en doen? Gaat het niet om de mens(en)? Mag men ieder veroordelen wat een of meer mens(en) aanrichten en veroorzaken? Alsof alle moslim terroristen zijn? En alle american, natives moordenaars? Dat gaat toch te ver?

ik zal niet zeggen dat men een ieder mag aanrekenen wat een of meerderen doen, wat ik wel wil zeggen is dat de op dit moment en in deze zaak betrokken moslims op deze wijze imo onrespectvol handelen jegens de slachtoffers en nabestaanden.[/quote]

Helemaal eens! Maar nogmaals, is aan lokaal bestuur en daarachter lokale bevolking..

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 00:44

Nou ja iig meer inhoud dan dat geziemel steeds over natives waarmee het hele topic om jouw mening draait.
Adriana ik meende al wat Engelse en Duitse invloeden te bespeuren bij je ;)

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-10 00:46

FaberSmid schreef:
rachel_j schreef:

Maar zijn de american dan niet tegenover de natives respectloos?

spijtig dat men niks leert van de geschiedenis.

Ra_chel

Re: moskee op WTC??!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-10 00:47

@ Stable Enable ; ook helemaal mee eens.

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 00:48

FaberSmid schreef:
Adriana leest u maar eens terug, u bent degene die persoonlijk tegen mij schrijft? Ik schrijf in het algemeen, zonder nog mijn mening te geven. U bent degene die echter uw conclusie doet trekken en mij veroordelen?
Met uw schrijven:
En vergeeft u mij mijn verwarrende taal. Ik begeef mij veel in Duits en Engels talige kringen.
Heb ik persoonlijk niet zo een moeite, maar dat had u kunnen weten gezien mijn onderschrift en profiel.
Verwonderlijk hoe men persoonlijk kan worden, tegen die niet negatief over moslim schrijven?

Waarom zou ik in hemelsnaam je profiel gaan lezen?????? Als er iets doe wat ik niet doe is dat het. Mensen die mij kennen weten dat ik amper interesse voor mensen heb of er moet in je onderschrift staan; Check de Holsteiners in mijn profiel.
Toevallig zit ik 5 maanden van een jaar in Duitsland en werk ik voor een Amerikaans tijdschrift... Dus weinig persoonlijks lijkt me. Ik weet niet wie je bent of wat je doet en dat interesseert me ook niet. Ik lees alleen je reacties. Ik sprak je met u aan omdat jij dat ook zo netjes deed. Goh is dat ook al persoonlijk?
Ik word er zo moe van van dat verdedigen van alles wat de Moslims doen.

StableEnable

Ik ga slapen, morgen weer voeg aan de slag. FaberSmid gehst du auch schlafen am hof??

Onassa

Dit moet voor de nabestaande van de slachtoffers toch een tweede regelrechte ramp zijn als dit werkelijk door gaat??
Ik kan niet geloven dat dit werkelijk gaat gebeuren...dan is de wereld echt compleet gek geworden en heeft men geen inlevings vermogen meer.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 00:49

Nog niet eens mijn mening geschreven, die doen u uit verkeerde conclusies trekken. U kan van alles menen, wil niet zeggen dat het is. Net zo met maken, voor een ander denken en oordelen is kortzichtig zijn.
Ieder die tegen moslim schrijft wordt niet persoonlijk aangevallen, maar die anders schrijven wordt persoonlijk aangevallen. Het zal de angst wel zijn die doet aanvallen.

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 00:50

Das wel heel cru Adriana. Heb trouwens ook altijd gedacht dat correspondenten ook geinteresseerd zijn in mensen. En neem me niet kwalijk, FS mag toch ook een mening hebben?

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 00:51

Adriana schreef:

Shake hands....als je geen moslim knuffelaar bent,word je bekant gelyncht hier.

StableEnable

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 00:52

FaberSmid schreef:
Nog niet eens mijn mening geschreven, die doen u uit verkeerde conclusies trekken. U kan van alles menen, wil niet zeggen dat het is. Net zo met maken, voor een ander denken en oordelen is kortzichtig zijn.
Ieder die tegen moslim schrijft wordt niet persoonlijk aangevallen, maar die anders schrijven wordt persoonlijk aangevallen. Het zal de angst wel zijn die doet aanvallen.

Ingewikkelde zinsopbouw hoor... Heb langdurig in Engelstalig gezeten (droomde in engels) in Duitstalig, in Den Haag en in de achterhoek....... maar kan godzijdank (en ben écht niet gelovig) nog altijd prima in NL schrijven....

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 00:52

Adriana schreef:
FaberSmid schreef:
Met uw schrijven:

Waarom zou ik in hemelsnaam je profiel gaan lezen?????? Als er iets doe wat ik niet doe is dat het. Mensen die mij kennen weten dat ik amper interesse voor mensen heb of er moet in je onderschrift staan; Check de Holsteiners in mijn profiel.
Toevallig zit ik 5 maanden van een jaar in Duitsland en werk ik voor een Amerikaans tijdschrift... Dus weinig persoonlijks lijkt me. Ik weet niet wie je bent of wat je doet en dat interesseert me ook niet. Ik lees alleen je reacties. Ik sprak je met u aan omdat jij dat ook zo netjes deed. Goh is dat ook al persoonlijk?

Schrijf maar anders voor een ander beeld. U wordt moe van verdedigen wat moslims doen? Kan u na gaan wat de natives vermoeid zijn. Die denkwijze kan ik niet volgen, nogmaals ik heb mijn mening nog niet eens geuit.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 00:53

StableEnable schreef:
Ik ga slapen, morgen weer voeg aan de slag. FaberSmid gehst du auch schlafen am hof??

Waar doet uw schrijven op slaan?

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-10 00:54

dat doet mij dan toch vragen ;
FaberSmid , wat is uw mening?

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 00:54

StableEnable schreef:
FaberSmid schreef:

Ingewikkelde zinsopbouw hoor... Heb langdurig in Engelstalig gezeten (droomde in engels) in Duitstalig, in Den Haag en in de achterhoek....... maar kan godzijdank (en ben écht niet gelovig) nog altijd prima in NL schrijven....

Fijn voor u, doet dat u nu opluchten?

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 00:55

rachel_j schreef:
dat doet mij dan toch vragen ;
FaberSmid , wat is uw mening?

Als ik nu al door het geen ik neutraal schrijf al zo veroordeeld en persoonlijk aangevallen en niet inhoudelijk geschreven wordt. Denkt u toch niet dat ik mijn mening hier ga schrijven?