FaberSmid schreef:Adriana leest u maar eens terug, u bent degene die persoonlijk tegen mij schrijft? Ik schrijf in het algemeen, zonder nog mijn mening te geven. U bent degene die echter uw conclusie doet trekken en mij veroordelen?
Met uw schrijven:
En vergeeft u mij mijn verwarrende taal. Ik begeef mij veel in Duits en Engels talige kringen.
Heb ik persoonlijk niet zo een moeite, maar dat had u kunnen weten gezien mijn onderschrift en profiel.
Verwonderlijk hoe men persoonlijk kan worden, tegen die niet negatief over moslim schrijven?
Waarom zou ik in hemelsnaam je profiel gaan lezen?????? Als er iets doe wat ik niet doe is dat het. Mensen die mij kennen weten dat ik amper interesse voor mensen heb of er moet in je onderschrift staan; Check de Holsteiners in mijn profiel.
Toevallig zit ik 5 maanden van een jaar in Duitsland en werk ik voor een Amerikaans tijdschrift... Dus weinig persoonlijks lijkt me. Ik weet niet wie je bent of wat je doet en dat interesseert me ook niet. Ik lees alleen je reacties. Ik sprak je met u aan omdat jij dat ook zo netjes deed. Goh is dat ook al persoonlijk?
Ik word er zo moe van van dat verdedigen van alles wat de Moslims doen.