Ik wens iedereen heel veel sterkte die erbij waren en met het verlies van hun dierbaren.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paarde_bloem schreef:Misschien heb ik er overheen gelezen, maar weten ze nou al wat er precies gebeurd is?
gohya schreef:Wat ik hoorde was dat er een paar mensen waren gevallen [flauw gevallen?] en toen raakten de andere mensen in paniek.
Puur door een paniek die er helemaal niet hoefde te zijn is dit ongeluk gebeurt.
Sorry maar mensen raken om het minste geringste is paniek en worden hysterisch.Hoe komt dat? de politiek maakt de mensen bang door de aanslagen die we zouden krijgen.Er hoeft maar iets te gebeuren op een festival of evenement en men denkt aan een aanslag en word hysterisch.
Het voorbeeld van de Dam schreeuwer is hier een goed voorbeeld van.Er is 1 man aan het schreeuwen en alles raakt in paniek.En zo is het!
Liek_ schreef:En waar is al die paniek naar terug te leiden? Naar een zeer klein groepje klootzakken die het een aantal jaar geleden nodig vond om vliegtuigen neer te laten storten en treinstations te verwoesten. Sad but true.
WinSel schreef:Zojuist is bekend gemaakt dat er een 22 jarige man uit Nederland om het leven is gekomen
http://www.112groningen.nl/Groningen/ni ... pdate.html
Farfalla_ schreef:Farfalla_ schreef:Mijn vriend is daar! En nu ben ik toch wel heel ongerust, als ik hem bel krijg ik voicemail,en ik heb een vriend van hem gebeld, waarmee hij samen is (zijn met een groepje) en die is iedereen kwijt. Ik ben echt ongerust..
Mijn vriend is gelukkig terecht. Gisteravond 23.40u belde hij dat alles met hem was, en dat ze onderweg waren naar huis. Vanochtend 10.30u was ie dus weer thuis. Hij is er wel bij geweest, niet veel later toen hij door de tunnel is gelopen, werd de tunnel afgesloten. Zoals ook op de filmpjes te zien was, werd de tunnel aan een kant afgesloten, waardoor het steeds drukker werd. Mensen werden kwaad, er werd met dranghekken gegooid, en toen werd het een grote chaos. Verder weet ik het een en ander nog niet, en ik laat m nog maar even slapen
Farfalla_ schreef:Farfalla_ schreef:Mijn vriend is daar! En nu ben ik toch wel heel ongerust, als ik hem bel krijg ik voicemail,en ik heb een vriend van hem gebeld, waarmee hij samen is (zijn met een groepje) en die is iedereen kwijt. Ik ben echt ongerust..
Mijn vriend is gelukkig terecht. Gisteravond 23.40u belde hij dat alles met hem was, en dat ze onderweg waren naar huis. Vanochtend 10.30u was ie dus weer thuis. Hij is er wel bij geweest, niet veel later toen hij door de tunnel is gelopen, werd de tunnel afgesloten. Zoals ook op de filmpjes te zien was, werd de tunnel aan een kant afgesloten, waardoor het steeds drukker werd. Mensen werden kwaad, er werd met dranghekken gegooid, en toen werd het een grote chaos. Verder weet ik het een en ander nog niet, en ik laat m nog maar even slapen