Teddy321 schreef:Idd en dus eigenlijk moeten we allemaal hetzelfde doen als Heino en de desbetreffende organisatie een mail sturen!!
Heeft ze dat gedaan? ik heb het niet zo gevolgd..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Jantergouw:
Tuurlijk moet je temmen, het is alleen raar dat er op bepaalde mensen getemd wordt en dat van bepaalde mensen berichten worden verwijderd. Dat maakt discussieren niet zo leuk.
Quellian schreef:Wat een onzin zeg!
Toevallig vroeg ik gister nog aan een moslim of ie wel varkens mag aaienAllemaal geen probleem, ze mogen ze alleen niet eten. Dus waarom zou een schilderij dan kwetsend kunnen zijn??
Teddy321 schreef:Dat verbaasd me niet Nicolletje!! Maar zou je ook een inhoudelijke reactie kunnen geven, zonder te roepen dat de moslims de schuld zijn van alles?
Heino schreef:Ik heb nu al een mail terug van de kliniek!
Mag de exacte mail hier niet posten denk ik maar komt op het volgende neer:
naar aanleiding van een expositie is er een bezoeker geweest die gevraagd heeft of drie schilderijen met een varken vervangen konden worden. Dit hebben ze gedaan, omdat ze willen dat alle bezoekers en cliënten zich daar op hun gemak voelen.
Citaat:Goedemiddag,
maar je kan het toch nooit iedereen naar de zin maken? Ik kom toch ook niet met het verzoek om schilderijen van honden te vervangen door schilderijen van katten omdat ik bang ben voor honden??
Wat er nu gebeurt is dat er een beeld geschetst is dat de schilderijen weggehaald zijn omwille van Moslims. Terwijl Moslims helemaal niets tegen varkens an sich hebben.
Groeten,
sarabande schreef:Een kliniek heeft maar een taak om zijn clientèle tevreden te houden en dat is de mensen zo goed mogelijk gezond maken en houden.
Zich druk maken om dit soort futiliteiten en het ook nog in de pers brengen lijkt me niet tot het takenpakket horen.
Als die mensen in de wachtkamer goed geholpen worden zal het ze worstzijn wat er aan de muur hangt
FaberSmid schreef:Electra63 schreef:Jantergouw:
Tuurlijk moet je temmen, het is alleen raar dat er op bepaalde mensen getemd wordt en dat van bepaalde mensen berichten worden verwijderd. Dat maakt discussieren niet zo leuk.
Jan(e) u heeft het maar druk met temmen, doet me aan iemand denken die ook temacties deed in growpsverband. Heeft mij toen een maandban gegeven, maar heb nu een maand te goed dus u kunt zich op mij gerust uitleven.
Waarom krijgen nu de moslims de schuld, van dit alles en zo al het anderen?
slimmerik schreef:Vind trouwens de keuze mogen maken thuis, iets anders dan wat je in een openbare ruimte aan de muur hangt. Want volgens mij valt zo'n kliniek toch onder openbare ruimte?
sarabande schreef:janesmith schreef:Dat heb ik dan ook maar gedaan aangezien je wederom een toespeling maakte op het hebben van een schaduwaccount.
Nou nee hoor de enige die dat al 3 keer vandaag gedaan heeft ben jij, dat moet toch wat betekenen
Citaat:Kunstenares Sylvia Bosch is verbijsterd. "Een week eerder kreeg ik nog een e-mail van de kliniek dat men leuke reacties kreeg. Na één klacht moeten ze meteen weg."