sjonnie48 schreef:Als er minder islamieten zijn is er ook minder gevaar dat de islam gaat overheersen, er zijn er veel te veel , ik wil mijn eigen cultuur houden , wilders wil een immigratiestop dus daar ben ik voor , hoofddoekjes mogen blijven , wat eronderzit ook , maar als ze meervoudig crimineel zijn dan eruit.
ik zeg nergens dat de koran verboden moet worden , maar ik wil de leefwijze die daarbij hoort niet opgedrongen krijgen ,
dat gebeurt wel , je eet zonder dat je het weet al halal , je kind zit met suikerfeest ed alleen in de klas , in sommige wijken kun je niet meer bij nederlandse winkels kopen , die zijn allemaal overgenomen door islamieten .en ga zo maar door .
O ja ik voel me niet veilig bij groepen marokanen , mijn kinderen zijn ze door ze beroofd en nooit door nederlanders ,
de politie is bang voor ze en durft de wijk niet in hoe kan ik me dan veilig voelen ?
Dat je doodsbang bent dat is me al een hele tijd duidelijk. Komt in elke post weer terug.
Wat ik nu ga zeggen bedoel ik echt niet verkeerd. Er wordt in deze discussies vaak 'onder de gordel geslagen' maar zo is dit dus niet bedoeld. Heb je hierover al eens met hulpverleners gepraat?
Ik snap dat je verschrikkelijk geschrokken zult zijn van de beroving van je kinderen, maar je reactie lijkt/is disproportioneel. Je slaat (verbaal) wild om je heen naar alles wat Marokkaans is of lijkt en volgens mij lost het niks op en word je er zelf alleen maar onrustiger van.....