Man ligt vier jaar dood in kamer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 16:19

nynke1995 schreef:
waaah! kwam er gister achter, hier woon ik ook! ben er gister nog langs gefietst moest naar de bieb.. hmm lekker idee! stom zeg volgens mij wisten die mensen het echt wel, rare lui geloof ik!
maar bah in dit kleine lieve dorpje minnertsga haha xD neee gebeuren hier wel vaker rare dingen en dan lijkt het zo klein ;)

whaha lief :')
laat me niet lachen _O-
oh ships nu lach ik toch :=

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 16:20

Wat een raar bericht zeg! Je merkt toch dat je die man nooit ziet of ben ik nou gek?

nynke1995

Re: Man ligt vier jaar dood in kamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 16:22

nee ze kwamen nooit zo vaak op straat, en ze waren niet echt ''bekende mensen'' hier ;) kwamen wel altijd bij mijn buurvrouw te haarknippen maar ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 16:23

nynke1995 schreef:
nee ze kwamen nooit zo vaak op straat, en ze waren niet echt ''bekende mensen'' hier ;) kwamen wel altijd bij mijn buurvrouw te haarknippen maar ..

Maar waren ze echt geestelijk niet helemaal in orde (dat je dat ook aan de buitenkant zag) of oogden ze gewoon normaal? :=

nynke1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 16:24

geen idee, ken bijna iedereen die hier woont wel, woon hier al mijn hele leven, ze waren volgens mij niet helemaal goed nee. en gewoon raar ;) verder waren ze nooit veel op straat te bekennen

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 16:26

WolinLotte schreef:
Mayflower_ schreef:
Nee joh doen ze gewoon op de barbeque. Hoe taaier het vlees, hoe ouder!

Daarom moet je het bakken en braden in de Becel :P .. beetje mals maken.. zo'n 4 jaar oud lijk krijg je gewoon niet weggekauwd :+ ..

Je kunt het ook hergebruiken, kauwgom! :)*
Een gat in de markt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 16:28

Wat ik me af vraag he.. zo'n huis waar iemand járen dood in heeft gelegen, dat krijg je toch nooit meer verkocht?

nynke1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 16:29

er wonen nu nog 4 in dus hoeft eerst niet ;) en volgens mij is het gewoon huurhuis, enbovendien als je het schoon maakt is er niet zoveel aan de hand meer toch? in elk huis gaat bijna wel een dood

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 16:30

nynke1995 schreef:
er wonen nu nog 4 in dus hoeft eerst niet ;) en volgens mij is het gewoon huurhuis, enbovendien als je het schoon maakt is er niet zoveel aan de hand meer toch? in elk huis gaat bijna wel een dood

Ik moet er echt niet aan dénken om in zo'n huis te wonen :\ Maar t gebeurt natuurlijk wel vaker zoiets..

nynke1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 16:31

tsjaa en dat hier in dit dorp :P haha

rayo_de_sol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 16:44

wat een raar verhaal zeg,
die mensen krijgen dan toch hulp thuis.
mijn moeder werkt bij mensen met een handicap, sommige wonen dan ook gewoon op zichzelf maar daar kom 1 á 2 keer in de week hulp om schoon te maken, de was te doen en kijken of alles goed gaat.

SLS_Focus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 16:51

Het is nu op Q-music!

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 17:39

nynke1995 schreef:
geen idee, ken bijna iedereen die hier woont wel, woon hier al mijn hele leven, ze waren volgens mij niet helemaal goed nee. en gewoon raar ;) verder waren ze nooit veel op straat te bekennen

Normaal waren ze idd niet. Hoorde net van mijn pa dat die hele kant van de familie van die vage dingen had, geloofswaanzin enzo. Mijn opa was ook altijd streng gelovig, dat komt van vroeger uit die familie, maar deze mensen (achterneven van mij opa heb ik begrepen) zijn nog 50 keer erger. (middeleeuwse ideeen zoals dat ze ziek waren geen dokters wilden, want de heer zou hun wel weer beter maken, en zo niet dan ging je misschien dood maar dan ging je naar de hemel, dus dat was ook niet erg.) Heel ouderwets ook nog allemaal, geen tv, geen radio, niks. Woont nog zo'n vaag familielid een dorp verderop, die leeft ook als kluizenaar, heeft ook geen radio, geen tv, geen kranten, komt nagenoeg nooit uit huis en zit hele dagen voor het raam wat naar buiten te staren. Als er mensen op visite komen moeten ze ook altijd maar hun eigen koekjes voor bij de thee meenemen, want ze leeft ook enorm zuinig, zeg maar die dagobert duck besparings ideeen, maar dan echt uitgevoerd, en meer van dat soort hele rare dingen. 8)7

SunnyBL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-10 18:09

Er staat nu ook een heel stuk daarover in het bericht

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 18:10

Dit las ik net ook in NRC, echt bizar zeg! :oo

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 18:14

Faline schreef:
nynke1995 schreef:

Normaal waren ze idd niet. Hoorde net van mijn pa dat die hele kant van de familie van die vage dingen had, geloofswaanzin enzo. Mijn opa was ook altijd streng gelovig, dat komt van vroeger uit die familie, maar deze mensen (achterneven van mij opa heb ik begrepen) zijn nog 50 keer erger. (middeleeuwse ideeen zoals dat ze ziek waren geen dokters wilden, want de heer zou hun wel weer beter maken, en zo niet dan ging je misschien dood maar dan ging je naar de hemel, dus dat was ook niet erg.) Heel ouderwets ook nog allemaal, geen tv, geen radio, niks. Woont nog zo'n vaag familielid een dorp verderop, die leeft ook als kluizenaar, heeft ook geen radio, geen tv, geen kranten, komt nagenoeg nooit uit huis en zit hele dagen voor het raam wat naar buiten te staren. Als er mensen op visite komen moeten ze ook altijd maar hun eigen koekjes voor bij de thee meenemen, want ze leeft ook enorm zuinig, zeg maar die dagobert duck besparings ideeen, maar dan echt uitgevoerd, en meer van dat soort hele rare dingen. 8)7

Gatver, dan kom je daar op visite en dan ligt er al en paar jaar een dode man boven :=

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 18:18

trouwens, het stond een stukje in de leewarderkrant en ik ken de broers (die ook in dat huis wonen) ook , nou ja kom ze wel eens tegen in het dorp.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 18:37

Juul schreef:
Ik moet er echt niet aan dénken om in zo'n huis te wonen :\ Maar t gebeurt natuurlijk wel vaker zoiets..

Hier in dorp is een huis waar een man heel z'n gezin met een bijl heeft vermoord en vervolgens zelfmoord heeft gepleegd.
Ook niet echt iets waar ik zou willen wonen inderdaad, maar goed als je ergens heen verhuisd en je weet het niet.. kan het best eens wezen dat je in "zo'n huis woont"

meisje2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 18:41

Minnertsga ligt hier maar 10 kilometer vandaan en mijn broer heft dus jaren geleden bij hun in de straat gewoond.
Hij is er nu weg maar had er niet aan moeten denken dat ik bij mijn broer op bezoek zou komen en hij de buurman van hun zou zijn.
Enne voor de gene die de opmerking plaatste of het misschien een gekkenhuis zou zijn, bij deze nee die zit in franeker zoals ze zeggen hahahaha

renske_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 18:44

He bah wat vreselijk!

gohya schreef:
Nou ik ken een huis hier in het dorp waar ten alle tijden de gordijnen dicht zijn,al jaren lang.Er veranderd ook helemaal niets aan de voortuin of het huis zelf.Nu denk ik steeds dat er miss. wel iemand dood in huis ligt,maar ik durf zelf niet aan te bellen ofso.Het ziet er ook allemaal verlaten uit daar.
Kijk als niemand actie onderneemt [omdat die niet durft] kan iemand na jaren dood in huis gevonden worden.Soms durft men nix te doen of te kijken.

Heb jij inmiddels al een melding gemaakt hier van?
Houd je ons dan op de hoogte? :o

princequillo
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 18:56

Ik vind eigenlijk dat er wel snel geoordeeld wordt. Kijk, wij wonen niet in dat huis, dus wie zijn wij om te zeggen dat het onmogelijk is? Maar goed, het blijft altijd vreemd. Maar we waren er niet bij, we kennen de familie niet goed dus we kunnen niet oordelen. Blijft het altijd nog vreemd, want hoe kun je er een goed gevoel bij hebben als je al 4 jaar lang niets van je broer hoort, die dan ook nog is in hetzelfde huis woont?
Gisteren was er ook zoiets creepy's in Eesveen, hier in de buurt. Er werd een vuilniszak gevonden in de Steenwijker Aa, waarin lichaamsdelen bleken te zitten. Vier jaar geleden en een maand terug zijn er een meisje en een man vermist. Eng idee dat elke dag wanneer je door Eesveen fietst je misschien wel langs het huis van de creep die dit gedaan heeft fietst.

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 19:01

Nu op hart van nederland ;)

MiSz_SaNdY

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 19:04

doerak dat wou ik posten whaha sneu voor de andere mensen in dat huis dat ze nog geen hulp kregen

Jizzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 19:07

ik kan het me dus gewoon echt niet voorstellen, weird!!!

MiSz_SaNdY

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 19:25

tja t geloof he sneu dat mensen er zover in doorslaan dat ze niet meer buiten komen niks