VVD trekt stekker uit paars+.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Re: VVD trekt stekker uit paars+.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 19:38

NOU............ joh dat gaan ze helemaal niet leuk vinden in Den Haag............ :D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 19:39

Geeft niet :')

Ik zal politiek24 fanatieker volgen dan ooit, dat weet ik wel :') ik lach nu al :D

christel1857

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 21:04

faye1995 schreef:
christel1857 schreef:

Gebaseerd op wat?

Ach komop, hier hoeven toch geen bewijsstukken voor geleverd te worden?
Ik denk dat de meerderheid gewoon totaal niks van politiek afweet en gewoon stemt met zn handen voor zn ogen bij wijze van.
En dat is treurig want dan is het kiesgerechtigd zijn voor nop!!!

Ik ken persoonlijk niemand die aan jouw omschrijving voldoet.

Toveren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 21:05

christel1857 schreef:
faye1995 schreef:

Ach komop, hier hoeven toch geen bewijsstukken voor geleverd te worden?
Ik denk dat de meerderheid gewoon totaal niks van politiek afweet en gewoon stemt met zn handen voor zn ogen bij wijze van.
En dat is treurig want dan is het kiesgerechtigd zijn voor nop!!!

Ik ken persoonlijk niemand die aan jouw omschrijving voldoet.

Ik persoonlijk wel, maar dat zal ook verschillen p.p.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 21:06

Hhm, als er een rechtskabinet komt dan heb ik het vermoeden dat NL helemaal naar de knoppen zal gaan maar dat is mijn mening. We zullen wel zien of een kabinet met de PVV staande kan blijven.

christel1857

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 21:08

ukje schreef:
Hhm, als er een rechtskabinet komt dan heb ik het vermoeden dat NL helemaal naar de knoppen zal gaan maar dat is mijn mening. We zullen wel zien of een kabinet met de PVV staande kan blijven.

dat kabinet gaat er zo als het er nu naar uit ziet helemaal niet komen dus je zult helemaal niks gaan zien. Je zult zien dat de pvv lekker in de opositie gaat etterbakken, en of dat nu is wat zowel de pvv-kiezers als de anderen willen is maar de vraag.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 21:10

Ik denk dat een kabinet met PVV de snelste oplossing is. Heeft bij de LPF ook prima gewerkt ;)

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 21:11

Zeg nooit nooit.

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 21:12

Als dit allemaal vastloopt, wat dan? nieuwe verkiezingen?

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 21:14

Anoeska schreef:
Ik denk dat een kabinet met PVV de snelste oplossing is. Heeft bij de LPF ook prima gewerkt ;)

Met het verschil dat de LPF ineens stuurloos was door een linkse idioot.

SorayaDL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 21:23

Whahaha, heb hier nu al een paar keer SGP voorbij zien komen. Sorry...maar die partij vind ik echt om te huilen :n . Ik ken 2 personen die dat wilden stemmen (weet niet of ze dat ook hebben gedaan), omdat hun ouders dat ook deden >;) . Maar waar de partij precies voor stond...dat wisten ze niet. Heb hieronder een klein stukje van hun vrouwenstandpunt staan...wat een :+ :+ :+ En mensen willen dat een partij die hier voor staat mee gaat regeren, omdat het rechts is.... }:0

Ja, vrouwen mogen wel stemmen (handig voor hun als partij :D want dat valt volgens hun onder het private domein :+ ) maar vrouwen mogen niet meedoen aan taken en functies binnen het publieke domein.....sorry geen woorden voor :+

De SGP acht het regeerambt op grond van Gods Woord in strijd te zijn met de roeping van
de vrouw. Alle taken en functies binnen het publieke domein vallen daarbij onder de noemer
regeerambt. Denk aan ambten als burgemeester, wethouder, gedeputeerde, commissaris van
de Koningin, minister of staatssecretaris.
• Niet tot het regeerambt behoren activiteiten binnen het private domein, ofwel: binnen de
SGP als organisatie. Zoals vrouwen ook met een goed geweten in andere verenigingen, stichtingen
of belangengroepen actief kunnen zijn, zo geldt dat ook voor het private domein. Een
kiesvereniging behoort tot het private domein. Het gewone lidmaatschap is daarom ook voor
vrouwen toegankelijk

Eerst de man, toen de vrouw
Dat God eerst Adam en toen Eva schiep, is van grote betekenis. Paulus gebruikt het als argument
wanneer hij in 1 Timothéüs 2 de vrouw vermaant om zich in stilheid te laten leren. In
alle onderdanigheid, want – zo zegt hij - Adam is eerst gemaakt, daarna Eva.

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 21:38

Ik heb nooit gesnapt dat er niet minstens evenveel ophef is gemaakt over de standpunten van de SGP t.o.v. vrouwen als over de moslim-haat van de PVV.

Vrouwens zijn tenslotte een aanzienlijk groter deel van de wereldbevolking. De SGP zou wat mij betreft vandaag nog verboden mogen worden. Die wil ik dus ook NIET in de coalitie.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 21:41

windhond schreef:
Anoeska schreef:

naah. precies hoor........... denk dat die Fortuyn het echt wel heel ver had geschopt

jantergouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 21:44

windhond schreef:
Anoeska schreef:

Dat is geschiedkundig een correcte weergave van de reden van de val van de L.P.F.

NicoleWHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 21:44

Logisch dat de stekker eruit getrokken is.

Zelfs D66 gaf aan dat het gezellig was, maar de verschillen te groot zijn, om tot echte onderhandelingen over te gaan.

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 21:51

Yamcha, ze kiezen er altijd nog zelf voor om daar te gaan werken in niet in bijv. het bedrijfsleven dus t mag dan wel een hondenbaan zijn, maar je kan er net zo makkelijk uitstappen (dan neemt een andere idioot t namelijk wel weer van je over :P ).

Ik denk dat als Pim nog had geleefd LPF heel groot had kunnen worden..Maargoed dat gaat niet meer gebeuren dus t is maar weer afwachten wat ze dr nu van bakken, k denk eerlijk gezegd niet dat ze dr nog uit gaan komen!

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 21:53

Ik zie over een aantal maanden de stempassen alweer in de bus vallen..

Totaal rechts zal niet werken in deze samenleving, en alle andere combinaties zijn al zo ongeveer uitgesloten toch :D

had ook wel mijn hoop op paars+, maar zag het al falen..

Als ze een jaartje standhouden kan ik volgend jaar meestemmen.

jantergouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 21:54

Voor D66 en Groen Links moet het een zure appel zijn daar dit hun enige optie op regeren was.Dat hebben ze vandaag als zand door hun vingers zien verdwijnen.Dat kon wel eens een goed uit gaan pakken voor P.V.D.A. daar er stemmen van deze partijen naar hen toe kunnen stromen.Ook S.P. zou stemmen kwijt kunnen gaan raken aan de P.V.D.A.
Tijd is de grote vriend van P.V.V. daar de meeste scholieren voor die partij stemmen,betekent dat dat er iedere maand weer meer P.V.V. stemmen bij komen dan dat er bij andere partijen komen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 22:02

ik denk dat de PVDA veel verliest.......... CDA helemaal en sp en pvv veel wint..........

vvd blijf met een beetje verlies........

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 22:03

Ik denk niet dat de pvda veel verliest.
Ik denk dat de pvda groeit, door linkse kiezers die overstappen van oa gl, d66, sp. De CDA zal verder verliezen, omdat ze zichzelf compleet buitenspel zetten.

jantergouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 22:04

KiWiKo schreef:
ik denk dat de PVDA veel verliest.......... CDA helemaal en sp en pvv veel wint..........

vvd blijf met een beetje verlies........

Ik teken voor deze uitslag. :+

xShanty schreef:
Ik denk niet dat de pvda veel verliest.
Ik denk dat de pvda groeit, door linkse kiezers die overstappen van oa gl, d66, sp. De CDA zal verder verliezen, omdat ze zichzelf compleet buitenspel zetten.

Zo zie ik het ook gebeuren maar ik zie ook verdere winst voor de partij Wilders.

Wel laat het C.D.A. nu zien uit welk hout ze gesneden zijn.Ze hebben ineens geen congres meer nodig om morgen aan tafel te gaan zitten om besprekingen met de V.V.D. en de P.V.D.A. te voeren.Eindelijk moeten ook zij kleur bekennen en twijfelt niemand meer dat ze alleen geen zin in de P.V.V. hadden.Ik ben geen P.V.D.A. man maar heb toch een stuk meer respect voor hun eerlijkheid om openlijk te zeggen dat Wilders voor hen niet acceptabel is dan een gluiperige instelling zoals het C.D.A. nu laat zien.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 22:47

Er lopen ondertussen een aantal topics over de verkiezingen en de gevolgen daarvan. Het lijkt me beter niet nog een topic te openen en het hier centraal te houden. Hier dus een slotje.