MissREAL...échte vrouwen, échte schoonheid!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 19:26

Trouwens een "plus size model" op de catwalk (Crystal Renn)... ik vind dat die jurk d'r echt wel goed staat. :j En ik vind d'r ook erg mooi.

Afbeelding

Las dat ze anorexia heeft gehad en daarna plus size model is geworden. Ze is echt zoveel mooier met een maatje meer. :j Vond een foto van voor en na.

Het ligt gewoon echt aan de persoon, iedereen is mooi op z'n eigen ideale gewicht/maat... voor de een is dat 32 en voor de ander 42. :)

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 19:40

*Maat 38/40 zonder overgewicht meld zich. :D

Ik ben bijna 1.80 en heb een vrij grove botstructuur waardoor bijv. ik ook gewoon qua omtrek een bredere borstkas/schouders heb. :+ Als maat 38 niet past is dat eigenlijk altijd omdat het dan bij mijn rug te strak zit. := Dus ja dan is het soms maat 40. :j Alleen omdat het bij mij echt mijn bouw is en gewoon in verhouding en niet door de vetjes is niemand die het er van af ziet.

Laatst ging ik bijv. een nieuw rijjasje kopen en de mouwen zijn bij mij dan al gauw veel te kort, dus mijn moeder vroeg om de verkoopster om een maat 40. Dan heb ik bij mijn schouders ook wat extra ruimte en zijn de mouwen heel iets minder kort. Maar eerst toch een 38 geprobeerd, omdat de verkoopster zo op het oog dacht dat ik in een 40 echt zou verdrinken. :D Alleen die zat uiteindelijk wel het mooist. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 19:44

Fiffill schreef:
Trouwens een "plus size model" op de catwalk (Crystal Renn)... ik vind dat die jurk d'r echt wel goed staat. :j En ik vind d'r ook erg mooi.

Afbeelding

Las dat ze anorexia heeft gehad en daarna plus size model is geworden. Ze is echt zoveel mooier met een maatje meer. :j Vond een foto van voor en na.

Het ligt gewoon echt aan de persoon, iedereen is mooi op z'n eigen ideale gewicht/maat... voor de een is dat 32 en voor de ander 42. :)

die foto kwam ik ook tegen, twijfelde om hem te plaatsen :j Want met zo'n gecoupeerde coupe enzo, is er makkelijk iets tegen in te brengen dat het mooi is :))

Maar zo kan haute couture ook een kunststuk zijn :j Daar heb je geen model maat 34 voor nodig!

Overigens heb ik 42/44 en anderhalf kg over gewicht :') Die anderhalf kg zullen ook wel geen maat schelen, dus als die eraf zijn kan ik zeggen dat ik maat 42/44 heb zonder overgewicht ... :P Ben wel vrij lang, dat speelt wel iets mee, en mijn ideale gewicht is het natuurlijk ook niet als ik randje overgewicht zit... Maargoed. Even ter illustratie :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 19:49

Mja maar als ik naar jou kijk in je profiel dan denk ik dat een maatje 34 jou ook echt niet mooier maakt. :n
Randje overgewicht is idd niet helemaal ideaal, maar je zal d'r als je op goed gewicht zit niet heel veel onder zitten lijkt me?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 19:53

in mijn profiel was ik nog wel een paar kg zwaarder zelfs :D
Als ik anderhalf kg afval, is mijn BMI 25.... 't is nu 25.3 ofzo :')

21 schijnt ideaal te zijn en daar moet ik nog 10 a 15 kg voor afvallen :j . Dus dat is nog wel een hoop. Maargoed, ik kwam van een bmi van *kuchkuch 37 :') (>foto waar ik op Yvke zit :Y) ) ... En ben dus al meer dan 40 kg afgevallen... Ik denk dat als ik nog 15 kg afval er een hoopje botten met een heleboel vel overblijft wat nou ook niet echt mijn schoonheidsideaal is :') Dus we zien wel waar 't schip strandt :) .

Fenrir

Re: MissREAL...échte vrouwen, échte schoonheid!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 19:56

Oh, dat is idd nog best wel veel. En al 40 kilo afgevallen? Knap zeg! +:)+

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 20:03

-40 kg,respect!

kom ik met mn -20,haha
ik wil er nog wel wat af hoor,maar -40 zal het niet worden

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 20:05

Nou ik vind -20 anders ook al heel netjes hoor. := Ik doe het jullie iig niet na.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 20:07

haha jawel hoor,maar ik ben niet zo snel tevreden ;)

als je echt wil en je hebt geen ziekte/beperking,dan kan je het uiteindelijk wel,jij ook als het nodig was.
het heeft bij mij alleen vrij lang geduurd voor het echt lukte

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 20:08

Miss als het echt nodig zou zijn, maar ik eet zoveel op een dag dat ik er niet aan moet denken om minder te gaan eten. :P Volgens mij zou ik dat echt niet uithouden. Nu moet er bij mij ook niet veel af, als ik nu ga afvallen dan heb ik straks ondergewicht en daar zit ik ook niet op te wachten. :P

storrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 20:09

Ayasha schreef:
Omdat ik 19 ben mag ik het niet mooi vinden? :+
Ik leer alleen maar bij op bokt. :+

Ik bedoel alleen te zeggen dat je over sommige dingen pas kunt oordelen als je het zelf meemaakt. Toen ik 19 was dacht ik in ieder geval over veel zaken heel anders dan nu... ;)

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 20:10

nee ondergewicht is ook niet goed idd. mijn droom was altijd 50 kg wegen,maar daarmee heb ik aardig ondergewicht,dus dat heb ik maar van me afgezet,ik denk dat ik er ook niet mooier op zou worden. 65 kg is nu mijn doel

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 20:11

Hoe groot ben je? Ik weeg nu 53 kilo en ik vind mezelf wel goed op gewicht zo (BMI van 20). Ondergewicht is buiten dat 't natuurlijk niet goed is vaak ook niet mooi. :n

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 20:13

Mijn droom is om er weer 10 kg af te krijgen...dan zit ik alleen wel op het randje van ondergewicht. :+ Maar al krijg ik er 5 af, dan ben ik al een stuk blijer. :')

Maar graatmagere modellen mag dan wel 'in de mode' zijn....ik vind het niets.

Edit: nu een BMI van 22...schrik ik best van...hij was eerst 18....

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 20:16

storrum schreef:
Ayasha schreef:
Omdat ik 19 ben mag ik het niet mooi vinden? :+
Ik leer alleen maar bij op bokt. :+

Ik bedoel alleen te zeggen dat je over sommige dingen pas kunt oordelen als je het zelf meemaakt. Toen ik 19 was dacht ik in ieder geval over veel zaken heel anders dan nu... ;)

Ik oordeel niet, ik zeg wat ik vind..... :?
Maar goed, zoals ik al zei; weer wat geleerd. :)
(sorry, doe me echt de moeite niet meer om over dit soort dingen te gaan discussiëren als leeftijd het eerste argument is wat in je op komt. :+)
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 20-06-10 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 20:17

1m65 ben ik,ong,en dan zou ik een bmi van 18 hebben ofzo

Bellatrix,ik ken je niet natuurlijk,maar een BMI van 22 lijkt me niet verkeerd toch

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 20:19

Nee, dat is ook goed volgens de wijzer...en 18 is licht ondergewicht. Maar ik woog dus wel 55 kg een jaar geleden....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 20:20

Bellatrix schreef:
Mijn droom is om er weer 10 kg af te krijgen...dan zit ik alleen wel op het randje van ondergewicht. :+ Maar al krijg ik er 5 af, dan ben ik al een stuk blijer. :')

Maar graatmagere modellen mag dan wel 'in de mode' zijn....ik vind het niets.

Edit: nu een BMI van 22...schrik ik best van...hij was eerst 18....

Er is onderzoek geweest dat je met een BMI van 21-22 het meest weerbaar bent voor ziektes etc. Eronder is eigenlijk net iets te weinig, en er boven net iets te veel, waardoor je vatbaarder bent.... Dus niets mis met een BMI van 22 hoor :D
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-06-10 20:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 20:20

Als de foto's van jouw profiel nog recent zijn dan vind ik niet dat er bij jou 10kg af moet hoor bellatrix..

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 20:21

ik snap wel dat dat voor jou best een verschil maakt bellatrix,mijn moeder had maat 32 vroeger,nu maat 38 ofzo........en ze baalt onwijs,ondanks dat ze niet dik is

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 20:22

Profiel is up to date ja. :')

Maar dat zijn wel zorgvuldig gekozen foto's hoor. :=

Maar het verklaart wel waarom ik in geen jaren griep heb gehad en maar heel af en toe verkouden ben. :=
Ik ben gewoon nooit ziet...(en dat terwijl ik nou niet echt gezond eet en veel beweeg ofzo :+ )

En ik ben ook niet overdreven dik ofzo maar ik voel mij zekerder toen ik minder woog...maar goed, dat ligt gewoon allemaal aan mijzelf...moet ik maar gezonder eten en meer bewegen. :')

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 20:24

ik ben heel wat zwaarder,en echt nooit ziek zowat :P

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 20:25

:')

Die vlieger gaat dus ook niet altijd op. :=

storrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 20:25

Ayasha schreef:
(sorry, doe me echt de moeite niet meer om over dit soort dingen te gaan discussiëren als leeftijd het eerste argument is wat in je op komt. :+)

Zoals je wilt.
Het is ondertussen toch meer een soort van dieettopic geworden.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 20:27

trouwens Bellatrix,ik checkte je profiel net,en ik vind je er echt prima uitzien hoor,al snap ik je gevoel best hoor,maar serieus,ik denk dat -10 wel veel is,als ik zo vrij mag zijn :)

enne dieettopic,dat valt nog reuze mee hoor