Las dat ze anorexia heeft gehad en daarna plus size model is geworden. Ze is echt zoveel mooier met een maatje meer.

Het ligt gewoon echt aan de persoon, iedereen is mooi op z'n eigen ideale gewicht/maat... voor de een is dat 32 en voor de ander 42.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Trouwens een "plus size model" op de catwalk (Crystal Renn)... ik vind dat die jurk d'r echt wel goed staat.En ik vind d'r ook erg mooi.
Las dat ze anorexia heeft gehad en daarna plus size model is geworden. Ze is echt zoveel mooier met een maatje meer.Vond een foto van voor en na.
Het ligt gewoon echt aan de persoon, iedereen is mooi op z'n eigen ideale gewicht/maat... voor de een is dat 32 en voor de ander 42.
storrum schreef:Ayasha schreef:Omdat ik 19 ben mag ik het niet mooi vinden?
Ik leer alleen maar bij op bokt.
Ik bedoel alleen te zeggen dat je over sommige dingen pas kunt oordelen als je het zelf meemaakt. Toen ik 19 was dacht ik in ieder geval over veel zaken heel anders dan nu...
Bellatrix schreef:Mijn droom is om er weer 10 kg af te krijgen...dan zit ik alleen wel op het randje van ondergewicht.Maar al krijg ik er 5 af, dan ben ik al een stuk blijer.
Maar graatmagere modellen mag dan wel 'in de mode' zijn....ik vind het niets.
Edit: nu een BMI van 22...schrik ik best van...hij was eerst 18....